Onder staff responsibilities. Ik denk dat je "Run match training" aanstaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik dit regelen? Constant verspringt die training of is dit normaal?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Onder staff responsibilities. Ik denk dat je "Run match training" aanstaat.
[ afbeelding ]
Lelijke naam, lelijk blik en 4,1%quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wel aan de Saxon:
[ afbeelding ]
Net ook een kratje uit de winkel meegenomenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef Sejt het volgende:
Met dank aan m'n zwager. (toevallig ook Nederlander die in DK woont..)
[ afbeelding ]
En heb je al spelers kunnen huren van Arsenal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:32 schreef Sejt het volgende:
Hier ben ik wel heel tevreden mee.
[ afbeelding ]
Heb weinig keus, moet persé glutenvrij hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lelijke naam, lelijk blik en 4,1%
,
en
Waarom glutenvrij??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb weinig keus, moet persé glutenvrij hebben
edit: oh, en dion
Omdat ik coeliakie hebquote:
Lijkt me erg vervelend, wanneer ben je hier achter gekomen?quote:
Iets meer dan een jaar geleden, na zeker 2,5 jaar aankutten met onderzoeken... ik hoopte stiekem dat de doc net als de vorige keren "sorry meneer, we hebben niks gevonden" zou zeggen, maar helaas, coeliakie it isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me erg vervelend, wanneer ben je hier achter gekomen?
De échte directe versterkingen mogen (nog) niet komen. Het is 15 augustus in m'n game, dus misschien lukt het nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En heb je al spelers kunnen huren van Arsenal?
Of wil niemand komen ..
En wat waren je klachten dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar geleden, na zeker 2,5 jaar aankutten met onderzoeken... ik hoopte stiekem dat de doc net als de vorige keren "sorry meneer, we hebben niks gevonden" zou zeggen, maar helaas, coeliakie it is
edit: en dan nog de lekker zeldzame neurologische variant ook
Koop of verkoop?quote:
Koop. Maar speel af en toe maar met een AMC en heb daar Kroos of Muller al voor dus beetje overbodig kopen.quote:
Kroos boven Eriksen verkiezenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Koop. Maar speel af en toe maar met een AMC en heb daar Kroos of Muller al voor dus beetje overbodig kopen.
Netjes hoorquote:
Een verdediger laten leren van een middenvelderquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:29 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Gomez heeft zin aan het nieuwe seizoen
Moraal van je spelers wel goed? Het is ook belangrijk dat je geen vreemdelingenelftal bij elkaar koopt omdat ze elkaar dan niet begrijpen omdat ze niet dezelfde taal spreken. Probeer zoveel mogelijk dezelfde nationaliteiten bij elkaar te zoeken. Voor de rest zijn teambesprekingen belangrijk omdat dit het moraal van je spelers aantast.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb een geweldig team, ik kom de poulefase in de CL altijd door.. maar daarna krijg ik een dip.
Wanneer ik uitgeschakeld ben in de CL (meestal eerste KO-ronde alnemen ze de dip mee naar de competitie en kan ik daar geen potten meer breken. Gelukkig sta ik vaak genoeg punten voor om kampioen te worden, maar dit baat me wel zorgen.
Ik zou ook graag de CL eens willen winnen! Zit al in 2020 en ben nog nooit verder gekomen dan de kwartfinale, terwijl ik een fenomenaal team heb.
Geluk is aan mijn zijde.quote:
Met wie speel je?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb een geweldig team, ik kom de poulefase in de CL altijd door.. maar daarna krijg ik een dip.
Wanneer ik uitgeschakeld ben in de CL (meestal eerste KO-ronde alnemen ze de dip mee naar de competitie en kan ik daar geen potten meer breken. Gelukkig sta ik vaak genoeg punten voor om kampioen te worden, maar dit baat me wel zorgen.
Ik zou ook graag de CL eens willen winnen! Zit al in 2020 en ben nog nooit verder gekomen dan de kwartfinale, terwijl ik een fenomenaal team heb.
Knap werk, in vorige FM lukte mij dat soms amper omdat sommige talenten dan niet willen worden uitgeleend aan een club ala Almere. Hier bij Bayern nu ook al 3 jaar bezig om een satellietclub te vinden die mijn talenten wil opleiden in de 2bundesliga bijvoorbeeld maar bestuur zit me elke keer tegen : ')quote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wat talentjes bij Almere gestald![]()
Ze hebben maar 2 contractspelers in de basis staan
Eerder met de voorbereiding starten volgende zomerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef poiuytr het volgende:
Irriteer me elke voorbereiding dood aan de spelers die pas zo laat fit zijn om een wedstrijd te spelen. Zit nu 20 dagen voor de supercup en zo ziet mijn selectie eruit qua conditie
[ afbeelding ]
Waarom zoek je geen satellietclub in Nederland? Dat vind ik altijd leuk wanneer ik met een club speel in het buitenland. Kun je een beetje de Eredivisie bijhouden enzzquote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Knap werk, in vorige FM lukte mij dat soms amper omdat sommige talenten dan niet willen worden uitgeleend aan een club ala Almere. Hier bij Bayern nu ook al 3 jaar bezig om een satellietclub te vinden die mijn talenten wil opleiden in de 2bundesliga bijvoorbeeld maar bestuur zit me elke keer tegen : ')
Speel met PSV. Sta inmiddels in de halve finale CL, heenwedstrijd 3-1 gewonnen ^^.quote:
Ik sta ook in de halve finale met Ajaxquote:Op maandag 29 juli 2013 01:04 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Speel met PSV. Sta inmiddels in de halve finale CL, heenwedstrijd 3-1 gewonnen ^^.
(moet diegene bedanken die me geholpen heeft een aantal posts hierboven!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ben zelf wel eens eerste geweest met Feyenoord, op een gegeven moment wordt het zo belachelijk simpel in de Eredivisie.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zo langzaamaan begin ik de Nederlandse competitie te ontgroeien. Al 48 wedstrijden niet meer verloren.
CL gaat weer lekker na de winst vorig seizoen. Eerste ronde na de winter, uit 2-0 verloren van Dortmund, thuis met 4-1 wraak genomen. Als het zo door blijft gaan ga ik eens zien hoe hoog je een ploeg kunt laten eindigen op de clubranking. Twente staat nu 10e wereldwijd.
Klopt, heb Engeland maar vast ingeladen, misschien switchen naar Championship als het zo door blijft gaan. Maar eerst wil ik het plafond bereiken en de game nog wat meer uitlachen omdat het van mening is dat je geen kans maakt om de CL te winnen, ook al heb je dat al een keer gedaan en hoor je bij de top 10 van de wereldquote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben zelf wel eens eerste geweest met Feyenoord, op een gegeven moment wordt het zo belachelijk simpel in de Eredivisie.
Ik ook al met Twente 1e clubranking en rijkste club.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben zelf wel eens eerste geweest met Feyenoord, op een gegeven moment wordt het zo belachelijk simpel in de Eredivisie.
waarom 16 jarige kinderen halen als je Real bent?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Transfervrij overgenomen van SchalkeAan te raden voor iedereen
Eerste seizoen standaard kampioen met Twente haha.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik ook al met Twente 1e clubranking en rijkste club.
Jup in FM is het echt een topselectie en goed uitgebalanceerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:46 schreef d1ce het volgende:
[..]
Eerste seizoen standaard kampioen met Twente haha.
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Daar stond eerst corners:Oquote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef poiuytr het volgende:
Mijn team is trouwens fucking slecht in pingels nemen, Falcao heeft er zeker al 5 gemist
Dat klopt, kreeg net een corner in FM. Maar corners vliegen er hier echt makkelijk in, Badstuber kopt er elk seizoen meer dan tien inquote:
quote:
Mwoach:quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een beetje?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo gewoon omdat het eens kan en ik beetje wil klooien met editor ( nog nooit gedaan )
Beetje geld in twente gepompt!
Dat is eens opstarten, wel beetje lame i know
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Teveel. En heb boschker 22 jaar jonger gemaakt:)
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo gewoon omdat het eens kan en ik beetje wil klooien met editor ( nog nooit gedaan )
Beetje geld in twente gepompt!
Dat is eens opstarten, wel beetje lame i know
[..]
[..]
Hoeveel geld heb je nu dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef BlaBla87 het volgende:
Moet gewoon af en toe kunnen, heb er al genoeg uurtjes inzitten zoiets ook wel keer leuk
Dan kan je wat echte grootste talenten direct halen ipv dat je alleen regens hebt!
150 miljoen ofzoquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
150 miljoen ofzo
Maar ga nu eerst VI kijken en dan daarna ga ik ff teampje bouwen
Zal jullie t eindresultaal wel showen!
Wie is Wilde ?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef fabio070 het volgende:
wilde is met een Belgische club begonnen. Het is Club Brugge geworden.
Mensen die "is" ipv "eens" typenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef fabio070 het volgende:
Ik wilde eens met een Belgische echte club beginnen. Het is Club Brugge Ajax geworden.
Zo beter?
Nee, die laatste zin begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Seamonkey- het volgende:
Oke nu krijg ik geen Visual Runtime errors meer. Maar loopt ie om de 3 wedstrijden vast als ik de wedstrijd start. Dan staat er zeg maar de spelers zijn bezig aan hun warming up. Iemand ervaring mee?
Haha ja sorry. Beetje te snel getypt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, die laatste zin begrijp ik niet helemaal.
Vraag het Fabio anders eens
Geen idee, heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Haha ja sorry. Beetje te snel getypt.
Ik bedoel dat hij dus vast loopt als er op het scherm staat: de spelers zijn nu bezig met de warming up, een moment geduld alstublieft.
Normaal gaat ie dan na een paar seconden verder en kan ik de spelerinstructies doorgeven maar dat doet ie dus niet om de 2/3 wedstrijden
Godverquote:
Huh?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef theodoor9 het volgende:
Hebben jullie die 1 april grap ook al eens gehad? Toen ik hem kreeg was het ook echt 1 april!
Netjes hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen onaardige start:
[ afbeelding ]
Toen ik manager was van psv kreeg ik bericht dat er 575M in de club gepompt zou worden. Vervolgens drukt ik op aanvaarden waarna er een pop-up kwam: 1 April, Je dacht toch niet dat we het echt zo makkelijk voor je zouden maken, of wel?quote:
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Toen ik manager was van psv kreeg ik bericht dat er 575M in de club gepompt zou worden. Vervolgens drukt ik op aanvaarden waarna er een pop-up kwam: 1 April, Je dacht toch niet dat we het echt zo makkelijk voor je zouden maken, of wel?
Toevallig was het dus ook nog 1 april in real life..
Je krijgt deze grap ook alleen als het in het spel 1 april is en je computerdatum ook 1 april is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Toen ik manager was van psv kreeg ik bericht dat er 575M in de club gepompt zou worden. Vervolgens drukt ik op aanvaarden waarna er een pop-up kwam: 1 April, Je dacht toch niet dat we het echt zo makkelijk voor je zouden maken, of wel?
Toevallig was het dus ook nog 1 april in real life..
Klopt, ik heb hem ook gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef Nazder het volgende:
[..]
Je krijgt deze grap ook alleen als het in het spel 1 april is en je computerdatum ook 1 april is.
Hahaha en met Twente is het al zo moeilijkquote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ongeveer eind oktober begin november, maar beter speel nog een tijdje door altijd wel bugs te vinden.quote:
Dit, ik begin wel ergens in maart met FM14.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ongeveer eind oktober begin november, maar beter speel nog een tijdje door altijd wel bugs te vinden.
Nooit verkopen die jongen. Ik verkocht Eriksen voor ruim 40M aan Man City en heb Halilovic als vervanger gehaald. Nu, op zijn 19e is hij al veel beter dan Eriksen. Al 2 jaar bestempeld als Wonderkind.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:40 schreef poiuytr het volgende:
Halilovic maar contract aangeboden en kijken of hij transfervrij wil overkomen om hem vervolgens na 2 jaar weer te met dikke winst te verkopen
Volgend seizoen in Maart (in game) de datum van mijn computer maar eens op 1 april zetten. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem ook gehad dit jaar.
Heb op die posities betere opties maar misschien kan hij mij overtuigen. Kroos, Muller, Shaarawy, Robben, Ribery, Meyer, Goretzka, Falcon en heb nog 2 regens uit Argentinië die beter zijn volgens mijn scouts.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nooit verkopen die jongen. Ik verkocht Eriksen voor ruim 40M aan Man City en heb Halilovic als vervanger gehaald. Nu, op zijn 19e is hij al veel beter dan Eriksen. Al 2 jaar bestempeld als Wonderkind.
Dit is mijn beste aankoop ooit geweest.
Deze komt mijn team versterken nu mijn basis VC alweer een gebroken been heeftquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:53 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft Boateng nu uit de basis gespeeld, samen met Badstuber achterin een gouden koppel. Eerste seizoen was het echt drie keer niks en had 22 miljoen voor hem betaald.
En nog een keer dit verhaal, alleen dan zonder blunderquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nadat ik thuis op schandalige wijze 1-1 gelijk speelde tegen de amateurs van Banbury (bekerpot), zette ik uit orde op zaken en won met 0-3, mede dankzij een blunder van jewelste van de keeper van de tegenstander
Het is trouwens best leuk om jouw post geschiedenis te bekijken, dat laatste topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nog een keer dit verhaal, alleen dan zonder blunderWaarom kan ik thuis niet van amateurs winnen en is het uit een eitje?
Waarom 12 en geen 13?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
FM 12 gedownload (PC) en begonnen met Ajax![]()
Ik heb FM '09 en '11 gespeeld op de PSP maar dat waren maar simpele spellen, je kon als Ajax zijnde alle toptalenten binnenhalen.
Dat was dus ook het eerste wat ik net probeerde. Pogba, Lukaku, Neymar, Lucas en Varane waren allemaal bij geen enkel bod geinteresseerd.Wel een stuk realistischer natuurlijk.
Door Greg te verkopen heb ik nu 16 miljoen aan transferbudget beschikbaar, hij is misschien een groot talent en mijn beste RB maar Arsenal bood 14 miljoen en dat kon ik niet laten gaan natuurlijk.
Verder zijn Pizza en Ozbiliz verkocht.
Zijn er must-buys die haalbaar zijn voor Ajax?
Ik ga inderdaad altijd voor de MU data update! Is gewoon goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:37 schreef Thierry92 het volgende:
Binnenkort maar weer eens met een FM 13 beginnen.
Heb al heel lang niet meer gespeeld, ben eigenlijk gestopt na FM 11.
Weet iemand nog een goede data update, of is die van MU nog steeds een van de betere?
Dan die vanmiddag maar eens downloaden en weer beginnen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Nazder het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad altijd voor de MU data update! Is gewoon goed.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En uiteraard, de vervanger op linksbuiten, een 20 jarige spits uit eigen jeugd wiens contract al ten einde is maar die op maand tot maand basis nog steeds bij de club speelt, levert 2 assists en is Man of the Match
En godverdomme, ook hij 2 weken eruit. Op zoek naar een nieuwe variant...
Weet niet, ik heb tot nu toe alleen FM13 gespeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef DaFino het volgende:
In de Summer Sale heb ik FM 13 aangeschaft. Ligt het aan mij of is FM 13 een stap terug ten opzichte van FM 12?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wuuutttttttttt?!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dit gelukt isWat een stunt
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wuuutttttttttt?!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dit gelukt isWat een stunt
![]()
Dat dacht ik in het begin ook maar na een paar games vond ik 13 veel beter dan 12.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef DaFino het volgende:
In de Summer Sale heb ik FM 13 aangeschaft. Ligt het aan mij of is FM 13 een stap terug ten opzichte van FM 12?
Verhuurd aan de Graafschap?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
PSV tegen De Graafschap: 6-2. Maar wel mooi 2 goals van mijn uitgeleende 17jarig vleugelspelertje uit m'n jeugd
Niet slecht. Hangt er van af wat je nu hebt staan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Kan deze overnemen voor 2 mln, vraagt 40k/maand en z'n persoonlijkheid is Gedreven. Hij is zeer geïnteresseerd, dus ik kam m wss halen voor minder.
Doen?
[ afbeelding ]
Hij mag wel getraind worden op Dribbelen, Creativiteit, Zonder Bal en Kracht.
Die Krejcik wordt nog veel beter, zeker halen voor dat geld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie net dat z'n club minimaal 1.3 mln voor 'm vraagt en max. 2 mln.
[ afbeelding ]
Wat ik nu heb staan:
Basis:
[ afbeelding ]
Basis rechts, maar kan links spelen:
[ afbeelding ]
Invaller rechts en links:
[ afbeelding ]
Persoonlijkheid is Gedreven.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef Thierry92 het volgende:
Zou hem zeker halen dan wordt sowieso beter als je wisselspeler + 1 basisspeler!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Krejcik wordt nog veel beter, zeker halen voor dat geld.
Bied 1,5 miljoen en je hebt hem.
quote:
quote:
ik had hem eerst een bijnaam gegeven en later heb ik zijn naam weer veranderd in poepon. Toen ben ik de hoofdletter vergeten.quote:
Op die manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:30 schreef fabio070 het volgende:
[..]
ik had hem eerst een bijnaam gegeven en later heb ik zijn naam weer veranderd in poepon. Toen ben ik de hoofdletter vergeten.
3x de PL gewonnen in 1 seizoenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Prijzenlijst dit seizoen (2031/2032):
Community Shield
Europese Supercup
WK voor clubteams
League Cup
FA Cup
Premier League (3x op rij)
Champions League
Succesvolste seizoen ooit. Nu op naar het EK met de Engelse nationale ploeg.
Ik krijg steeds een foutmelding als ik op correcte wijze afsluitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een gedoe om FM 13 te installeren...Hij geeft steeds een foutmelding/app is already running wanneer ik het opstart.
Op die manier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oh nee, zette dat er ff blij omdat ik blij was die achievement gehaald te hebben
Nah, zonder logo's, facepacks en updates is er geen hol aanquote:
Speel gewoon met updates hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nah, zonder logo's, facepacks en updates is er geen hol aan
Ja maar in een netwerkspel kan je niet met de laatste transfers spelen.quote:
Jawel heb ook MU Update er gewoon opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar in een netwerkspel kan je niet met de laatste transfers spelen.
Oke.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel heb ook MU Update er gewoon op
Ik bedoel met welke clubquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speel nu alMaar kan altijd wel hoor
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:26 schreef BEASTMODE het volgende:
Even een vraagje, speelt iemand hier nog FM08?
In my opinion de beste versie ever.
Ja het was wel een van de betere maar je gaat me toch niet vertellen dat je 08 nu nog speelt?quote:
Well done, ladquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef Sejt het volgende:
In m'n eerste jaar:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef Sejt het volgende:
In m'n eerste jaar:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Begin gewoon een nieuwe game.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-1 winst op PSV maar wel wéér spelers geblesseerdDitmaal waren Berghuis en Cornelisse het slachtoffer, dus de ziekenboeg zit aardig vol met verder Kuiper, Leugers, Rosales, Chadli en Bengtsson. Halve verdediging naar de kut dus.
Neequote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, Janko 3 maanden geblesseerd. Dankjewel Oostenrijk
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsallemachtig, ik werd volledig overklast door één van m'n nemesissen (nemesi/nemesii?) ADO (de andere is AZ), maar win wel met 4-0 in Den Haag. Slechtste veldspel met de beste uitslag tot nu toe in de eredivisie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik hou Bayern thuis op 1-1
BAM!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik versla de andere nemesis (AZ dus) met 2-0
edit: ben wel Ola John en Fer voor minstens 5 weken kwijt
I'm back, bitchezzzquote:
Net wanneer ik begin in te kakkenquote:
Rode kruis icoontje in het transfercentrum, de speler gaat daar dan zeker niet heen en kiest uit de andere clubs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 8 aanbiedingen gekregen voor m'n reservekeepert om 'm te lenen, maar ik kan ze alleen weigeren? Ik wil een paar aanbiedingen accepteren maar dat kan niet
Heb idd de slechtste deals geweigerd, maar soms kan ik de goede deals accepteren, en dat kon nou nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Rode kruis icoontje in het transfercentrum, de speler gaat daar dan zeker niet heen en kiest uit de andere clubs.
Ziet het er zo uit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb idd de slechtste deals geweigerd, maar soms kan ik de goede deals accepteren, en dat kon nou niet
Anyawayz, hij is nu naar Middlesbrough waar hij nu een sleutelspeler is
Idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet het er zo uit?
[ afbeelding ]
Want dan zijn ze al geaccepteerd door je TD / andere toegewezen staff.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Technisch Directeur. En dat stel je hier in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hier ook, maar voor de screenie had ik 'm even veranderd, zodat ik m'n eigen naam niet weg moest poetsen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar bij die eerste zin sta ik, en bij de 2e zin staat m'n Assistent Manager.
Ah vandaar. Maar als de naam van mijn DF nergens staat, dan hoort het toch niet te zijn dat die deals zijn geaccepteerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar voor de screenie had ik 'm even veranderd, zodat ik m'n eigen naam niet weg moest poetsen.
Inderdaad. Dan moet je alles zelf doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar als de naam van mijn DF nergens staat, dan hoort het toch niet te zijn dat die deals zijn geaccepteerd?
Niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan moet je alles zelf doen.
Stond de naam van je DF er wel of niet?
Dat doe ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet.
Wat een kutspel is het soms toch ook
Allemaal verdedigers, en Dupont is mn nieuwe aankoop
[ afbeelding ]
Misschien moet ik mijn trainingen niet meer op Heavy zetten
Hoe kan je zien wat er het minst goed gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso nooit
Altijd op medium. Begin van het seizoen, en even in de winterstop trainen we op conditie, daarna verschilt het. Kijken wat er het minst goed gaat.
En iedere speler heeft een eigen accent. Dat is voor de meeste prima, voor een enkeling te zwaar.
Als het bijvoorbeeld achterin slecht gaat, dan train ik op verdedigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd op medium. Begin van het seizoen, en even in de winterstop trainen we op conditie, daarna verschilt het. Kijken wat er het minst goed gaat.
En iedere speler heeft een eigen accent. Dat is voor de meeste prima, voor een enkeling te zwaar.
Hoe kan je zien wat er het minst goed gaat
Ja, ik train sowieso elke speler anders, maar meestal wel heavy, tenzij ik een berichtje krijg dat ze dat te zwaar vinden.
Ik wissel elke week af. Balanced, Fitness, Tactics, Ball Controll, Defending, enz enzquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld achterin slecht gaat, dan train ik op verdedigen.
Als alle schoten richting de tribune vliegen, train ik op afwerken. Zo iets.
Als het allemaal redelijk gaat, is het trainen op automatismen.
Heb ik een nieuwe tactiek, dan train ik op tactiek.
24 jaar, maar denk dat ik het wel doe, bijna 19miljoen voor een doorsnee back is veel te veel geld. Scouts maar even aan het werk zetten voor een talentvolle back, in de jeugd loopt 1 speler van 16 die er wel kan spelen maar nog niet klaar is voor het grote werk.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:09 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme Sevilla trekt zich terughad de voorwaarden iets anders gemaakt, 11miljoen contant en rest maandelijkse afbetaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenacht, beetje aan het clubhoppen met een game.
Begon met Ajax, bleef daar tot 2020. Daarna geprobeerd om Wolverhampton de PL in te loodsen tot 2022 (mistte het op verlenging na in playoffs). Met Everton lopen ballen, liep ook aardig, toen kwam Barça voorbij, daar tot 2024 gezeten. Wat op vakantie geweest, seizoentje afgemaakt bij schalleke. Daarna eens een leuke uitdaging genomen om met een amateurclub in de Eredivisie blijven, kansloze zaak, maar weer ontslag genomen. Daarna met Sittard de Eredivisie ingegaan, daarna gedegradeerd en weer ontslag genomen. Nu in 2028 bij PSV. Loopt niet verkeerd.
Klinkt best leuk trouwens, zowat van Barcelona naar een amateurclub in de Eredivisiequote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenacht, beetje aan het clubhoppen met een game.
Begon met Ajax, bleef daar tot 2020. Daarna geprobeerd om Wolverhampton de PL in te loodsen tot 2022 (mistte het op verlenging na in playoffs). Met Everton lopen ballen, liep ook aardig, toen kwam Barça voorbij, daar tot 2024 gezeten. Wat op vakantie geweest, seizoentje afgemaakt bij schalleke. Daarna eens een leuke uitdaging genomen om met een amateurclub in de Eredivisie blijven, kansloze zaak, maar weer ontslag genomen. Daarna met Sittard de Eredivisie ingegaan, daarna gedegradeerd en weer ontslag genomen. Nu in 2028 bij PSV. Loopt niet verkeerd.
Prima stats voor een knul van 18.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:29 schreef Sejt het volgende:
Wat vinden jullie van deze speler. Transfervrij opgepikt met Bradford City toen ik nog in de npower League 2 speelde.
[ afbeelding ]
Een talent dat niet zou misstaan bij menig subtop club.
quote:
Heb je een update of heb je ook toevallig de CL gewonnen in 2013?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch nog goed gekomen, wel voor iets minder maar ben blij dat ik er nu vanaf ben. 18 miljoen is veel te veel geld voor Contento.
Speel met de laatste update.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een update of heb je ook toevallig de CL gewonnen in 2013?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste seizoen met Twente:
[ afbeelding ]
Hmmmhmm
Faalscout.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:13 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, elke opdracht die ik aan deze man mee geef komt niks uit. Hij heeft in een halfjaar geen enkele speler gevondenvoor deze opdracht ook al een andere opdracht meegegeven met de volgende criteria, minimaal 1 ster huidige niveau en minimaal 3 sterren potentie, toen kwam hij ook terug met geen enkele speler.
Heerenveen gedegradeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef MMUFC het volgende:
Voor het derde seizoen Pelle van Feyenoord gehuurd. In eerste 2 duels al 2 goals gemaakt.(3-1 verloren en 3-1 gewonnen)
Verder Derijck gehuurd van PSV, Mark van Bommel(37 jaar) gratis aangetrokken en Marcel Ritzmaier nogmaals gehuurd.
Mark van Bommel begon het seizoen, zoals het hoort, met een schorsing die hij meegenomen had uit zijn laatste duel voor PSV. Tevens heeft hij nog 3 duels schorsing staan in Europees verband..
Afgelopen seizoen is sc Heerenveen overigens via play-offs gedegradeerd. Samen met Emmen en Heracles gaan ze in de Jupiler League kijken.
http://steamcommunity.com(...)/864958088444799210/quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand die een werkende fix heeft voor de crash dump? Als ik hem opstart krijg ik iedere keer dezelfde melding: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/864958088444799210/
Bij mij hielp 't om die GPU rendering aan te passen.
Had er gisteren ook een zooi. Wijt het voornamelijk aan de videokaart die heel warm werd gedurende de dag. Dus instellingen van graphics omlaag gegooid. Weet nog niet of het gaat helpen. Weet ik morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:34 schreef poiuytr het volgende:
Eerste foutmelding gehad zonetbenieuwd hoeveel wedstrijden ik opnieuw moet spelen, save hem namelijk niet zo vaak.
Zit nu bij Juve (31 jr).quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
Godver zeg, WK voor clubs verloren van Internacional.
Die Leandro Damiao is echt overpowered![]()
In mijn game werden ze eerst 3e, om het seizoen daarop te degraderenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heerenveen gedegradeerd
Die doen het in mijn games juist altijd erg goed. Spelen bijna altijd Europees voetbal.
Ik heb hem nu gekocht aan het begin van mijn 3e seizoen bij Man City...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:05 schreef poiuytr het volgende:
Damiao is in mijn game ook belachelijk goed, al keer speler van het jaar geweest en meeste goals dacht ik.
Ik heb een FM12 die ik zonder steam kan spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het mogelijk om FM te spelen zonder in te loggen op Steam?
Ja, moet je inloggen op steam en steam op offline zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het mogelijk om FM te spelen zonder in te loggen op Steam?
Ik wilde laatst weer FM spelen maar volgens mij is mijn Steam account gehacked ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, moet je inloggen op steam en steam op offline zetten.
Wanneer je geen internet hebt en steam staat op online ben je gebokt
Kun je niet de leiding overnemen, elftal opstellen en vervolgens "op vakantie gaan" als ze moeten spelen, zodat je assistent de wedstrijd leidt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef poiuytr het volgende:
Is het in FM trouwens ook mogelijk om het elftal van de reserves en -19 jarigen te bepalen zonder zelf de wedstrijden te begeleiden? Zie dat sommige spelers veel speeltijd krijgen terwijl hun qua potentie onderdoen t.o.v. andere spelers.
Om nou om de dag op vakantie gaan is toch ook niet watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je niet de leiding overnemen, elftal opstellen en vervolgens "op vakantie gaan" als ze moeten spelen, zodat je assistent de wedstrijd leidt?
En wat gebeurt er als je bovenstaande doet en na 1 wedstrijd de leiding weer gewoon aan je jeugdtrainer/assistent/dinges geeft? Gooit ie de opstelling dan weer door mekaar of niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Om nou om de dag op vakantie gaan is toch ook niet wat
I know that feelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb zoveel gespeeld dat ik het nu niet echt meer leuk vindt en maar wacht op FM 2014
Ja en dat maakt het gevoel zwaar kut..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
I know that feel![]()
En erger nog; FM14 is pas begin volgend jaar fatsoenlijk te spelen wanneer de bugs eruit zijn
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Sejt het volgende:
Speelden ze op een weiland dat net geploegd was ofzo?![]()
[ afbeelding ]
Je spitsen trapten vaak in de buitenspelvalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kwartfinale beker uit tegen AZ, we speelden allebei slecht en het bleef 0-0 tot de penalty's, die ik gelukkig won.
Door naar de halve finale, tegenPSV
Wat betekent deze zin?
"SC Cambuur had the better possession (heul niet, het was 50/50 en ik counterde) but struggled to stay onside when going forward, resulring in broken sequences of play".
Dan weet ik waar ik op kan trainen. Sowieso afmaken want die schoten waren om te huilen.
1 goal is afgekeurd helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |