Dat doe ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet.
Wat een kutspel is het soms toch ook
Allemaal verdedigers, en Dupont is mn nieuwe aankoop
[ afbeelding ]
Misschien moet ik mijn trainingen niet meer op Heavy zetten
Hoe kan je zien wat er het minst goed gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso nooit
Altijd op medium. Begin van het seizoen, en even in de winterstop trainen we op conditie, daarna verschilt het. Kijken wat er het minst goed gaat.
En iedere speler heeft een eigen accent. Dat is voor de meeste prima, voor een enkeling te zwaar.
Als het bijvoorbeeld achterin slecht gaat, dan train ik op verdedigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd op medium. Begin van het seizoen, en even in de winterstop trainen we op conditie, daarna verschilt het. Kijken wat er het minst goed gaat.
En iedere speler heeft een eigen accent. Dat is voor de meeste prima, voor een enkeling te zwaar.
Hoe kan je zien wat er het minst goed gaat
Ja, ik train sowieso elke speler anders, maar meestal wel heavy, tenzij ik een berichtje krijg dat ze dat te zwaar vinden.
Ik wissel elke week af. Balanced, Fitness, Tactics, Ball Controll, Defending, enz enzquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld achterin slecht gaat, dan train ik op verdedigen.
Als alle schoten richting de tribune vliegen, train ik op afwerken. Zo iets.
Als het allemaal redelijk gaat, is het trainen op automatismen.
Heb ik een nieuwe tactiek, dan train ik op tactiek.
24 jaar, maar denk dat ik het wel doe, bijna 19miljoen voor een doorsnee back is veel te veel geld. Scouts maar even aan het werk zetten voor een talentvolle back, in de jeugd loopt 1 speler van 16 die er wel kan spelen maar nog niet klaar is voor het grote werk.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:09 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme Sevilla trekt zich terughad de voorwaarden iets anders gemaakt, 11miljoen contant en rest maandelijkse afbetaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenacht, beetje aan het clubhoppen met een game.
Begon met Ajax, bleef daar tot 2020. Daarna geprobeerd om Wolverhampton de PL in te loodsen tot 2022 (mistte het op verlenging na in playoffs). Met Everton lopen ballen, liep ook aardig, toen kwam Barça voorbij, daar tot 2024 gezeten. Wat op vakantie geweest, seizoentje afgemaakt bij schalleke. Daarna eens een leuke uitdaging genomen om met een amateurclub in de Eredivisie blijven, kansloze zaak, maar weer ontslag genomen. Daarna met Sittard de Eredivisie ingegaan, daarna gedegradeerd en weer ontslag genomen. Nu in 2028 bij PSV. Loopt niet verkeerd.
Klinkt best leuk trouwens, zowat van Barcelona naar een amateurclub in de Eredivisiequote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenacht, beetje aan het clubhoppen met een game.
Begon met Ajax, bleef daar tot 2020. Daarna geprobeerd om Wolverhampton de PL in te loodsen tot 2022 (mistte het op verlenging na in playoffs). Met Everton lopen ballen, liep ook aardig, toen kwam Barça voorbij, daar tot 2024 gezeten. Wat op vakantie geweest, seizoentje afgemaakt bij schalleke. Daarna eens een leuke uitdaging genomen om met een amateurclub in de Eredivisie blijven, kansloze zaak, maar weer ontslag genomen. Daarna met Sittard de Eredivisie ingegaan, daarna gedegradeerd en weer ontslag genomen. Nu in 2028 bij PSV. Loopt niet verkeerd.
Prima stats voor een knul van 18.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:29 schreef Sejt het volgende:
Wat vinden jullie van deze speler. Transfervrij opgepikt met Bradford City toen ik nog in de npower League 2 speelde.
[ afbeelding ]
Een talent dat niet zou misstaan bij menig subtop club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |