Heb je een update of heb je ook toevallig de CL gewonnen in 2013?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch nog goed gekomen, wel voor iets minder maar ben blij dat ik er nu vanaf ben. 18 miljoen is veel te veel geld voor Contento.
Speel met de laatste update.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een update of heb je ook toevallig de CL gewonnen in 2013?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste seizoen met Twente:
[ afbeelding ]
Hmmmhmm
Faalscout.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:13 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, elke opdracht die ik aan deze man mee geef komt niks uit. Hij heeft in een halfjaar geen enkele speler gevondenvoor deze opdracht ook al een andere opdracht meegegeven met de volgende criteria, minimaal 1 ster huidige niveau en minimaal 3 sterren potentie, toen kwam hij ook terug met geen enkele speler.
Heerenveen gedegradeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef MMUFC het volgende:
Voor het derde seizoen Pelle van Feyenoord gehuurd. In eerste 2 duels al 2 goals gemaakt.(3-1 verloren en 3-1 gewonnen)
Verder Derijck gehuurd van PSV, Mark van Bommel(37 jaar) gratis aangetrokken en Marcel Ritzmaier nogmaals gehuurd.
Mark van Bommel begon het seizoen, zoals het hoort, met een schorsing die hij meegenomen had uit zijn laatste duel voor PSV. Tevens heeft hij nog 3 duels schorsing staan in Europees verband..
Afgelopen seizoen is sc Heerenveen overigens via play-offs gedegradeerd. Samen met Emmen en Heracles gaan ze in de Jupiler League kijken.
http://steamcommunity.com(...)/864958088444799210/quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand die een werkende fix heeft voor de crash dump? Als ik hem opstart krijg ik iedere keer dezelfde melding: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/864958088444799210/
Bij mij hielp 't om die GPU rendering aan te passen.
Had er gisteren ook een zooi. Wijt het voornamelijk aan de videokaart die heel warm werd gedurende de dag. Dus instellingen van graphics omlaag gegooid. Weet nog niet of het gaat helpen. Weet ik morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:34 schreef poiuytr het volgende:
Eerste foutmelding gehad zonetbenieuwd hoeveel wedstrijden ik opnieuw moet spelen, save hem namelijk niet zo vaak.
Zit nu bij Juve (31 jr).quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
Godver zeg, WK voor clubs verloren van Internacional.
Die Leandro Damiao is echt overpowered![]()
In mijn game werden ze eerst 3e, om het seizoen daarop te degraderenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heerenveen gedegradeerd
Die doen het in mijn games juist altijd erg goed. Spelen bijna altijd Europees voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |