Ben zelf wel eens eerste geweest met Feyenoord, op een gegeven moment wordt het zo belachelijk simpel in de Eredivisie.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zo langzaamaan begin ik de Nederlandse competitie te ontgroeien. Al 48 wedstrijden niet meer verloren.
CL gaat weer lekker na de winst vorig seizoen. Eerste ronde na de winter, uit 2-0 verloren van Dortmund, thuis met 4-1 wraak genomen. Als het zo door blijft gaan ga ik eens zien hoe hoog je een ploeg kunt laten eindigen op de clubranking. Twente staat nu 10e wereldwijd.
Klopt, heb Engeland maar vast ingeladen, misschien switchen naar Championship als het zo door blijft gaan. Maar eerst wil ik het plafond bereiken en de game nog wat meer uitlachen omdat het van mening is dat je geen kans maakt om de CL te winnen, ook al heb je dat al een keer gedaan en hoor je bij de top 10 van de wereldquote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben zelf wel eens eerste geweest met Feyenoord, op een gegeven moment wordt het zo belachelijk simpel in de Eredivisie.
Ik ook al met Twente 1e clubranking en rijkste club.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben zelf wel eens eerste geweest met Feyenoord, op een gegeven moment wordt het zo belachelijk simpel in de Eredivisie.
waarom 16 jarige kinderen halen als je Real bent?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Transfervrij overgenomen van SchalkeAan te raden voor iedereen
Eerste seizoen standaard kampioen met Twente haha.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik ook al met Twente 1e clubranking en rijkste club.
Jup in FM is het echt een topselectie en goed uitgebalanceerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:46 schreef d1ce het volgende:
[..]
Eerste seizoen standaard kampioen met Twente haha.
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Daar stond eerst corners:Oquote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef poiuytr het volgende:
Mijn team is trouwens fucking slecht in pingels nemen, Falcao heeft er zeker al 5 gemist
Dat klopt, kreeg net een corner in FM. Maar corners vliegen er hier echt makkelijk in, Badstuber kopt er elk seizoen meer dan tien inquote:
quote:
Mwoach:quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een beetje?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo gewoon omdat het eens kan en ik beetje wil klooien met editor ( nog nooit gedaan )
Beetje geld in twente gepompt!
Dat is eens opstarten, wel beetje lame i know
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Teveel. En heb boschker 22 jaar jonger gemaakt:)
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo gewoon omdat het eens kan en ik beetje wil klooien met editor ( nog nooit gedaan )
Beetje geld in twente gepompt!
Dat is eens opstarten, wel beetje lame i know
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Teveel. En heb boschker 22 jaar jonger gemaakt:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |