quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik leef met de dag en alsnog maak ik toch een planning om uit de bodem te klimmen want de top is mijn bestemming.
Wát een hard nummer zeg.
waarom schrijven mocros met cijfers, vraag ik me al zo'n 10 jaar afquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit>>Alle Nederlandstalige rap liedjes.
Heeft te maken dat wij in het Arabisch sommige letters hebben die niet bestaan bij het Latijnse alfabet. Dus dan gebruiken wij daarvoor letters.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom schrijven mocros met cijfers, vraag ik me al zo'n 10 jaar af
en is dat officieel of is dat een soort afspraak dat die letters voor bepaalde letters in arabisch staan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft te maken dat wij in het Arabisch sommige letters hebben die niet bestaan bij het Latijnse alfabet. Dus dan gebruiken wij daarvoor letters.
Is gewoon ontstaan door MSN enzo. Is niet officieel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en is dat officieel of is dat een soort afspraak dat die letters voor bepaalde letters in arabisch staan?
?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe het licht uit en ga dromen over het goede leven.
Tot een volgend leven
Trustenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe het licht uit en ga dromen over het goede leven.
Tot een volgend leven
Oh aha, begrijp ik dat ook een keerquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon ontstaan door MSN enzo. Is niet officieel.
Ja ik snap de verwarring wel hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh aha, begrijp ik dat ook een keer
Zeker lekker, een maat van mij heeft dat ook en gebruikt hem het hele jaar doorquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Wat is een jacuzzi in de tuin toch heerlijk
Gister 3 uur erin gezeten. Nadeel: nu wil ik er ook 1 in de tuin.
Nog een nadeel: dat wordt heel de tuin omgooien en verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |