quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Teveel. En heb boschker 22 jaar jonger gemaakt:)
Hoeveel geld heb je nu dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef BlaBla87 het volgende:
Moet gewoon af en toe kunnen, heb er al genoeg uurtjes inzitten zoiets ook wel keer leuk
Dan kan je wat echte grootste talenten direct halen ipv dat je alleen regens hebt!
150 miljoen ofzoquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
150 miljoen ofzo
Maar ga nu eerst VI kijken en dan daarna ga ik ff teampje bouwen
Zal jullie t eindresultaal wel showen!
Wie is Wilde ?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef fabio070 het volgende:
wilde is met een Belgische club begonnen. Het is Club Brugge geworden.
Mensen die "is" ipv "eens" typenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef fabio070 het volgende:
Ik wilde eens met een Belgische echte club beginnen. Het is Club Brugge Ajax geworden.
Zo beter?
Nee, die laatste zin begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Seamonkey- het volgende:
Oke nu krijg ik geen Visual Runtime errors meer. Maar loopt ie om de 3 wedstrijden vast als ik de wedstrijd start. Dan staat er zeg maar de spelers zijn bezig aan hun warming up. Iemand ervaring mee?
Haha ja sorry. Beetje te snel getypt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, die laatste zin begrijp ik niet helemaal.
Vraag het Fabio anders eens
Geen idee, heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Haha ja sorry. Beetje te snel getypt.
Ik bedoel dat hij dus vast loopt als er op het scherm staat: de spelers zijn nu bezig met de warming up, een moment geduld alstublieft.
Normaal gaat ie dan na een paar seconden verder en kan ik de spelerinstructies doorgeven maar dat doet ie dus niet om de 2/3 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |