abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129760338
Damiao is in mijn game ook belachelijk goed, al keer speler van het jaar geweest en meeste goals dacht ik.
pi_129761827
Heerenveen na 8 duels Jupiler League toch knap 13e :P Derde ronde beker mag ik tegen ze :)
pi_129764075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:05 schreef poiuytr het volgende:
Damiao is in mijn game ook belachelijk goed, al keer speler van het jaar geweest en meeste goals dacht ik.
Ik heb hem nu gekocht aan het begin van mijn 3e seizoen bij Man City...

Zijn er nog tips qua bondscoachschap, vooral het inrichten van de staf? ik zit bij Argentinie maar niemand wil bij me in de staf _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129764863
Is het mogelijk om FM te spelen zonder in te loggen op Steam?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:00:04 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129767052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb een FM12 die ik zonder steam kan spelen :P

Moet je even op de baai kijken naar een versie van skidrow.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:24:38 #281
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_129776235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja, moet je inloggen op steam en steam op offline zetten.
Wanneer je geen internet hebt en steam staat op online ben je gebokt :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_129777460
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja, moet je inloggen op steam en steam op offline zetten.
Wanneer je geen internet hebt en steam staat op online ben je gebokt :')
Ik wilde laatst weer FM spelen maar volgens mij is mijn Steam account gehacked ofzo.

En de mensen van Steam reageren ook niet bepaald snel ;(
pi_129785024
1e seizoen 2de geworden met Go Ahead Eagles
2e seizoen nu 4e met een minder team naar mijn idee. Europees al wel uitgeschakeld btw :P
pi_129785094
Ben klaar met 13, is er al wat bekend over 14? :)
pi_129785125
Is het in FM trouwens ook mogelijk om het elftal van de reserves en -19 jarigen te bepalen zonder zelf de wedstrijden te begeleiden? Zie dat sommige spelers veel speeltijd krijgen terwijl hun qua potentie onderdoen t.o.v. andere spelers.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 13:36:27 #286
Rawr
pi_129788825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef poiuytr het volgende:
Is het in FM trouwens ook mogelijk om het elftal van de reserves en -19 jarigen te bepalen zonder zelf de wedstrijden te begeleiden? Zie dat sommige spelers veel speeltijd krijgen terwijl hun qua potentie onderdoen t.o.v. andere spelers.
Kun je niet de leiding overnemen, elftal opstellen en vervolgens "op vakantie gaan" als ze moeten spelen, zodat je assistent de wedstrijd leidt?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_129789424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kun je niet de leiding overnemen, elftal opstellen en vervolgens "op vakantie gaan" als ze moeten spelen, zodat je assistent de wedstrijd leidt?
Om nou om de dag op vakantie gaan is toch ook niet wat :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 13:58:24 #288
Rawr
pi_129789576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Om nou om de dag op vakantie gaan is toch ook niet wat :P
En wat gebeurt er als je bovenstaande doet en na 1 wedstrijd de leiding weer gewoon aan je jeugdtrainer/assistent/dinges geeft? Gooit ie de opstelling dan weer door mekaar of niet?
pi_129789832

Wat te doen, verkopen en beginnen met door selecteren of contract openbreken (alleen in Robben en Gomez geval) en ze nog tijd voor de club behouden. Ze willen allemaal meer loon dan hun huidige contract en waren op Ribery na vorig jaar allemaal tweede keus.

Zit 5 ton onder mijn salarisbudget maar maak wel elke maand verlies vandaar dat ik wil gaan bezuinigen op de salarissen.

Shaarawy en Shaqiri kunnen op de flanken uit de voeten, heb de afgelopen jaren ook tig miljoen in jeugdspelers geïnvesteerd waaronder veel geld in buitenspelers alleen zijn ze wel goed genoeg voor Bundesliga maar niet op EU niveau.

Bale heb ik ook zitten paaien om naar Bayern te komen en hij lijkt wel geïnteresseerd alleen moet ik meer dan 50 miljoen betalen.
pi_129789880
Ik heb zoveel gespeeld dat ik het nu niet echt meer leuk vindt en maar wacht op FM 2014 :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:07:00 #291
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_129792160
quote:
16s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb zoveel gespeeld dat ik het nu niet echt meer leuk vindt en maar wacht op FM 2014 :P
I know that feel ;(
En erger nog; FM14 is pas begin volgend jaar fatsoenlijk te spelen wanneer de bugs eruit zijn :r
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_129792583
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

I know that feel ;(
En erger nog; FM14 is pas begin volgend jaar fatsoenlijk te spelen wanneer de bugs eruit zijn :r
Ja en dat maakt het gevoel zwaar kut..
Kan wel een database update van de transfers doen binnenkort maar dan zit ik waarschijnlijk aan de GTA V :P
pi_129794139
Gomez maar in de etalage gezet om Bale te kunnen kopen.
pi_129797095
Ik ben nog steeds bezig met Cambuur _O_
Children of the night. What music they make.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:13:18 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_129803623
Speelden ze op een weiland dat net geploegd was ofzo? :{

I love my mispoken words.
pi_129807625
Kwartfinale beker uit tegen AZ, we speelden allebei slecht en het bleef 0-0 tot de penalty's, die ik gelukkig won.

Door naar de halve finale, tegen :r PSV :r

Wat betekent deze zin?
"SC Cambuur had the better possession (heul niet, het was 50/50 en ik counterde) but struggled to stay onside when going forward, resulring in broken sequences of play".

Dan weet ik waar ik op kan trainen. Sowieso afmaken want die schoten waren om te huilen.
1 goal is afgekeurd helaas.
pi_129807782
quote:
13s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Sejt het volgende:
Speelden ze op een weiland dat net geploegd was ofzo? :{

[ afbeelding ]
:')

De scheids gaf Cambuur en AZ 9x geel :') -O-
pi_129807953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kwartfinale beker uit tegen AZ, we speelden allebei slecht en het bleef 0-0 tot de penalty's, die ik gelukkig won.

Door naar de halve finale, tegen :r PSV :r

Wat betekent deze zin?
"SC Cambuur had the better possession (heul niet, het was 50/50 en ik counterde) but struggled to stay onside when going forward, resulring in broken sequences of play".

Dan weet ik waar ik op kan trainen. Sowieso afmaken want die schoten waren om te huilen.
1 goal is afgekeurd helaas.
Je spitsen trapten vaak in de buitenspelval
pi_129808100
Aw man. Met Tromso begonnen, wat vrij aardig gaat. Zit nog in de Europa League en sta 3e, net onder Molde en Rosenborg. Leuk en aardig allemaal, blijkt dat mijn 2 centrale verdedigers niet bij willen tekenen en nu transfervrij naar Wigan gaan halverwege het seizoen. En geld om nieuwe spelers te kopen heb ik niet. En de enige andere centrale verdedigers die ik heb zijn jeugdspelers die extreem matig zijn. ;(
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_129809024
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Je spitsen trapten vaak in de buitenspelval
Oh.

Heb 1 spits die juist als Preferred Moves heeft om buitenspelvallen te omzeilen.

En ik kan dit menneke halen voor max. 150k, kan wel uitgroeien tot iets leuks als ik m ga uitlenen :P
Vraagt max. 23k/maand, dus dat is te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')