Begin gewoon een nieuwe game.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-1 winst op PSV maar wel wéér spelers geblesseerdDitmaal waren Berghuis en Cornelisse het slachtoffer, dus de ziekenboeg zit aardig vol met verder Kuiper, Leugers, Rosales, Chadli en Bengtsson. Halve verdediging naar de kut dus.
Neequote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, Janko 3 maanden geblesseerd. Dankjewel Oostenrijk
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsallemachtig, ik werd volledig overklast door één van m'n nemesissen (nemesi/nemesii?) ADO (de andere is AZ), maar win wel met 4-0 in Den Haag. Slechtste veldspel met de beste uitslag tot nu toe in de eredivisie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik hou Bayern thuis op 1-1
BAM!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik versla de andere nemesis (AZ dus) met 2-0
edit: ben wel Ola John en Fer voor minstens 5 weken kwijt
I'm back, bitchezzzquote:
Net wanneer ik begin in te kakkenquote:
Rode kruis icoontje in het transfercentrum, de speler gaat daar dan zeker niet heen en kiest uit de andere clubs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 8 aanbiedingen gekregen voor m'n reservekeepert om 'm te lenen, maar ik kan ze alleen weigeren? Ik wil een paar aanbiedingen accepteren maar dat kan niet
Heb idd de slechtste deals geweigerd, maar soms kan ik de goede deals accepteren, en dat kon nou nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Rode kruis icoontje in het transfercentrum, de speler gaat daar dan zeker niet heen en kiest uit de andere clubs.
Ziet het er zo uit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb idd de slechtste deals geweigerd, maar soms kan ik de goede deals accepteren, en dat kon nou niet
Anyawayz, hij is nu naar Middlesbrough waar hij nu een sleutelspeler is
Idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet het er zo uit?
[ afbeelding ]
Want dan zijn ze al geaccepteerd door je TD / andere toegewezen staff.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Technisch Directeur. En dat stel je hier in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hier ook, maar voor de screenie had ik 'm even veranderd, zodat ik m'n eigen naam niet weg moest poetsen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar bij die eerste zin sta ik, en bij de 2e zin staat m'n Assistent Manager.
Ah vandaar. Maar als de naam van mijn DF nergens staat, dan hoort het toch niet te zijn dat die deals zijn geaccepteerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar voor de screenie had ik 'm even veranderd, zodat ik m'n eigen naam niet weg moest poetsen.
Inderdaad. Dan moet je alles zelf doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar als de naam van mijn DF nergens staat, dan hoort het toch niet te zijn dat die deals zijn geaccepteerd?
Niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan moet je alles zelf doen.
Stond de naam van je DF er wel of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |