Morgen is het maandag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je dat gewoon doen.Morgen weer een dag.
Bedankt voor de steun in de rug.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je dat gewoon doen.Morgen weer een dag.
Welterusten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
Maar goed, een fijne nacht toegewenst allemaal.
Trusten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
Maar goed, een fijne nacht toegewenst allemaal.
Je bent een Feyenoorder?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom heb ik niets anders om over te praten?
HALLO STIJN.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kijk, het was saai in de SC. Er valt nergens over te praten, dan wil je gaan slapen. Is het weer te warm, helpt ook niet mee.
Toen ik weg was, hebben ze blijkbaar een verkiezing gehouden.quote:
hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen ik weg was, hebben ze blijkbaar een verkiezing gehouden.
Ik vind het zielig voor Don.quote:
Hoezo? Ik zie Don nu bijna alles doen.quote:
ik bedoel, ik vraag me af waar die uithangen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Don nu bijna alles doen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik leef met de dag en alsnog maak ik toch een planning om uit de bodem te klimmen want de top is mijn bestemming.
Wát een hard nummer zeg.
waarom schrijven mocros met cijfers, vraag ik me al zo'n 10 jaar afquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit>>Alle Nederlandstalige rap liedjes.
Heeft te maken dat wij in het Arabisch sommige letters hebben die niet bestaan bij het Latijnse alfabet. Dus dan gebruiken wij daarvoor letters.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom schrijven mocros met cijfers, vraag ik me al zo'n 10 jaar af
en is dat officieel of is dat een soort afspraak dat die letters voor bepaalde letters in arabisch staan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft te maken dat wij in het Arabisch sommige letters hebben die niet bestaan bij het Latijnse alfabet. Dus dan gebruiken wij daarvoor letters.
Is gewoon ontstaan door MSN enzo. Is niet officieel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en is dat officieel of is dat een soort afspraak dat die letters voor bepaalde letters in arabisch staan?
?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe het licht uit en ga dromen over het goede leven.
Tot een volgend leven
Trustenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe het licht uit en ga dromen over het goede leven.
Tot een volgend leven
Oh aha, begrijp ik dat ook een keerquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon ontstaan door MSN enzo. Is niet officieel.
Ja ik snap de verwarring wel hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh aha, begrijp ik dat ook een keer
Zeker lekker, een maat van mij heeft dat ook en gebruikt hem het hele jaar doorquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Wat is een jacuzzi in de tuin toch heerlijk
Gister 3 uur erin gezeten. Nadeel: nu wil ik er ook 1 in de tuin.
Nog een nadeel: dat wordt heel de tuin omgooien en verbouwen
Als het alleen maar blauw kan je wel fietsen, gaat de stijfheid er vanzelf uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen maandag. Was even vergeten dat je je pedalen los moet klikken.
ik heb dat ook al 2 keer gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen maandag. Was even vergeten dat je je pedalen los moet klikken.
mensen gingen bedreigingen op facebook en wa ofzo gooienquote:
poten afquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van xcachet
Wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen gingen bedreigingen op facebook en wa ofzo gooien
ja mensen gingen bloedserieus bedreigingen gooien enzo en echt 5 dagen ruzie maken als iemand iets verkeerd had gezegd.quote:
Dafuqquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen gingen bedreigingen op facebook en wa ofzo gooien
Puberteit denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mensen gingen bloedserieus bedreigingen gooien enzo en echt 5 dagen ruzie maken als iemand iets verkeerd had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |