Huh?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef theodoor9 het volgende:
Hebben jullie die 1 april grap ook al eens gehad? Toen ik hem kreeg was het ook echt 1 april!
Netjes hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen onaardige start:
[ afbeelding ]
Toen ik manager was van psv kreeg ik bericht dat er 575M in de club gepompt zou worden. Vervolgens drukt ik op aanvaarden waarna er een pop-up kwam: 1 April, Je dacht toch niet dat we het echt zo makkelijk voor je zouden maken, of wel?quote:
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Toen ik manager was van psv kreeg ik bericht dat er 575M in de club gepompt zou worden. Vervolgens drukt ik op aanvaarden waarna er een pop-up kwam: 1 April, Je dacht toch niet dat we het echt zo makkelijk voor je zouden maken, of wel?
Toevallig was het dus ook nog 1 april in real life..
Je krijgt deze grap ook alleen als het in het spel 1 april is en je computerdatum ook 1 april is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Toen ik manager was van psv kreeg ik bericht dat er 575M in de club gepompt zou worden. Vervolgens drukt ik op aanvaarden waarna er een pop-up kwam: 1 April, Je dacht toch niet dat we het echt zo makkelijk voor je zouden maken, of wel?
Toevallig was het dus ook nog 1 april in real life..
Klopt, ik heb hem ook gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef Nazder het volgende:
[..]
Je krijgt deze grap ook alleen als het in het spel 1 april is en je computerdatum ook 1 april is.
Hahaha en met Twente is het al zo moeilijkquote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Teveel. En heb boschker 22 jaar jonger gemaakt:)
Ongeveer eind oktober begin november, maar beter speel nog een tijdje door altijd wel bugs te vinden.quote:
Dit, ik begin wel ergens in maart met FM14.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ongeveer eind oktober begin november, maar beter speel nog een tijdje door altijd wel bugs te vinden.
Nooit verkopen die jongen. Ik verkocht Eriksen voor ruim 40M aan Man City en heb Halilovic als vervanger gehaald. Nu, op zijn 19e is hij al veel beter dan Eriksen. Al 2 jaar bestempeld als Wonderkind.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:40 schreef poiuytr het volgende:
Halilovic maar contract aangeboden en kijken of hij transfervrij wil overkomen om hem vervolgens na 2 jaar weer te met dikke winst te verkopen
Volgend seizoen in Maart (in game) de datum van mijn computer maar eens op 1 april zetten. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem ook gehad dit jaar.
Heb op die posities betere opties maar misschien kan hij mij overtuigen. Kroos, Muller, Shaarawy, Robben, Ribery, Meyer, Goretzka, Falcon en heb nog 2 regens uit Argentinië die beter zijn volgens mijn scouts.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nooit verkopen die jongen. Ik verkocht Eriksen voor ruim 40M aan Man City en heb Halilovic als vervanger gehaald. Nu, op zijn 19e is hij al veel beter dan Eriksen. Al 2 jaar bestempeld als Wonderkind.
Dit is mijn beste aankoop ooit geweest.
Deze komt mijn team versterken nu mijn basis VC alweer een gebroken been heeftquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:53 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft Boateng nu uit de basis gespeeld, samen met Badstuber achterin een gouden koppel. Eerste seizoen was het echt drie keer niks en had 22 miljoen voor hem betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |