Wij van WC-eendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoor t wel vaker. Het is de eerste link die ik op google tegen kom.
Je geeft zelf ook al aan dat het een kutvolk is dus heeft ook weinig zin deze discussie. Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat Nederlanders lang niet zo associaal zijn als oosteuropese vakantiegangers.
22 uur geleden:
http://www.volkskrant.nl/(...)akantiegangers.dhtml
Als je even het linkje opent zie je dat het niet wij van wc eend is maar een onderzoek onder 12.000 mensen uit 20 landen waarvan bijna de helft zegt Russen het meest irritant te vinden.quote:
Lies, damn lies, statisticsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je even het linkje opent zie je dat het niet wij van wc eend is maar een onderzoek onder 12.000 mensen uit 20 landen waarvan bijna de helft zegt Russen het meest irritant te vinden.
De rest is gelukkig nog te arm om zich massaal over Europa te verspreiden maar daar gaan we ongetwijfdeld in de toekomst van horen. En de enkele keren dat ik in Oost-Europa ben geweest was voor mij genoeg aanleiding daar nooit terug te keren. Er is zoveel te zien waar je wel gastvrij ontvangen wordt, zie geen enkele reden om nog die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Lies, damn lies, statistics
Buiten dat focus je je nu steeds op russen en niet op die honderd miljoen andere oost-europeanen
Terwijl er jaar op jaar een gigantische stijging van het aantal toeristen in Oost-Europa is. Schijnbaar zien velen anderen wat jij niet wil zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De rest is gelukkig nog te arm om zich massaal over Europa te verspreiden maar daar gaan we ongetwijfdeld in de toekomst van horen. En de enkele keren dat ik in Oost-Europa ben geweest was voor mij genoeg aanleiding daar nooit terug te keren. Er is zoveel te zien waar je wel gastvrij ontvangen wordt, zie geen enkele reden om nog die kant op te gaan.
Die kom ik regelmatig tegen. Oost-Europeanen gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl er jaar op jaar een gigantische stijging van het aantal toeristen in Oost-Europa is. Schijnbaar zien velen anderen wat jij niet wil zien
Verder weinig met armoede te maken. Bulgaarse jeugd gaat ook zeer vaak op reis in het buitenland. Alleen zijn er maar een paar miljoen. Je komt bijvoorbeeld ook niet zo snel Noren, Finnen of Zwitsers tegen. Net zo min als dat ik hier weinig Nederlanders tegenkom itt Engelsen, Spanjaarden, Italianen etc.
Het is wel goedkoop ja. Als het eten nog veel duurder wordt zul je ook een gigantische stijging zien van het aantal mensen dat hondenvoer moet eten. Betekent nog niet dat je het voor de lol doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl er jaar op jaar een gigantische stijging van het aantal toeristen in Oost-Europa is. Schijnbaar zien velen anderen wat jij niet wil zien
Vast. Ik niet toen ik in Nederland woonde, niet toen ik in Zweden woonde, niet toen ik in Spanje woonde en nu ik in Bulgarije woon ook niet. Dom toeval, dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kom ik regelmatig tegen. Oost-Europeanen gelukkig nog niet.
Je poliohandjes zijn ook weinig aanlokkelijk om op je af te stappen als weldoorvoede westerling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Vast. Ik niet toen ik in Nederland woonde, niet toen ik in Zweden woonde, niet toen ik in Spanje woonde en nu ik in Bulgarije woon ook niet. Dom toeval, dan.
Wil je goedkoop dan ga je net zo gemakkelijk naar Noord-Afrika of Turkije. Buiten dat zijn de resorts in Bulgarije duurder dan in bijvoorbeeld Turkije.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop ja. Als het eten nog veel duurder wordt zul je ook een gigantische stijging zien van het aantal mensen dat hondenvoer moet eten. Betekent nog niet dat je het voor de lol doet.
lijkt me wel chill ga ik ook doen laterquote:
Turkije of Noord Afrika gaan normale mensen dan ook niet voor hun lol naartoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je goedkoop dan ga je net zo gemakkelijk naar Noord-Afrika of Turkije. Buiten dat zijn de resorts in Bulgarije duurder dan in bijvoorbeeld Turkije.
Nee, mensen krijgen door dat er zoveel meer is dan dat ze origeel gedacht hebben en beginnen Oost-Europese landen te ontdekken.
Mijn wereldkaart van vrouwelijke veroveringen zegt toch andersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je poliohandjes zijn ook weinig aanlokkelijk om op je af te stappen als weldoorvoede westerling.
Ik zit niet graag lang op een plek. Gaat vervelen. Tevens vergeef ik het mezelf nooit als ik later terugkijk op me leven en alles zich heeft afgespeeld in een enkel land. Veel te veel te zien op de wereldquote:
Tientallen miljoenen denken daar anders overquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Turkije of Noord Afrika gaan normale mensen dan ook niet voor hun lol naartoe.
Onder anderequote:
Doe je dat alleen of met een vriend(in)?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit niet graag lang op een plek. Gaat vervelen. Tevens vergeef ik het mezelf nooit als ik later terugkijk op me leven en alles zich heeft afgespeeld in een enkel land. Veel te veel te zien op de wereldDus eerst lange tijd in verschillende landen in Europa leven, daarna Afrika, Daarna Azie en dan als ik wat ouder ben verhuizen naar Zweden
Alleen. Ieder stadje een ander schatjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe je dat alleen of met een vriend(in)?
Als ik dat hier plaats dan staan ze hier snel voor de deurquote:
zeker belastingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik dat hier plaats dan staan ze hier snel voor de deur
Ah okay. Zoiets lijkt mij ook dope, alleen heb ik echt al vanaf dat ik in groep 2 of 3 zat een grote groep vrienden. Lijkt mij lastig om zoiets helemaal achter mij te laten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen. Ieder stadje een ander schatjeAl ga ik binnenkort op vakantie met mijn droomvrouw en misschien importeer ik die dan wel. Importbruidjes uit Nederland!
Hij is de Tim Sharky van Bulgarije.quote:
Ik ook, scheelt dat mijn beste vrienden gelijk aan mij zijn. Eentje heeft jaren in Australie gewoond en woont nu in Biarritz, de ander heeft lang in Australie en Thailand gewoond en woont nu op Arubaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah okay. Zoiets lijkt mij ook dope, alleen heb ik echt al vanaf dat ik in groep 2 of 3 zat een grote groep vrienden. Lijkt mij lastig om zoiets helemaal achter mij te laten.
hoe makkelijk is werk in bulgarije te vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook, scheelt dat mijn beste vrienden gelijk aan mij zijn. Eentje heeft jaren in Australie gewoond en woont nu in Biarritz, de ander heeft lang in Australie en Thailand gewoond en woont nu op Aruba
Ah, ja dat is hier niet echt aan de gang. Allemaal nog steeds Rotterdam en omstreken of hooguit iets van Tilburg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook, scheelt dat mijn beste vrienden gelijk aan mij zijn. Eentje heeft jaren in Australie gewoond en woont nu in Biarritz, de ander heeft lang in Australie en Thailand gewoond en woont nu op Aruba
Gemakkelijk. Coca Cola heeft een Nederlandstalig callcenter in Sofia. Verder zijn er nog een viertal andere callcenters en nog een stuk of vijf andere kantoren die werk voor Nederlandstaligen aanbieden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe makkelijk is werk in bulgarije te vinden
Omgeving Rotterdamquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dat is hier niet echt aan de gang. Allemaal nog steeds Rotterdam en omstreken of hooguit iets van Tilburg.
Lijkt me wel wat. Hoe kun je dan leven, op welk niveau bedoel ik dan qua levensstandaard.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemakkelijk. Coca Cola heeft een Nederlandstalig callcenter in Sofia. Verder zijn er nog een viertal andere callcenters en nog een stuk of vijf andere kantoren die werk voor Nederlandstaligen aanbieden.
ING, Heineken, Philips.. Zitten hier ook allemaal.
Afhankelijk van waar je woont en waar je werkt. Nettolonen liggen tussen de 600 en 1500 euro als je net aankomt en vaak kan je redelijk wat bonussen binnentrekken wanneer je bijvoorbeeld in de sales zit. 600 euro in Sofia is niets, en in de andere steden kan je er voor Buglaarse begrippen redelijk van rondkomen maar als Nederlander moet je het er niet voor willen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Hoe kun je dan leven, op welk niveau bedoel ik dan qua levensstandaard.
Klopt, maar over het algemeen zijn dat niet de mensen waar ik graag mee op vakantie ga.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen denken daar anders over
Klinkt best goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je woont en waar je werkt. Nettolonen liggen tussen de 600 en 1500 euro als je net aankomt en vaak kan je redelijk wat bonussen binnentrekken wanneer je bijvoorbeeld in de sales zit. 600 euro in Sofia is niets, en in de andere steden kan je er voor Buglaarse begrippen redelijk van rondkomen maar als Nederlander moet je het er niet voor willen doen.
Met 1000 euro ben je koning en met 1500 euro ben je keizer. Alles daarboven = God
Zomaar even tientallen miljoenen personen uitvlakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen zijn dat niet de mensen waar ik graag mee op vakantie ga.
Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel bij enkele kantoren aanraden. Ook weer goed voor mijn provisiequote:
Ik zeg over het algemeen. Genoeg toffe mensen er tussen hoor, maar als ik naar een resort in Turkije of Egypte ga weet ik zeker dat ik me ga ergeren aan de meerderheid van de toeristen daar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zomaar even tientallen miljoenen personen uitvlakken
Oja idem. één keer gedaan. Supervakantie gehad maar dat kwam vooral omdat ik 90% van de tijd buiten het resort wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg over het algemeen. Genoeg toffe mensen er tussen hoor, maar als ik naar een resort in Turkije of Egypte ga weet ik zeker dat ik me ga ergeren aan de meerderheid van de toeristen daar.
Zal het eens overdenken de komende tijd, heb hier toch niets geplant op korte termijn. En de kans dat ik hier iets fulltimes is vrij klein.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel bij enkele kantoren aanraden. Ook weer goed voor mijn provisie
Ga je geen moslims meer poppen in het midden-oosten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het eens overdenken de komende tijd, heb hier toch niets geplant op korte termijn. En de kans dat ik hier iets fulltimes is vrij klein.Dus misschien over een tijd wel serieus interesse
Watquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je geen moslims meer poppen in het midden-oosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |