Ik heb hem nu gekocht aan het begin van mijn 3e seizoen bij Man City...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:05 schreef poiuytr het volgende:
Damiao is in mijn game ook belachelijk goed, al keer speler van het jaar geweest en meeste goals dacht ik.
Ik heb een FM12 die ik zonder steam kan spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het mogelijk om FM te spelen zonder in te loggen op Steam?
Ja, moet je inloggen op steam en steam op offline zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het mogelijk om FM te spelen zonder in te loggen op Steam?
Ik wilde laatst weer FM spelen maar volgens mij is mijn Steam account gehacked ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, moet je inloggen op steam en steam op offline zetten.
Wanneer je geen internet hebt en steam staat op online ben je gebokt
Kun je niet de leiding overnemen, elftal opstellen en vervolgens "op vakantie gaan" als ze moeten spelen, zodat je assistent de wedstrijd leidt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef poiuytr het volgende:
Is het in FM trouwens ook mogelijk om het elftal van de reserves en -19 jarigen te bepalen zonder zelf de wedstrijden te begeleiden? Zie dat sommige spelers veel speeltijd krijgen terwijl hun qua potentie onderdoen t.o.v. andere spelers.
Om nou om de dag op vakantie gaan is toch ook niet watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je niet de leiding overnemen, elftal opstellen en vervolgens "op vakantie gaan" als ze moeten spelen, zodat je assistent de wedstrijd leidt?
En wat gebeurt er als je bovenstaande doet en na 1 wedstrijd de leiding weer gewoon aan je jeugdtrainer/assistent/dinges geeft? Gooit ie de opstelling dan weer door mekaar of niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Om nou om de dag op vakantie gaan is toch ook niet wat
I know that feelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb zoveel gespeeld dat ik het nu niet echt meer leuk vindt en maar wacht op FM 2014
Ja en dat maakt het gevoel zwaar kut..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
I know that feel![]()
En erger nog; FM14 is pas begin volgend jaar fatsoenlijk te spelen wanneer de bugs eruit zijn
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Sejt het volgende:
Speelden ze op een weiland dat net geploegd was ofzo?![]()
[ afbeelding ]
Je spitsen trapten vaak in de buitenspelvalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kwartfinale beker uit tegen AZ, we speelden allebei slecht en het bleef 0-0 tot de penalty's, die ik gelukkig won.
Door naar de halve finale, tegenPSV
Wat betekent deze zin?
"SC Cambuur had the better possession (heul niet, het was 50/50 en ik counterde) but struggled to stay onside when going forward, resulring in broken sequences of play".
Dan weet ik waar ik op kan trainen. Sowieso afmaken want die schoten waren om te huilen.
1 goal is afgekeurd helaas.
Oh.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je spitsen trapten vaak in de buitenspelval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |