Echt de raja smiley dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik desmilie gebruik krijg ipv asian-dating opeens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van hintum![]()
Zelfs Stijn heeft meer verstand van voetbal.
Gestrekt beentje, maar gewoon corner.quote:
xtcquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
FEELS LIKE XTX IN MY FANTASY!
Hakkuh bam bam
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Terechte overwinning voor PSV, ze hadden er wel een meer mogen scoren om zeker te zijn.
Was een leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]heb genoten. Zou leuk zijn als ze zo doorgaan.
Had je Anderlecht moeten kijken afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van hintum![]()
Zelfs Stijn heeft meer verstand van voetbal.
Sowieso een stuk leuker om te zien dan de voorgaande jaren. Al zal PSV nog wel eens tegen een zeperd aanlopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]heb genoten. Zou leuk zijn als ze zo doorgaan.
Sure, jong.. dan krijg je terugvallen etc. Maar ik hoop dat de verwachtingen van het publiek/fans gewoon 'laag' is.. En niet door zo'n wedstrijd als nu weer sky high wordt.. Het publiek moet ook accepteren dat ze jong zijn en foutjes maken en ze blijven steunen zoals ze vandaag deden en niet snel gaan fluiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een stuk leuker om te zien dan de voorgaande jaren. Al zal PSV nog wel eens tegen een zeperd aanlopen.
Ik heb het niet gezien maar hoe zag het spelbeeld eruit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure, jong.. dan krijg je terugvallen etc. Maar ik hoop dat de verwachtingen van het publiek/fans gewoon 'laag' is.. En niet door zo'n wedstrijd als nu weer sky high wordt.. Het publiek moet ook accepteren dat ze jong zijn en foutjes maken en ze blijven steunen zoals ze vandaag deden en niet snel gaan fluiten.
Ja maar voetbalpubliek is opportunistisch hè. En een slechte competitiewedstrijd is wat anders als een voorronde CL met een geheel nieuw team wat nog goed loopt. Dus zullen vast wel mensen gaan fluiten als het minder gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure, jong.. dan krijg je terugvallen etc. Maar ik hoop dat de verwachtingen van het publiek/fans gewoon 'laag' is.. En niet door zo'n wedstrijd als nu weer sky high wordt.. Het publiek moet ook accepteren dat ze jong zijn en foutjes maken en ze blijven steunen zoals ze vandaag deden en niet snel gaan fluiten.
Fris, frivool, snel.. beetje als Ajax in een goede wedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar hoe zag het spelbeeld eruit?
8-0 ook wel, teveel gemist.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fris, frivool, snel.. beetje als Ajax in een goede wedstrijdmaar veel 100% kansen gehad en gemist.. had makkelijk 4-0 kunnen zijn zonder te overdrijven.
Dus tik-tak á Ajax?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fris, frivool, snel.. beetje als Ajax in een goede wedstrijdmaar veel 100% kansen gehad en gemist.. had makkelijk 4-0 kunnen zijn zonder te overdrijven.
Als ze doorgaan moeten ze toch tegen Chelsea? Wil het dan nog eens zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Zulte was ook vrij weinig, wordt groter gemaakt dan het is.
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag krijgen ze een heel andere wedstrijd.
Dat viel wel mee, valt bij Ajax ook wel mee trouwens. Ze zetten goed druk en hadden de bal snel weer terug, die dan zo snel mogelijk naar hun gevaarlijke buitenspelers gaat.quote:
Over JC was ik niet positief hoor. Alleen kon ik wel gelijk de kwaliteit van Bojan zien en dat Eriksen echt moet bijtekenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, valt bij Ajax ook wel mee trouwens. Ze zetten goed druk en hadden de bal snel weer terug, die dan zo snel mogelijk naar hun gevaarlijke buitenspelers gaat.
Smeten wel met kracht trouwens, dat doelpunt kwam wel net op tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, valt bij Ajax ook wel mee trouwens. Ze zetten goed druk en hadden de bal snel weer terug, die dan zo snel mogelijk naar hun gevaarlijke buitenspelers gaat.
Verander je UI weer even naar Steve. Dan is hij leukerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag krijgen ze een heel andere wedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verander je UI weer even naar Steve. Dan is hij leuker.
HAHAHAHAHAHHA what's funny, yeh you is funny steve ten have.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaterdag krijgt PSV een heel andere wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee, ik doe niet aan dat droeftoeterige jinxen, ADO is over het algemeen nooit een probleem voor PSV, en dit jaar zeker niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHA what's funny, yeh you is funny steve ten have.[img]http://i.fok.nl/usericons/324445/SIMPELE%20TV.png[/I]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're talking shit.
Strange things happen in Europe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[img]http://i.fok.nl/usericons/324445/SIMPELE%20TV.png[/I]
You're talking shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |