Een verdediger laten leren van een middenvelderquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:29 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Gomez heeft zin aan het nieuwe seizoen
Moraal van je spelers wel goed? Het is ook belangrijk dat je geen vreemdelingenelftal bij elkaar koopt omdat ze elkaar dan niet begrijpen omdat ze niet dezelfde taal spreken. Probeer zoveel mogelijk dezelfde nationaliteiten bij elkaar te zoeken. Voor de rest zijn teambesprekingen belangrijk omdat dit het moraal van je spelers aantast.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb een geweldig team, ik kom de poulefase in de CL altijd door.. maar daarna krijg ik een dip.
Wanneer ik uitgeschakeld ben in de CL (meestal eerste KO-ronde alnemen ze de dip mee naar de competitie en kan ik daar geen potten meer breken. Gelukkig sta ik vaak genoeg punten voor om kampioen te worden, maar dit baat me wel zorgen.
Ik zou ook graag de CL eens willen winnen! Zit al in 2020 en ben nog nooit verder gekomen dan de kwartfinale, terwijl ik een fenomenaal team heb.
Geluk is aan mijn zijde.quote:
Met wie speel je?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb een geweldig team, ik kom de poulefase in de CL altijd door.. maar daarna krijg ik een dip.
Wanneer ik uitgeschakeld ben in de CL (meestal eerste KO-ronde alnemen ze de dip mee naar de competitie en kan ik daar geen potten meer breken. Gelukkig sta ik vaak genoeg punten voor om kampioen te worden, maar dit baat me wel zorgen.
Ik zou ook graag de CL eens willen winnen! Zit al in 2020 en ben nog nooit verder gekomen dan de kwartfinale, terwijl ik een fenomenaal team heb.
Knap werk, in vorige FM lukte mij dat soms amper omdat sommige talenten dan niet willen worden uitgeleend aan een club ala Almere. Hier bij Bayern nu ook al 3 jaar bezig om een satellietclub te vinden die mijn talenten wil opleiden in de 2bundesliga bijvoorbeeld maar bestuur zit me elke keer tegen : ')quote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wat talentjes bij Almere gestald![]()
Ze hebben maar 2 contractspelers in de basis staan
Eerder met de voorbereiding starten volgende zomerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef poiuytr het volgende:
Irriteer me elke voorbereiding dood aan de spelers die pas zo laat fit zijn om een wedstrijd te spelen. Zit nu 20 dagen voor de supercup en zo ziet mijn selectie eruit qua conditie
[ afbeelding ]
Waarom zoek je geen satellietclub in Nederland? Dat vind ik altijd leuk wanneer ik met een club speel in het buitenland. Kun je een beetje de Eredivisie bijhouden enzzquote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Knap werk, in vorige FM lukte mij dat soms amper omdat sommige talenten dan niet willen worden uitgeleend aan een club ala Almere. Hier bij Bayern nu ook al 3 jaar bezig om een satellietclub te vinden die mijn talenten wil opleiden in de 2bundesliga bijvoorbeeld maar bestuur zit me elke keer tegen : ')
Speel met PSV. Sta inmiddels in de halve finale CL, heenwedstrijd 3-1 gewonnen ^^.quote:
Ik sta ook in de halve finale met Ajaxquote:Op maandag 29 juli 2013 01:04 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Speel met PSV. Sta inmiddels in de halve finale CL, heenwedstrijd 3-1 gewonnen ^^.
(moet diegene bedanken die me geholpen heeft een aantal posts hierboven!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |