En nog een keer dit verhaal, alleen dan zonder blunderquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nadat ik thuis op schandalige wijze 1-1 gelijk speelde tegen de amateurs van Banbury (bekerpot), zette ik uit orde op zaken en won met 0-3, mede dankzij een blunder van jewelste van de keeper van de tegenstander
Het is trouwens best leuk om jouw post geschiedenis te bekijken, dat laatste topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nog een keer dit verhaal, alleen dan zonder blunderWaarom kan ik thuis niet van amateurs winnen en is het uit een eitje?
Waarom 12 en geen 13?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
FM 12 gedownload (PC) en begonnen met Ajax![]()
Ik heb FM '09 en '11 gespeeld op de PSP maar dat waren maar simpele spellen, je kon als Ajax zijnde alle toptalenten binnenhalen.
Dat was dus ook het eerste wat ik net probeerde. Pogba, Lukaku, Neymar, Lucas en Varane waren allemaal bij geen enkel bod geinteresseerd.Wel een stuk realistischer natuurlijk.
Door Greg te verkopen heb ik nu 16 miljoen aan transferbudget beschikbaar, hij is misschien een groot talent en mijn beste RB maar Arsenal bood 14 miljoen en dat kon ik niet laten gaan natuurlijk.
Verder zijn Pizza en Ozbiliz verkocht.
Zijn er must-buys die haalbaar zijn voor Ajax?
Ik ga inderdaad altijd voor de MU data update! Is gewoon goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:37 schreef Thierry92 het volgende:
Binnenkort maar weer eens met een FM 13 beginnen.
Heb al heel lang niet meer gespeeld, ben eigenlijk gestopt na FM 11.
Weet iemand nog een goede data update, of is die van MU nog steeds een van de betere?
Dan die vanmiddag maar eens downloaden en weer beginnen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Nazder het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad altijd voor de MU data update! Is gewoon goed.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En uiteraard, de vervanger op linksbuiten, een 20 jarige spits uit eigen jeugd wiens contract al ten einde is maar die op maand tot maand basis nog steeds bij de club speelt, levert 2 assists en is Man of the Match
En godverdomme, ook hij 2 weken eruit. Op zoek naar een nieuwe variant...
Weet niet, ik heb tot nu toe alleen FM13 gespeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef DaFino het volgende:
In de Summer Sale heb ik FM 13 aangeschaft. Ligt het aan mij of is FM 13 een stap terug ten opzichte van FM 12?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wuuutttttttttt?!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dit gelukt isWat een stunt
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wuuutttttttttt?!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dit gelukt isWat een stunt
![]()
Dat dacht ik in het begin ook maar na een paar games vond ik 13 veel beter dan 12.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef DaFino het volgende:
In de Summer Sale heb ik FM 13 aangeschaft. Ligt het aan mij of is FM 13 een stap terug ten opzichte van FM 12?
Verhuurd aan de Graafschap?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
PSV tegen De Graafschap: 6-2. Maar wel mooi 2 goals van mijn uitgeleende 17jarig vleugelspelertje uit m'n jeugd
Niet slecht. Hangt er van af wat je nu hebt staan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Kan deze overnemen voor 2 mln, vraagt 40k/maand en z'n persoonlijkheid is Gedreven. Hij is zeer geïnteresseerd, dus ik kam m wss halen voor minder.
Doen?
[ afbeelding ]
Hij mag wel getraind worden op Dribbelen, Creativiteit, Zonder Bal en Kracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |