Wij van WC-eendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoor t wel vaker. Het is de eerste link die ik op google tegen kom.
Je geeft zelf ook al aan dat het een kutvolk is dus heeft ook weinig zin deze discussie. Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat Nederlanders lang niet zo associaal zijn als oosteuropese vakantiegangers.
22 uur geleden:
http://www.volkskrant.nl/(...)akantiegangers.dhtml
Als je even het linkje opent zie je dat het niet wij van wc eend is maar een onderzoek onder 12.000 mensen uit 20 landen waarvan bijna de helft zegt Russen het meest irritant te vinden.quote:
Lies, damn lies, statisticsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je even het linkje opent zie je dat het niet wij van wc eend is maar een onderzoek onder 12.000 mensen uit 20 landen waarvan bijna de helft zegt Russen het meest irritant te vinden.
De rest is gelukkig nog te arm om zich massaal over Europa te verspreiden maar daar gaan we ongetwijfdeld in de toekomst van horen. En de enkele keren dat ik in Oost-Europa ben geweest was voor mij genoeg aanleiding daar nooit terug te keren. Er is zoveel te zien waar je wel gastvrij ontvangen wordt, zie geen enkele reden om nog die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Lies, damn lies, statistics
Buiten dat focus je je nu steeds op russen en niet op die honderd miljoen andere oost-europeanen
Terwijl er jaar op jaar een gigantische stijging van het aantal toeristen in Oost-Europa is. Schijnbaar zien velen anderen wat jij niet wil zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De rest is gelukkig nog te arm om zich massaal over Europa te verspreiden maar daar gaan we ongetwijfdeld in de toekomst van horen. En de enkele keren dat ik in Oost-Europa ben geweest was voor mij genoeg aanleiding daar nooit terug te keren. Er is zoveel te zien waar je wel gastvrij ontvangen wordt, zie geen enkele reden om nog die kant op te gaan.
Die kom ik regelmatig tegen. Oost-Europeanen gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl er jaar op jaar een gigantische stijging van het aantal toeristen in Oost-Europa is. Schijnbaar zien velen anderen wat jij niet wil zien
Verder weinig met armoede te maken. Bulgaarse jeugd gaat ook zeer vaak op reis in het buitenland. Alleen zijn er maar een paar miljoen. Je komt bijvoorbeeld ook niet zo snel Noren, Finnen of Zwitsers tegen. Net zo min als dat ik hier weinig Nederlanders tegenkom itt Engelsen, Spanjaarden, Italianen etc.
Het is wel goedkoop ja. Als het eten nog veel duurder wordt zul je ook een gigantische stijging zien van het aantal mensen dat hondenvoer moet eten. Betekent nog niet dat je het voor de lol doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl er jaar op jaar een gigantische stijging van het aantal toeristen in Oost-Europa is. Schijnbaar zien velen anderen wat jij niet wil zien
Vast. Ik niet toen ik in Nederland woonde, niet toen ik in Zweden woonde, niet toen ik in Spanje woonde en nu ik in Bulgarije woon ook niet. Dom toeval, dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kom ik regelmatig tegen. Oost-Europeanen gelukkig nog niet.
Je poliohandjes zijn ook weinig aanlokkelijk om op je af te stappen als weldoorvoede westerling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Vast. Ik niet toen ik in Nederland woonde, niet toen ik in Zweden woonde, niet toen ik in Spanje woonde en nu ik in Bulgarije woon ook niet. Dom toeval, dan.
Wil je goedkoop dan ga je net zo gemakkelijk naar Noord-Afrika of Turkije. Buiten dat zijn de resorts in Bulgarije duurder dan in bijvoorbeeld Turkije.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop ja. Als het eten nog veel duurder wordt zul je ook een gigantische stijging zien van het aantal mensen dat hondenvoer moet eten. Betekent nog niet dat je het voor de lol doet.
lijkt me wel chill ga ik ook doen laterquote:
Turkije of Noord Afrika gaan normale mensen dan ook niet voor hun lol naartoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je goedkoop dan ga je net zo gemakkelijk naar Noord-Afrika of Turkije. Buiten dat zijn de resorts in Bulgarije duurder dan in bijvoorbeeld Turkije.
Nee, mensen krijgen door dat er zoveel meer is dan dat ze origeel gedacht hebben en beginnen Oost-Europese landen te ontdekken.
Mijn wereldkaart van vrouwelijke veroveringen zegt toch andersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je poliohandjes zijn ook weinig aanlokkelijk om op je af te stappen als weldoorvoede westerling.
Ik zit niet graag lang op een plek. Gaat vervelen. Tevens vergeef ik het mezelf nooit als ik later terugkijk op me leven en alles zich heeft afgespeeld in een enkel land. Veel te veel te zien op de wereldquote:
Tientallen miljoenen denken daar anders overquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Turkije of Noord Afrika gaan normale mensen dan ook niet voor hun lol naartoe.
Onder anderequote:
Doe je dat alleen of met een vriend(in)?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit niet graag lang op een plek. Gaat vervelen. Tevens vergeef ik het mezelf nooit als ik later terugkijk op me leven en alles zich heeft afgespeeld in een enkel land. Veel te veel te zien op de wereldDus eerst lange tijd in verschillende landen in Europa leven, daarna Afrika, Daarna Azie en dan als ik wat ouder ben verhuizen naar Zweden
Alleen. Ieder stadje een ander schatjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe je dat alleen of met een vriend(in)?
Als ik dat hier plaats dan staan ze hier snel voor de deurquote:
zeker belastingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik dat hier plaats dan staan ze hier snel voor de deur
Ah okay. Zoiets lijkt mij ook dope, alleen heb ik echt al vanaf dat ik in groep 2 of 3 zat een grote groep vrienden. Lijkt mij lastig om zoiets helemaal achter mij te laten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen. Ieder stadje een ander schatjeAl ga ik binnenkort op vakantie met mijn droomvrouw en misschien importeer ik die dan wel. Importbruidjes uit Nederland!
Hij is de Tim Sharky van Bulgarije.quote:
Ik ook, scheelt dat mijn beste vrienden gelijk aan mij zijn. Eentje heeft jaren in Australie gewoond en woont nu in Biarritz, de ander heeft lang in Australie en Thailand gewoond en woont nu op Arubaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah okay. Zoiets lijkt mij ook dope, alleen heb ik echt al vanaf dat ik in groep 2 of 3 zat een grote groep vrienden. Lijkt mij lastig om zoiets helemaal achter mij te laten.
hoe makkelijk is werk in bulgarije te vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook, scheelt dat mijn beste vrienden gelijk aan mij zijn. Eentje heeft jaren in Australie gewoond en woont nu in Biarritz, de ander heeft lang in Australie en Thailand gewoond en woont nu op Aruba
Ah, ja dat is hier niet echt aan de gang. Allemaal nog steeds Rotterdam en omstreken of hooguit iets van Tilburg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook, scheelt dat mijn beste vrienden gelijk aan mij zijn. Eentje heeft jaren in Australie gewoond en woont nu in Biarritz, de ander heeft lang in Australie en Thailand gewoond en woont nu op Aruba
Gemakkelijk. Coca Cola heeft een Nederlandstalig callcenter in Sofia. Verder zijn er nog een viertal andere callcenters en nog een stuk of vijf andere kantoren die werk voor Nederlandstaligen aanbieden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe makkelijk is werk in bulgarije te vinden
Omgeving Rotterdamquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dat is hier niet echt aan de gang. Allemaal nog steeds Rotterdam en omstreken of hooguit iets van Tilburg.
Lijkt me wel wat. Hoe kun je dan leven, op welk niveau bedoel ik dan qua levensstandaard.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemakkelijk. Coca Cola heeft een Nederlandstalig callcenter in Sofia. Verder zijn er nog een viertal andere callcenters en nog een stuk of vijf andere kantoren die werk voor Nederlandstaligen aanbieden.
ING, Heineken, Philips.. Zitten hier ook allemaal.
Afhankelijk van waar je woont en waar je werkt. Nettolonen liggen tussen de 600 en 1500 euro als je net aankomt en vaak kan je redelijk wat bonussen binnentrekken wanneer je bijvoorbeeld in de sales zit. 600 euro in Sofia is niets, en in de andere steden kan je er voor Buglaarse begrippen redelijk van rondkomen maar als Nederlander moet je het er niet voor willen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Hoe kun je dan leven, op welk niveau bedoel ik dan qua levensstandaard.
Klopt, maar over het algemeen zijn dat niet de mensen waar ik graag mee op vakantie ga.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen denken daar anders over
Klinkt best goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je woont en waar je werkt. Nettolonen liggen tussen de 600 en 1500 euro als je net aankomt en vaak kan je redelijk wat bonussen binnentrekken wanneer je bijvoorbeeld in de sales zit. 600 euro in Sofia is niets, en in de andere steden kan je er voor Buglaarse begrippen redelijk van rondkomen maar als Nederlander moet je het er niet voor willen doen.
Met 1000 euro ben je koning en met 1500 euro ben je keizer. Alles daarboven = God
Zomaar even tientallen miljoenen personen uitvlakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen zijn dat niet de mensen waar ik graag mee op vakantie ga.
Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel bij enkele kantoren aanraden. Ook weer goed voor mijn provisiequote:
Ik zeg over het algemeen. Genoeg toffe mensen er tussen hoor, maar als ik naar een resort in Turkije of Egypte ga weet ik zeker dat ik me ga ergeren aan de meerderheid van de toeristen daar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zomaar even tientallen miljoenen personen uitvlakken
Oja idem. één keer gedaan. Supervakantie gehad maar dat kwam vooral omdat ik 90% van de tijd buiten het resort wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg over het algemeen. Genoeg toffe mensen er tussen hoor, maar als ik naar een resort in Turkije of Egypte ga weet ik zeker dat ik me ga ergeren aan de meerderheid van de toeristen daar.
Zal het eens overdenken de komende tijd, heb hier toch niets geplant op korte termijn. En de kans dat ik hier iets fulltimes is vrij klein.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel bij enkele kantoren aanraden. Ook weer goed voor mijn provisie
Ga je geen moslims meer poppen in het midden-oosten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het eens overdenken de komende tijd, heb hier toch niets geplant op korte termijn. En de kans dat ik hier iets fulltimes is vrij klein.Dus misschien over een tijd wel serieus interesse
Watquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je geen moslims meer poppen in het midden-oosten?
In tegenstelling tot in NL is hier werk genoeg !quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het eens overdenken de komende tijd, heb hier toch niets geplant op korte termijn. En de kans dat ik hier iets fulltimes is vrij klein.Dus misschien over een tijd wel serieus interesse
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ging toch het leger in ofzo? Of mariniers of weet ik veel wat het was.
Ook mijn doel toen ik jonger was. KCT. Helaas bepaalde vorm van kleurenblindheidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ging toch het leger in ofzo? Of mariniers of weet ik veel wat het was.
Daar is aan te werken of is dat permanent?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Oftewel, lichamelijk afgekeurd voor deze lichting.
Is aan te werken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is aan te werken of is dat permanent?
Je wilde toch ATC gaan doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is aan te werken.
Maar heb mezelf gewoon niet goed verzorgd laatste ~9-12 maanden waardoor het op moment niet haalbaar is.
Sommige landen zijn op zoek naar mensen met bepaalde oogafwijkingen, zeker als sniper.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als kind wil je natuurlijk vliegen, maar ja.
Slechte ogen
Veel mensen die dat in Azië gaan doen ja, echt weinig werk in te vinden buiten het leger in Europa.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maten van mij zijn dat in HongKong
Denk niet dat ik daar onder zou vallen, zie gewoon te weinig van veraf om te mogen vliegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige landen zijn op zoek naar mensen met bepaalde oogafwijkingen, zeker als sniper.
Hopen dat de technologie snel met supervisie-implantaten komtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar onder zou vallen, zie gewoon te weinig van veraf om te mogen vliegen
Ik weet niet hoe het in andere Aziatische landen is maar in HongKong zijn ze toch aardig bezig om de expats eruit te werken, al stromen er lokaal niet genoeg kundige mensen door.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel mensen die dat in Azië gaan doen ja, echt weinig werk in te vinden buiten het leger in Europa.
Ah, dat wist ik niet. Maar dat zal best ja, zeker in HongKong.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:12 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet hoe het in andere Aziatische landen is maar in HongKong zijn ze toch aardig bezig om de expats eruit te werken, al stromen er lokaal niet genoeg kundige mensen door.
Wel even kijken denk ik, ben benieuwdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
Benieuwd wat dit PSV kan, ik verwacht er iig niet veel van.
Hahaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het gehandicaptenteam van PSV.
quote:Zware vrachtwagens mogen in Bulgarije voorlopig niet meer doorgaande wegen op. Door de hitte is het asfalt aan het smelten. In Bulgarije is het circa 40 graden Celsius. De hitte zal nog tot het einde van de week duren.
De autoriteiten in de hoofdstad Sofia zijn begonnen met het uitdelen van gratis flessen water. Tientallen Bulgaren, vooral ouderen, zijn al in ziekenhuizen opgenomen wegens problemen met ademhalen en hartproblemen.
Ouderen wordt aangeraden zoveel mogelijk binnen te blijven en zonodig pas 's avonds, als het koeler wordt, het huis te verlaten.
Ondertussen zoeken Bulgaren zoveel mogelijk verkoeling in parken, bij het water en in de bergen.
Daar hebben ze vast niet van terug Stijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het gehandicaptenteam van PSV.
Gelijkspelletje denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
3-1 voor PSV denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme kat begraven godverdomme.
godverdomme lieve kat jongequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme kat begraven godverdomme.
Bedanktquote:
Ze was niet altijd lief, maar toch bijna mijn hele jeugd meegemaakt. Gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Heb je toevallig een broer(tje) die Rico heet? Zag net ergens ook voorbij komen dat een gozer die zo heet zijn kat heeft laten inslapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ze was niet altijd lief, maar toch bijna mijn hele jeugd meegemaakt. Gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je toevallig een broer(tje) die Rico heet? Zag net ergens ook voorbij komen dat een gozer die zo heet zijn kat heeft laten inslapen.
Dit zal je een heel dom imago opleveren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Om sympathieker over te komen ga ik meer gebruik maken van de volgende smilies:,
en
Wens me geluk.
Het zij zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zal je een heel dom imago opleveren.
Veel gelukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Om sympathieker over te komen ga ik meer gebruik maken van de volgende smilies:,
en
Wens me geluk.
Ik communiceer het liefst met mensen die veel emoticongebruik in hun reacties achterwege laten.quote:
Nu heb ik 2 redenen om veel emoticons te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik communiceer het liefst met mensen die veel emoticongebruik in hun reacties achterwege laten.
Ah, zodat je niet wordt uitgeluld door mij. Wat is de andere reden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik 2 redenen om veel emoticons te gebruiken.
Om sympathieker over te komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zodat je niet wordt uitgeluld door mij. Wat is de andere reden?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik 2 redenen om veel emoticons te gebruiken.
Hm, daar heb je wel gelijk in iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vind ik de don raja smiley.
Echt de raja smiley dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik desmilie gebruik krijg ipv asian-dating opeens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van hintum![]()
Zelfs Stijn heeft meer verstand van voetbal.
Gestrekt beentje, maar gewoon corner.quote:
xtcquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
FEELS LIKE XTX IN MY FANTASY!
Hakkuh bam bam
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Terechte overwinning voor PSV, ze hadden er wel een meer mogen scoren om zeker te zijn.
Was een leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]heb genoten. Zou leuk zijn als ze zo doorgaan.
Had je Anderlecht moeten kijken afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van hintum![]()
Zelfs Stijn heeft meer verstand van voetbal.
Sowieso een stuk leuker om te zien dan de voorgaande jaren. Al zal PSV nog wel eens tegen een zeperd aanlopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]heb genoten. Zou leuk zijn als ze zo doorgaan.
Sure, jong.. dan krijg je terugvallen etc. Maar ik hoop dat de verwachtingen van het publiek/fans gewoon 'laag' is.. En niet door zo'n wedstrijd als nu weer sky high wordt.. Het publiek moet ook accepteren dat ze jong zijn en foutjes maken en ze blijven steunen zoals ze vandaag deden en niet snel gaan fluiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een stuk leuker om te zien dan de voorgaande jaren. Al zal PSV nog wel eens tegen een zeperd aanlopen.
Ik heb het niet gezien maar hoe zag het spelbeeld eruit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure, jong.. dan krijg je terugvallen etc. Maar ik hoop dat de verwachtingen van het publiek/fans gewoon 'laag' is.. En niet door zo'n wedstrijd als nu weer sky high wordt.. Het publiek moet ook accepteren dat ze jong zijn en foutjes maken en ze blijven steunen zoals ze vandaag deden en niet snel gaan fluiten.
Ja maar voetbalpubliek is opportunistisch hè. En een slechte competitiewedstrijd is wat anders als een voorronde CL met een geheel nieuw team wat nog goed loopt. Dus zullen vast wel mensen gaan fluiten als het minder gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure, jong.. dan krijg je terugvallen etc. Maar ik hoop dat de verwachtingen van het publiek/fans gewoon 'laag' is.. En niet door zo'n wedstrijd als nu weer sky high wordt.. Het publiek moet ook accepteren dat ze jong zijn en foutjes maken en ze blijven steunen zoals ze vandaag deden en niet snel gaan fluiten.
Fris, frivool, snel.. beetje als Ajax in een goede wedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar hoe zag het spelbeeld eruit?
8-0 ook wel, teveel gemist.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fris, frivool, snel.. beetje als Ajax in een goede wedstrijdmaar veel 100% kansen gehad en gemist.. had makkelijk 4-0 kunnen zijn zonder te overdrijven.
Dus tik-tak á Ajax?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fris, frivool, snel.. beetje als Ajax in een goede wedstrijdmaar veel 100% kansen gehad en gemist.. had makkelijk 4-0 kunnen zijn zonder te overdrijven.
Als ze doorgaan moeten ze toch tegen Chelsea? Wil het dan nog eens zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Zulte was ook vrij weinig, wordt groter gemaakt dan het is.
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag krijgen ze een heel andere wedstrijd.
Dat viel wel mee, valt bij Ajax ook wel mee trouwens. Ze zetten goed druk en hadden de bal snel weer terug, die dan zo snel mogelijk naar hun gevaarlijke buitenspelers gaat.quote:
Over JC was ik niet positief hoor. Alleen kon ik wel gelijk de kwaliteit van Bojan zien en dat Eriksen echt moet bijtekenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, valt bij Ajax ook wel mee trouwens. Ze zetten goed druk en hadden de bal snel weer terug, die dan zo snel mogelijk naar hun gevaarlijke buitenspelers gaat.
Smeten wel met kracht trouwens, dat doelpunt kwam wel net op tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, valt bij Ajax ook wel mee trouwens. Ze zetten goed druk en hadden de bal snel weer terug, die dan zo snel mogelijk naar hun gevaarlijke buitenspelers gaat.
Verander je UI weer even naar Steve. Dan is hij leukerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag krijgen ze een heel andere wedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verander je UI weer even naar Steve. Dan is hij leuker.
HAHAHAHAHAHHA what's funny, yeh you is funny steve ten have.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaterdag krijgt PSV een heel andere wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee, ik doe niet aan dat droeftoeterige jinxen, ADO is over het algemeen nooit een probleem voor PSV, en dit jaar zeker niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHA what's funny, yeh you is funny steve ten have.[img]http://i.fok.nl/usericons/324445/SIMPELE%20TV.png[/I]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're talking shit.
Strange things happen in Europe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[img]http://i.fok.nl/usericons/324445/SIMPELE%20TV.png[/I]
You're talking shit.
Je faalt man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[img]http://i.fok.nl/usericons/324445/SIMPELE%20TV.png[/I]
You're talking shit.
Ik vind ADO op papier niet eens een onaardig team hebben. Al moet PSV dat in principe makkelijk klaren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan dat droeftoeterige jinxen, ADO is over het algemeen nooit een probleem voor PSV, en dit jaar zeker niet.
Wat niet wegneemt dat Ajax simpel kampioen wordt.
Ja, 1ste wedstrijd van het seizoen, PSV heeft veel creatieve spelers die zich willen bewijzen. Dat gaat PSV wel winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ADO op papier niet eens een onaardig team hebben. Al moet PSV dat in principe makkelijk klaren.
Iedere speler van iedere ploeg wil zich bewijzen, idioot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 1ste wedstrijd van het seizoen, PSV heeft veel creatieve spelers die zich willen bewijzen. Dat gaat PSV wel winnen.
Why?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet langer dan 5 minuten voetbal kunnen kijken
Deze spelers zijn nieuw, neem een Rekik en een Bakkali.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere speler van iedere ploeg wil zich bewijzen, idioot.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Dat je begint te schelden vind ik behoorlijk zwak van je trouwens.
ADO heeft ook nieuwe spelers?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze spelers zijn nieuw, neem een Rekik en een Bakkali.
Dat je begint te schelden vind ik behoorlijk zwak van je trouwens.
quote:
Dat zeg je elke wedstrijd van PSV.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO heeft ook nieuwe spelers?
Stop deze maar in je plakboek, Davy. ADO kan voor een stuntje zorgen.
Ooh gaan de spelers van ADO skateboarden dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO heeft ook nieuwe spelers?
Stop deze maar in je plakboek, Davy. ADO kan voor een stuntje zorgen.
Jouw humor maakt mij wenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gaan de spelers van ADO skateboarden dan?
Ik ben van plan dit seizoen wat subjectiever te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Al wil ik me dit jaar objectiever opstellen. Nog steeds zeg ik met mijn objectiviteit dat PSV zal winnen, alleen zie ik het niet makkelijk gaan tegen ADO. Hebben leuk ingekocht, alleen een zwakke rechtsback.
Blijf maar in het onmogelijke gelovenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Al wil ik me dit jaar objectiever opstellen. Nog steeds zeg ik met mijn objectiviteit dat PSV zal winnen, alleen zie ik het niet makkelijk gaan tegen ADO. Hebben leuk ingekocht, alleen een zwakke rechtsback.
Ik ben er van overtuigd dat jij niet eens weet welke basisaanval ADO zal opstellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf maar in het onmogelijke geloven
Dit zeggen over een Eredivisiewedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf maar in het onmogelijke geloven
Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik zei dat RKC nog zou zorgen voor een stunt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeggen over een Eredivisiewedstrijd
Dat zal wel niet het enige zijn waardoor je voor gek verklaard bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik zei dat RKC nog zou zorgen voor een stunt.
Vergeet de 15 wedstrijden waarbij je zei dat de tegenstander van PSV zou gaan stunten en dit uitbleef niet te vermelden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik zei dat RKC nog zou zorgen voor een stunt.
Geld erop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan het nog bijzonder lastig krijgen vrijdag. PEC gaat winnen van Feijenoord.
Ik zou gaan wedden als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan het nog bijzonder lastig krijgen vrijdag. PEC gaat winnen van Feijenoord.
Krijg het toch niet uitbetaald.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou gaan wedden als ik jou was.
Uitgesproken mening.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een uitgesproken mening zijn een NSB'er. Weten we dat ook weer.
Jij gelooft alleen maar in je eigen mening, als iedereen maar naar jouw pijpen danst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitgesproken mening.
Je bent echt zo godvergeten irritant. Je hebt het zelf niet eens door volgens mij.
Jij bent ook behoorlijk irritant anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitgesproken mening.
Je bent echt zo godvergeten irritant. Je hebt het zelf niet eens door volgens mij.
Waar heb je het over? Ik vind GGMM en jou zwaar vermoeiend. En dan ben ik niet eens de enige.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gelooft alleen maar in je eigen mening, als iedereen maar naar jouw pijpen danst.
Al jouw Feyenoordvriendjes ja. Daar mag niemand met een andere mening komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vind GGMM en jou zwaar vermoeiend. En dan ben ik niet eens de enige.
Sterkte daarmee zeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vind GGMM en jou zwaar vermoeiend. En dan ben ik niet eens de enige.
Niemand zit er op te wachten inderdaad. En serieus, jouw gedrag is echt zwaar irritant. Dat heeft niet eens te maken met de manier waarop je jouw 'mening' verkondigd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al jouw Feyenoordvriendjes ja. Daar mag niemand met een andere mening komen.
Ach gossie. Misschien moet je solliciteren voor mod. Kan je eindelijk doen waarvoor je geboren bent. Je opa zou trots op je zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben sowieso wel klaar met dat treurige gedrag van Feijenoordhooligans op dit forum hier (op sommige momenten). Al ga ik ook niet constant schelden en bakken vol huilen.
Van jouw gejank word ik ook niet bang hoor. Je probeert alleen goedkoop te scoren in dat topic door constant ''Joden'' als benaming te gebruiken, en met je eindeloze gekanker op iedereen wat je niet aanstaat. Maar dat heb jijzelf dan ook niet door, denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand zit er op te wachten inderdaad. En serieus, jouw gedrag is echt zwaar irritant. Dat heeft niet eens te maken met de manier waarop je jouw 'mening' verkondigd.
Jouw manier, door constant het woord 'kanker' uit te kramen is een stuk beter idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand zit er op te wachten inderdaad. En serieus, jouw gedrag is echt zwaar irritant. Dat heeft niet eens te maken met de manier waarop je jouw 'mening' verkondigd.
Het is maar een woord.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw manier, door constant het woord 'kanker' uit te kramen is een stuk beter idd.
Mijn ene opa wil nooit trots op mij zijn godverdomme, en mijn andere is godverdomme overleden, die kende ik nooiitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach gossie. Misschien moet je solliciteren voor mod. Kan je eindelijk doen waarvoor je geboren bent. Je opa zou trots op je zijn geweest.
Het is goed met je.quote:
Waarom zou je er bang van moeten worden? En ik weet zeker wel hoe ik me gedraag. Totaal geen moeite mee ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van jouw gejank word ik ook niet bang hoor. Je probeert alleen goedkoop te scoren in dat topic door constant ''Joden'' als benaming te gebruiken, en met je eindeloze gekanker op iedereen wat je niet aanstaat. Maar dat heb jijzelf dan ook niet door, denk ik.
Je raakt me wel op een gevoelig punt. En dat meen ik serieus. Ik ga geen TR aanmaken, daar voel ik me niet zo zielig voor. Maar ik wil je wel even laten weten dat dit soort dingen mij pas echt boos maken.quote:
Kap er dan ook mee.quote:
Ah, dat vond ik nou net van Ajacied en jou eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kap er dan ook mee.Je komt nogal zielig over namelijk.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dat vond ik nou net van Ajacied en jou eigenlijk.
Het is zeer slecht voor je om op dit tijdstip taart te eten.quote:
Moet afkoelen, dus zal pas morgen worden. Lekker voor bij de koffie. Kom je langs?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zeer slecht voor je om op dit tijdstip taart te eten.
Ja, prima.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet afkoelen, dus zal pas morgen worden. Lekker voor bij de koffie. Kom je langs?
Sowieso appeltaart met slagroom. En voetbal houden we buiten de deur.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, prima.Wel appeltaart toch?
Overigens stel ik wel voor dat we het dan niet over voetbal gaan hebben.
Dan hebben wij een deal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso appeltaart met slagroom. En voetbal houden we buiten de deur.
Eriksen sowieso 83-85 in Fifa 14quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Douchen en dan je bed ingaan
Dit PSV gaat trouwens best kut in FIFA 14 worden![]()
Maar in FM echt een bazenelftal, sowieso 6/7 -9 spelers en misschien wel 1/2 -10
Maher sowieso 86, 4 star skillzquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eriksen sowieso 83-85 in Fifa 14
Dat maakt in FIFA niet uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, Eriksen is veel verder dan hem.
Dat zegt men ook wel eens over posten op een internet forum. Toch blijkt de gemiddelde lengte op FOK! rond de 30cm te liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Je bezighouden met een cijfer wat een speler van een voetbalspel krijgt betekent in veel gevallen dat je een zeer klein piemeltje hebt.
En hier wil iedereen mee fuseren.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:09:22Zulte-trainer Dury: 'dit (psv) is van een niveau dat we in België zelden of nooit zien. En dat van zo'n jonge ploeg.' reageer retweet
Anderlecht en Club Brugge erbij mag van mij best.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
En hier wil iedereen mee fuseren.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:09:22Zulte-trainer Dury: 'dit (psv) is van een niveau dat we in België zelden of nooit zien. En dat van zo'n jonge ploeg.' reageer retweet
Topcompetitie.
BENELIGA
Hm, goed punt. Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zegt men ook wel eens over posten op een internet forum. Toch blijkt de gemiddelde lengte op FOK! rond de 30cm te liggen.
Ze kunnen niet allebei laatste worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie van Cambuur en GAE?
Cambuur vind ik te weinig veranderd t.o.v vorig seizoen, GAE vind ik nog wel wat hebben, gerichte aankopen gedaan itt Cambuur die minder grote dingen doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie van Cambuur en GAE?
Dat zijn nog eens uitspraken voor mensen die leven op het randje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allebei laatste worden.
Leuk joh Cambuur - Heerenveen en GAE - Zwolle.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur vind ik te weinig veranderd t.o.v vorig seizoen, GAE vind ik nog wel wat hebben, gerichte aankopen gedaan itt Cambuur die minder grote dingen doen.
Cambuur play-offs, GAE rechtstreeks erin.
Lijken me ook leukere spelers te hebben dan Cambuur. Een trainer waar ik meer vertrouwen in heb dan die van Cambuur.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk joh Cambuur - Heerenveen en GAE - Zwolle.
Hoop dat GAE het net als Zwolle gaat doen
Wie mogen er van jou degraderen Stinho?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijken me ook leukere spelers te hebben dan Cambuur. Een trainer waar ik meer vertrouwen in heb dan die van Cambuur.
Niemand eigenlijk, mijn Roda-aversie is volledig vergaan. Denk dat Heracles het niet gaat halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie mogen er van jou degraderen Stinho?
ok??quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Je bezighouden met een cijfer wat een speler van een voetbalspel krijgt betekent in veel gevallen dat je een zeer klein piemeltje hebt.
Heracles mag van mij erin blijven ondanks dat kunstgrasveld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk, mijn Roda-aversie is volledig vergaan. Denk dat Heracles het niet gaat halen.
heracles heeft alleen te matig ingehaald imo. en denk dat duarte nog vertrekt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heracles mag van mij erin blijven ondanks dat kunstgrasveld.
heracles mag van mij part opdonderenquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heracles heeft alleen te matig ingehaald imo. en denk dat duarte nog vertrekt.
jouw mening is niet rullevantquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heracles mag van mij part opdonderen
Fuck Roda. Ik denk dat RKC het heel lastig gaat krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk, mijn Roda-aversie is volledig vergaan. Denk dat Heracles het niet gaat halen.
Ho ho ho, genottelijk elftal met rommedaal en kastelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fuck Roda. Ik denk dat RKC het heel lastig gaat krijgen.
Maar ze zijn wel Zoet kwijt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho ho, genottelijk elftal met rommedaal en kastelen
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was maar een gein joh.
Denk dat ze via de play-offs motte overleven
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:30 schreef Dven het volgende:
Goedemorgen.
Dit is de tweede dag dat ik in de SC post.
Mag ik nu toegang?
gr gr
En nu?quote:
PSV wel aardig he gisterenquote:
Ik spring even onder de douche want over een uur moet ik alweer op kantoor staanquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga even een bakkie doen. Dat lijkt me voor jou ook een mogelijkheid
Was leuk om naar te kijken ja, maar echt goed was het natuurlijk ook weer niet, daar was het allemaal veel te onnauwkeurig voor, kostte heel veel energie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PSV wel aardig he gisterenAl weet je natuurlijk nog niet of het nou komt door de sterkte van PSV of dat die van Zulte er gewoon niks van kunnen.
Echt lange stukken was het simpelweg kick en rush. Beide partijen amper een middenveld. Maher vond ik tegenvallen, zocht de hele tijd de drukte op in z'n individuele acties.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was leuk om naar te kijken ja, maar echt goed was het natuurlijk ook weer niet, daar was het allemaal veel te onnauwkeurig voor, kostte heel veel energie.
Vond het hele middenveld opbouwend niet geweldig, ben ook niet gecharmeerd van Wijnaldum, dat gaat ook ten koste van Maher volgens mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt lange stukken was het simpelweg kick en rush. Beide partijen amper een middenveld. Maher vond ik tegenvallen, zocht de hele tijd de drukte op in z'n individuele acties.
Verdediging stond al wel 31549 keer beter dan vorig jaar. Amper getest ook, dus zegt nog vrij weinig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het hele middenveld opbouwend niet geweldig, ben ook niet gecharmeerd van Wijnaldum, dat gaat ook ten koste van Maher volgens mij
Zeker, dat was een goeie plus, ook die rechtsback deed het goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdediging stond al wel 31549 keer beter dan vorig jaar. Amper getest ook, dus zegt nog vrij weinig.
Hoi, niet zo hè. Werk.nl is weer online.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch weer wat meer uitgegeven op vakantie dan vooraf gepland
Is ook zo. En eigenlijk was m'n budget vooraf best goed. Hebben alleen daar besloten 2 keer een vliegtuig te pakken en laatste dag goed los gegaan in Bangkok. Dan gaat het wel hard.quote:
quote:Zonaanbidders kunnen de komende dagen weer hun lol op. Na een korte dip met grijs en regenachtig weer keert de zomer in volle hevigheid terug. Vrijdag wordt het extreem warm met in het binnenland temperaturen rond 35 graden met mogelijke hitterecords tot gevolg, meldt Weeronline.nl.
Zowel morgen als vrijdag is het tropisch warm. Morgen begint nog met lage bewolking maar overdag is er veel zon en loopt de temperatuur snel op. Met uitzondering van het noorden wordt het overal 30 graden. Vrijdag bereikt 'een bel' met zeer warme lucht Nederland. De weerbureaus maken zich op voor recordhoge kwikstanden. Plaatselijk kan het 36 tot 37 graden worden.
Het dagrecord voor 2 augustus in De Bilt staat tot nu toe op 32 graden. Dat record lijkt er vrijwel zeker aan te gaan. Ook is er een kleine kans dat het ultieme hitterecord uit 1944 wordt verbroken. Destijds werd het 38,6 graden in Warnsveld. Volgens Weeronline.nl moeten dan wel alle puzzelstukjes op de juiste plaats vallen. Zo mag er geen bewolking ontstaan en moet de heetste lucht in de tweede helft van de middag aankomen.
De extreme hitte is overigens van korte duur. Vrijdagavond en -nacht trekken stevige regen- en onweersbuien over het land die de ergste warmte verdrijven. In het weekeinde is het tijdelijk minder warm met maxima van 22 tot 27 graden. De kans op een nieuwe hittegolf is daardoor klein. (Novum)
Hoe is het weer in Saudi-Arabie?quote:
Waarom is een bushalte bord een emo-ui?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo door je emo-ui.
Voetbaleten Subleague?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Als ik toegang krijg tot de VBL VoetbalManger Subleague laat ik hier mijn gezicht nooit weer zien
Je kan voor een bus springen naar het schijnt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is een bushalte bord een emo-ui?
Whut?quote:
Ben je op je pik getrapt of wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef Muto het volgende:
A422 denkt dat hij stoer is met zijn UI. Dat had hij net als Banscheeboy en Tong iets moet hebben om aan herkend te worden, bij gebrek aan kwalitatief hoogwaardige posts.
O. Ja ik spreek alleen drents, vandaarquote:
Nee, ik vertel hoe het zit.quote:
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |