In tegenstelling tot in NL is hier werk genoeg !quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het eens overdenken de komende tijd, heb hier toch niets geplant op korte termijn. En de kans dat ik hier iets fulltimes is vrij klein.Dus misschien over een tijd wel serieus interesse
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ging toch het leger in ofzo? Of mariniers of weet ik veel wat het was.
Ook mijn doel toen ik jonger was. KCT. Helaas bepaalde vorm van kleurenblindheidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ging toch het leger in ofzo? Of mariniers of weet ik veel wat het was.
Daar is aan te werken of is dat permanent?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Oftewel, lichamelijk afgekeurd voor deze lichting.
Is aan te werken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is aan te werken of is dat permanent?
Je wilde toch ATC gaan doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is aan te werken.
Maar heb mezelf gewoon niet goed verzorgd laatste ~9-12 maanden waardoor het op moment niet haalbaar is.
Sommige landen zijn op zoek naar mensen met bepaalde oogafwijkingen, zeker als sniper.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als kind wil je natuurlijk vliegen, maar ja.
Slechte ogen
Veel mensen die dat in Azië gaan doen ja, echt weinig werk in te vinden buiten het leger in Europa.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maten van mij zijn dat in HongKong
Denk niet dat ik daar onder zou vallen, zie gewoon te weinig van veraf om te mogen vliegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige landen zijn op zoek naar mensen met bepaalde oogafwijkingen, zeker als sniper.
Hopen dat de technologie snel met supervisie-implantaten komtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar onder zou vallen, zie gewoon te weinig van veraf om te mogen vliegen
Ik weet niet hoe het in andere Aziatische landen is maar in HongKong zijn ze toch aardig bezig om de expats eruit te werken, al stromen er lokaal niet genoeg kundige mensen door.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel mensen die dat in Azië gaan doen ja, echt weinig werk in te vinden buiten het leger in Europa.
Ah, dat wist ik niet. Maar dat zal best ja, zeker in HongKong.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:12 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet hoe het in andere Aziatische landen is maar in HongKong zijn ze toch aardig bezig om de expats eruit te werken, al stromen er lokaal niet genoeg kundige mensen door.
Wel even kijken denk ik, ben benieuwdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
Benieuwd wat dit PSV kan, ik verwacht er iig niet veel van.
Hahaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het gehandicaptenteam van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |