Gecondoleerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme kat begraven godverdomme.
godverdomme lieve kat jongequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme kat begraven godverdomme.
Bedanktquote:
Ze was niet altijd lief, maar toch bijna mijn hele jeugd meegemaakt. Gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Heb je toevallig een broer(tje) die Rico heet? Zag net ergens ook voorbij komen dat een gozer die zo heet zijn kat heeft laten inslapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ze was niet altijd lief, maar toch bijna mijn hele jeugd meegemaakt. Gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je toevallig een broer(tje) die Rico heet? Zag net ergens ook voorbij komen dat een gozer die zo heet zijn kat heeft laten inslapen.
Dit zal je een heel dom imago opleveren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Om sympathieker over te komen ga ik meer gebruik maken van de volgende smilies:,
en
Wens me geluk.
Het zij zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zal je een heel dom imago opleveren.
Veel gelukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Om sympathieker over te komen ga ik meer gebruik maken van de volgende smilies:,
en
Wens me geluk.
Ik communiceer het liefst met mensen die veel emoticongebruik in hun reacties achterwege laten.quote:
Nu heb ik 2 redenen om veel emoticons te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik communiceer het liefst met mensen die veel emoticongebruik in hun reacties achterwege laten.
Ah, zodat je niet wordt uitgeluld door mij. Wat is de andere reden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik 2 redenen om veel emoticons te gebruiken.
Om sympathieker over te komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zodat je niet wordt uitgeluld door mij. Wat is de andere reden?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik 2 redenen om veel emoticons te gebruiken.
Hm, daar heb je wel gelijk in iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vind ik de don raja smiley.
Echt de raja smiley dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik desmilie gebruik krijg ipv asian-dating opeens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van hintum![]()
Zelfs Stijn heeft meer verstand van voetbal.
Gestrekt beentje, maar gewoon corner.quote:
xtcquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
FEELS LIKE XTX IN MY FANTASY!
Hakkuh bam bam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |