Geen EL (FE?) denk ik. Vrouwen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze op dat feestje geen tv?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Geen EL (FE?) denk ik. Vrouwen...
We bespreken op FOK! geen nepshirts.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Snotaapie het volgende:
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze site voor voetbalshirtjes?
-
Is dit iets of kan ik er beter niks bestellen? Heeft er iemand anders nog een site voor voetbalshirts
die betaalbaar zijn.
Gewoon geld passen aan de club die je tof vindt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
We bespreken op FOK! geen nepshirts.
Behalve als je een nep jodenshirt wil hebben. Dan mag het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Gewoon geld passen aan de club die je tof vindt!
Zal best te vertrouwen zijn maar is dan replica. Anders verkoop je een shirt van 80 euro niet voor 28quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef Snotaapie het volgende:
Ok niet te vertrouwen dus, vond t er al vreemd uit zien dus ik dacht ik vraag t ff.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal best te vertrouwen zijn maar is dan replica. Anders verkoop je een shirt van 80 euro niet voor 28
Ja, ik vond het al te mooi om waard te zijn. Dan was je hem een keer en valt ie uit elkaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal best te vertrouwen zijn maar is dan replica. Anders verkoop je een shirt van 80 euro niet voor 28
Passanten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen hier?
Ik ben JanCeesquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dat hoeft helemaal niet, er wordt zoveel verdiend op die shirts, de kostprijs is nog geen 5 euro, alleen al door die royalties niet te betalen kan het al zo goedkoop zijn, hoeft niet ten koste van de kwaliteit te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef Snotaapie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het al te mooi om waard te zijn. Dan was je hem een keer en valt ie uit elkaar.
wij gaan de tuin verbouwen. Dus binnen 3 maanden staat er hier ook 1quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker lekker, een maat van mij heeft dat ook en gebruikt hem het hele jaar door
eng hequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
Doe zo een infraroodcabine erbij. Heerlijk man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij gaan de tuin verbouwen. Dus binnen 3 maanden staat er hier ook 1
Doe je er ook een glijbaan bij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij gaan de tuin verbouwen. Dus binnen 3 maanden staat er hier ook 1
Nee ga weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Snotaapie het volgende:
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze site voor voetbalshirtjes?
Is dit iets of kan ik er beter niks bestellen? Heeft er iemand anders nog een site voor voetbalshirts
die betaalbaar zijn.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe zo een infraroodcabine erbij. Heerlijk man.
je weet niet wat een jacuzzi is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je er ook een glijbaan bij?
Alsof je daar niet in kan glijdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet niet wat een jacuzzi is?
Is ook niet heel erg groot zo een cabine. Doe gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik heb geen megatuin hoor
15 bij 5,5 meter maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |