Onder staff responsibilities. Ik denk dat je "Run match training" aanstaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik dit regelen? Constant verspringt die training of is dit normaal?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Onder staff responsibilities. Ik denk dat je "Run match training" aanstaat.
[ afbeelding ]
Lelijke naam, lelijk blik en 4,1%quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wel aan de Saxon:
[ afbeelding ]
Net ook een kratje uit de winkel meegenomenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef Sejt het volgende:
Met dank aan m'n zwager. (toevallig ook Nederlander die in DK woont..)
[ afbeelding ]
En heb je al spelers kunnen huren van Arsenal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:32 schreef Sejt het volgende:
Hier ben ik wel heel tevreden mee.
[ afbeelding ]
Heb weinig keus, moet persé glutenvrij hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lelijke naam, lelijk blik en 4,1%
,
en
Waarom glutenvrij??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb weinig keus, moet persé glutenvrij hebben
edit: oh, en dion
Omdat ik coeliakie hebquote:
Lijkt me erg vervelend, wanneer ben je hier achter gekomen?quote:
Iets meer dan een jaar geleden, na zeker 2,5 jaar aankutten met onderzoeken... ik hoopte stiekem dat de doc net als de vorige keren "sorry meneer, we hebben niks gevonden" zou zeggen, maar helaas, coeliakie it isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me erg vervelend, wanneer ben je hier achter gekomen?
De échte directe versterkingen mogen (nog) niet komen. Het is 15 augustus in m'n game, dus misschien lukt het nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En heb je al spelers kunnen huren van Arsenal?
Of wil niemand komen ..
En wat waren je klachten dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar geleden, na zeker 2,5 jaar aankutten met onderzoeken... ik hoopte stiekem dat de doc net als de vorige keren "sorry meneer, we hebben niks gevonden" zou zeggen, maar helaas, coeliakie it is
edit: en dan nog de lekker zeldzame neurologische variant ook
Koop of verkoop?quote:
Koop. Maar speel af en toe maar met een AMC en heb daar Kroos of Muller al voor dus beetje overbodig kopen.quote:
Kroos boven Eriksen verkiezenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Koop. Maar speel af en toe maar met een AMC en heb daar Kroos of Muller al voor dus beetje overbodig kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |