Je faalt man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[img]http://i.fok.nl/usericons/324445/SIMPELE%20TV.png[/I]
You're talking shit.
Ik vind ADO op papier niet eens een onaardig team hebben. Al moet PSV dat in principe makkelijk klaren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan dat droeftoeterige jinxen, ADO is over het algemeen nooit een probleem voor PSV, en dit jaar zeker niet.
Wat niet wegneemt dat Ajax simpel kampioen wordt.
Ja, 1ste wedstrijd van het seizoen, PSV heeft veel creatieve spelers die zich willen bewijzen. Dat gaat PSV wel winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ADO op papier niet eens een onaardig team hebben. Al moet PSV dat in principe makkelijk klaren.
Iedere speler van iedere ploeg wil zich bewijzen, idioot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 1ste wedstrijd van het seizoen, PSV heeft veel creatieve spelers die zich willen bewijzen. Dat gaat PSV wel winnen.
Why?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet langer dan 5 minuten voetbal kunnen kijken
Deze spelers zijn nieuw, neem een Rekik en een Bakkali.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere speler van iedere ploeg wil zich bewijzen, idioot.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Dat je begint te schelden vind ik behoorlijk zwak van je trouwens.
ADO heeft ook nieuwe spelers?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze spelers zijn nieuw, neem een Rekik en een Bakkali.
Dat je begint te schelden vind ik behoorlijk zwak van je trouwens.
quote:
Dat zeg je elke wedstrijd van PSV.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO heeft ook nieuwe spelers?
Stop deze maar in je plakboek, Davy. ADO kan voor een stuntje zorgen.
Ooh gaan de spelers van ADO skateboarden dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO heeft ook nieuwe spelers?
Stop deze maar in je plakboek, Davy. ADO kan voor een stuntje zorgen.
Jouw humor maakt mij wenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gaan de spelers van ADO skateboarden dan?
Ik ben van plan dit seizoen wat subjectiever te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Al wil ik me dit jaar objectiever opstellen. Nog steeds zeg ik met mijn objectiviteit dat PSV zal winnen, alleen zie ik het niet makkelijk gaan tegen ADO. Hebben leuk ingekocht, alleen een zwakke rechtsback.
Blijf maar in het onmogelijke gelovenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Al wil ik me dit jaar objectiever opstellen. Nog steeds zeg ik met mijn objectiviteit dat PSV zal winnen, alleen zie ik het niet makkelijk gaan tegen ADO. Hebben leuk ingekocht, alleen een zwakke rechtsback.
Ik ben er van overtuigd dat jij niet eens weet welke basisaanval ADO zal opstellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf maar in het onmogelijke geloven
Dit zeggen over een Eredivisiewedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf maar in het onmogelijke geloven
Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik zei dat RKC nog zou zorgen voor een stunt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeggen over een Eredivisiewedstrijd
Dat zal wel niet het enige zijn waardoor je voor gek verklaard bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik zei dat RKC nog zou zorgen voor een stunt.
Vergeet de 15 wedstrijden waarbij je zei dat de tegenstander van PSV zou gaan stunten en dit uitbleef niet te vermelden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik zei dat RKC nog zou zorgen voor een stunt.
Geld erop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan het nog bijzonder lastig krijgen vrijdag. PEC gaat winnen van Feijenoord.
Ik zou gaan wedden als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan het nog bijzonder lastig krijgen vrijdag. PEC gaat winnen van Feijenoord.
Krijg het toch niet uitbetaald.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou gaan wedden als ik jou was.
Uitgesproken mening.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een uitgesproken mening zijn een NSB'er. Weten we dat ook weer.
Jij gelooft alleen maar in je eigen mening, als iedereen maar naar jouw pijpen danst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitgesproken mening.
Je bent echt zo godvergeten irritant. Je hebt het zelf niet eens door volgens mij.
Jij bent ook behoorlijk irritant anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitgesproken mening.
Je bent echt zo godvergeten irritant. Je hebt het zelf niet eens door volgens mij.
Waar heb je het over? Ik vind GGMM en jou zwaar vermoeiend. En dan ben ik niet eens de enige.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gelooft alleen maar in je eigen mening, als iedereen maar naar jouw pijpen danst.
Al jouw Feyenoordvriendjes ja. Daar mag niemand met een andere mening komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vind GGMM en jou zwaar vermoeiend. En dan ben ik niet eens de enige.
Sterkte daarmee zeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vind GGMM en jou zwaar vermoeiend. En dan ben ik niet eens de enige.
Niemand zit er op te wachten inderdaad. En serieus, jouw gedrag is echt zwaar irritant. Dat heeft niet eens te maken met de manier waarop je jouw 'mening' verkondigd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al jouw Feyenoordvriendjes ja. Daar mag niemand met een andere mening komen.
Ach gossie. Misschien moet je solliciteren voor mod. Kan je eindelijk doen waarvoor je geboren bent. Je opa zou trots op je zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben sowieso wel klaar met dat treurige gedrag van Feijenoordhooligans op dit forum hier (op sommige momenten). Al ga ik ook niet constant schelden en bakken vol huilen.
Van jouw gejank word ik ook niet bang hoor. Je probeert alleen goedkoop te scoren in dat topic door constant ''Joden'' als benaming te gebruiken, en met je eindeloze gekanker op iedereen wat je niet aanstaat. Maar dat heb jijzelf dan ook niet door, denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand zit er op te wachten inderdaad. En serieus, jouw gedrag is echt zwaar irritant. Dat heeft niet eens te maken met de manier waarop je jouw 'mening' verkondigd.
Jouw manier, door constant het woord 'kanker' uit te kramen is een stuk beter idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand zit er op te wachten inderdaad. En serieus, jouw gedrag is echt zwaar irritant. Dat heeft niet eens te maken met de manier waarop je jouw 'mening' verkondigd.
Het is maar een woord.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw manier, door constant het woord 'kanker' uit te kramen is een stuk beter idd.
Mijn ene opa wil nooit trots op mij zijn godverdomme, en mijn andere is godverdomme overleden, die kende ik nooiitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach gossie. Misschien moet je solliciteren voor mod. Kan je eindelijk doen waarvoor je geboren bent. Je opa zou trots op je zijn geweest.
Het is goed met je.quote:
Waarom zou je er bang van moeten worden? En ik weet zeker wel hoe ik me gedraag. Totaal geen moeite mee ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van jouw gejank word ik ook niet bang hoor. Je probeert alleen goedkoop te scoren in dat topic door constant ''Joden'' als benaming te gebruiken, en met je eindeloze gekanker op iedereen wat je niet aanstaat. Maar dat heb jijzelf dan ook niet door, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |