Ik heb je rug.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het een goed idee als we deze unieke mogelijk aangrijpen om eens een hoogstaand onderwerp verder uit te diepen.
Friet.
Hommo.quote:
Kom vechten dan.quote:
ook al....quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb me toch wat meegemaakt in assen vandaag
Sowieso is het frietquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het een goed idee als we deze unieke mogelijk aangrijpen om eens een hoogstaand onderwerp verder uit te diepen.
Friet.
quote:
Soberzo patat.quote:
Mensen die er niet van houden een geslachtsgenoot eens een lekkere rimbeurt te geven, terwijl je met zijn balletjes speeltquote:
Men neme één pak hopjesvla en giet deze in een kom.quote:
Ppfff... Je vriendin of vrouw zou er zo maar bijlopen...quote:
Ssssst. Ik dacht dat het de anonieme gluurschuur was, waar ik afgelopen weekend inliep?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van? [ afbeelding ]
Heeft Danny een nieuwe inkomstenbron qua ads?quote:
Station Aadorp is wel te doen, ik wacht wel op je onder de sluisbrug.quote:
Ze spreekt Spaans, wel gruwelijk nat wel, boh.quote:
Kek plaatje broeder.quote:
Mensen die nu geen ijs etenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssssst. Ik dacht dat het de anonieme gluurschuur was, waar ik afgelopen weekend inliep?
Inderdaadquote:
Fritas dan. Het effect blijft hetzelfdequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze spreekt Spaans, wel gruwelijk nat wel, boh.
Het is patatas, senôr.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fritas dan. Het effect blijft hetzelfde
Is goed, op welke muziek? Zat te denken aan Andre Rieauquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Wil je met mij de horlepiep dansen?
Je bent zelf een sneuneus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Is 3 uur reizen. Dan moet ik al slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Station Aadorp is wel te doen, ik wacht wel op je onder de sluisbrug.
Gestolen zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel het recept voor Marokkaanse eiersalade.
Gezellig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Doe mij maar Rieu, die Rieau is een prutser.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Is goed, op welke muziek? Zat te denken aan Andre Rieau
Jammer volgende keer beter x.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is 3 uur reizen. Dan moet ik al slapen.
gr
Kees dekt harder omdat Kees.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb twijfel, ik heb een mooi alpacavrouwtje gespot en ik wil haar laten dekken, maar ik twijfel tussen Henk en Kees. Enig advies?
Doerak.quote:
Ik ken niemand die zo groot geschapen is als jij dus ik herkende je direct.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssssst. Ik dacht dat het de anonieme gluurschuur was, waar ik afgelopen weekend inliep?
Kees. Omdat kezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb twijfel, ik heb een mooi alpacavrouwtje gespot en ik wil haar laten dekken, maar ik twijfel tussen Henk en Kees. Enig advies?
Pics?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn zusje vindt dit geen kwaliteitstopique.
Oei, ik zal hem de volgende keer wel in m'n knieholte hangen, misschien ben ik dan minder opvallend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo groot geschapen is als jij dus ik herkende je direct.
Als ik deze pic zie word ik helemaal opgewonden van zijn zwoele ogen en glanzende oren, beter haalt hij dat stro uit zijn mond voordat ik begin te kwijlen.quote:
ik hou je in de smiezen jongeheerquote:
Die heeft er zin in zo te zienquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Viespeuk, wat doe je met mijn oerbeer?
Pijnlijk onderwerp wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag mijn paps uitgelegd wat een GILF is
Heb je er nog één voor me meegenomen?quote:
"HAHA JE MOEDER" aldus je vader na uitleg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag mijn paps uitgelegd wat een GILF is
Lekker blazen dat je het dan hoort klapperen enzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Maar boh, zo je hoofdje tussen die lellende vellen leggenrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik heb serieus in een dronken bui ooit in een pan gepoept in de keuken, daar vindt ook mijn username zijn oorsprong.quote:
Ik doe altijd google afbeeldingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:42 schreef smegmanus het volgende:
BRB, even fappen wehkamp pics
[ afbeelding ]
AHAHAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
ik heb serieus in een dronken bui ooit in een pan gepoept in de keuken, daar vindt ook mijn username zijn oorsprong.
Mag vast niet van Google Ads.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg dat deze in de standaard smileys moet
Van alles wat, je weet half niet wat je daar tegenkomt, en wat ze daar allemaal laten verbouwen. De opvallendste was nog wel Maria, ook wel 'Roodborstje' genoemd. had haar borst compleet rood getattooeerd, en liep met een cloaca tussen d'r benen. Bizar! Heel gesprek gehad, maar van gemeenschap is het nooit gekomen. Vanzelfsprekend, want ik was zelf niet in het bezit van dit geslachtsorgaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Lekkere Ladyboy gehad?Welkom terug! We missed you
Gewoon morgen alsnog doen onder genot van een ingewijd topic.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moeten jullie hier nou per se vandaag mee beginnen
Vanaf morgen mag ik weer drinken
Zeker. Kratje palm erbij en gaan met die banaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon morgen alsnog doen onder genot van een ingewijd topic.
Kratje palm? Ik dacht dat jij wel van echt lekkere pilseners hield.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker. Kratje palm erbij en gaan met die banaan
Ik had er een aantal meegenomen. Inmiddels lopen ze ergens rond bij vrienden. Ze zeiden dat ze wel werk voor ze hadden, dus dat vond ik erg attent. Misschien met een beetje geluk dat ik er nog eentje voor je kan regelen. Ze is dan al wel gebruikt, en zit niet meer in de verpakking. Ruilen achteraf is ook niet mogelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je er nog één voor me meegenomen?
Palm is het beste bier om zo te drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kratje palm? Ik dacht dat jij wel van echt lekkere pilseners hield.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Palm is het beste bier om zo te drinken![]()
Als ik echt op mijn gemakje wil genieten, heb ik nog een half kratje abt 12. Mannenbier.
Wat Oerbeer roept.quote:
Dat verstevigt de daad qua argumenten natuurlijk wel, inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet wat, als je oma zwanger maakt
Top. Ik ben te bang om fouten te gaan maken daar dus ga ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vermoeiend, maar zeker de moeite waard.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wil je niet meer zien begrepen?
Je bent gek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Grolsch gewoon echt vies. Hertog jan of heineken van de tap heeft niet mn voorkeur maar drink ik nog wel weg, maar Grolsch vind ik gewoon echt niet lekker.
Palm bier noemenquote:Palm is wat zwaarder, ik snap dat de pussies van ONZ geen mannenbier aankunnen, maar wij van NWS zijn wat bikkeliger.
Beter dan Grolsch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef smegmanus het volgende:
Oh man ik heb nu een paar ijskoude Warsteiners alhier.
Dat is ook wel lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef smegmanus het volgende:
Oh man ik heb nu een paar ijskoude Warsteiners alhier.
zoals Schultenbrau, beste bierquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kratje palm? Ik dacht dat jij wel van echt lekkere pilseners hield.
Valt mee hoor. Door rood lopen doe je daar bijvoorbeeld wel net iets makkelijker ja, je loopt met de groep mee he.. Altijd druk daar op straat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Top. Ik ben te bang om fouten te gaan maken daar dus ga ik niet.
Ik heb hetzelfde. Dommelsch is ook vies. Althans niet mijn smaak. Als er Grolsch is, is mijn avond 5% verpestquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Grolsch gewoon echt vies. Hertog jan of heineken van de tap heeft niet mn voorkeur maar drink ik nog wel weg, maar Grolsch vind ik gewoon echt niet lekker.
Palm is wat zwaarder, ik snap dat de pussies van ONZ geen mannenbier aankunnen, maar wij van NWS zijn wat bikkeliger.
Drink dan alcoholvrij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Dommelsch is ook vies. Althans niet mijn smaak. Als er Grolsch is, is mijn avond 5% verpest
Smaken verschillen he. Sommige mensen hebben smaak, sommige mensen niet. Het moge duidelijk zijn dat NWS'ers dat in dit geval niet hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Palm is wat zwaarder, ik snap dat de pussies van ONZ geen mannenbier aankunnen, maar wij van NWS zijn wat bikkeliger.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:53 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje, desalniettemin weer stuk gegaan.
Ja, ik had opeens het zelfde gevoel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik vind je opeens iets minder gezellig
Wat wat watquote:
Ik ga dan altijd verveeld om me heen staan kijken en laat mensen mijn stoma zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik terug naar huis en neem mijn eigen krat mee terug.
Allemaal geen bier. Das dan wel jammer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
DE GROTE BIER TOP VIER
Welkom bij ronde 1 van het avondbagger spel
Post jouw bier top vier. En dan gaat het alleen over de smaak, niet over de prijs.
Ik begin:
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. Amstel
4. Schultenbrau
Smakelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik heb lasagne, fuck jullie allemaal
Doe dan maar HJ.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
DE GROTE BIER TOP VIER
Post jouw bier top vier. En dan gaat het alleen over de smaak, niet over de prijs.
Ik begin:
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. Amstel
4. Schultenbrau
1. Grolschquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
DE GROTE BIER TOP VIER
Ik begin:
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. Amstel
4. Schultenbrau
Ja echt? Ik wou het niet hardop zeggen, maar ik moet plas altijd een beetje als ik lach, en ik laat altijd mijn catheter zien, in de hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar ze gaan me altijd meer bier geven, om te zien hoe snel mijn zakje vol is en ik toch 50 cent moet betalen om naar de wc te gaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd verveeld om me heen staan kijken en laat mensen mijn stoma zien.
Ik gooi m'n zakje altijd gewoon leeg in een hoek en geef dan een neger de schuld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik wou het niet hardop zeggen, maar ik moet plas altijd een beetje als ik lach, en ik laat altijd mijn catheter zien, in de hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar ze gaan me altijd meer bier geven, om te zien hoe snel mijn zakje vol is en ik toch 50 cent moet betalen om naar de wc te gaan
Jammer dat ze alleen vandaag in de aanbieding was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moest ik delen, wat een kwarktassen
Je hebt nog 2 uur.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen vandaag in de aanbieding was.
Wat moet jouw wereld beperkt zijn. Wanneer kom je weer een keer sjoelen, dan neem ik een flesje st bernardus voor je me, echt bier, zwaar bier, mannenbier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Ach, sommige mensen hebben smaak, andere mensen drinken iets anders dan Grolsch. *plop*
St. Bernardusquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet jouw wereld beperkt zijn. Wanneer kom je weer een keer sjoelen, dan neem ik een flesje st bernardus voor je me, echt bier, zwaar bier, mannenbier.
Mensen zoals jij maken de wereld kapot , betaal gewoon die 50 centquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik gooi m'n zakje altijd gewoon leeg in een hoek en geef dan een neger de schuld.
allemaal nooit van gehoordquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
Top vier bier:
1. Arran Brewery Dark
2. Deschutes The Dissident
3. Thornbridge Raven
4. Brakspear Triple
Waarom ze er dan niet gewoon een pener tussenin leggen, snap ik dan weer niet. Past prima.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef smegmanus het volgende:
"Heeft u er ook altijd zo'n last van as uwe tetten tegen elkaar kletteren tijdens het slapen?"
- JA?
"Dan is dit zachte kussentje de oplossing voor u!"
[ afbeelding ]
Is al goed hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had opeens het zelfde gevoel.
Je beweert dat er verschil is tussen bier en pils?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel allemaal bier in plaats van pils.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je beweert dat er verschil is tussen bier en pils?
Ja niks, heb drie maanden lang als een malle gewerkt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Is al goed hoor.Vertel eens ons leuk, wat je serieus gedaan hebt daar.
Of een deegroller.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom ze er dan niet gewoon een pener tussenin leggen, snap ik dan weer niet. Past prima.
jij beweert van niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je beweert dat er verschil is tussen bier en pils?
http://www.hetverschiltus(...)tussen-bier-en-pils/quote:
Ik wou gvd dat ik aan het werk kwam.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja niks, heb drie maanden lang als een malle gewerkt.
Wat voor werk?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik wou gvd dat ik aan het werk kwam.
Maakt me geen flikker uit. Scheepsbouw is 1, maar verder kan ik bijna alles, behalve electra en stuccenquote:
quote:
Er waren betere, maar mijn hdd met alle ome henk cd's en dvd's kan ik niet meer bereiken ik denk dat mijn kabeltje kapot is. dus ik ga van het weekend even maken en weer genieten van mijn jonge jaren onder het schoonmaken van mijn huisquote:
Ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen dan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit. Scheepsbouw is 1, maar verder kan ik bijna alles, behalve electra en stuccen
Ja, kan het me ook niet zo voor de geest halen, maar echt briljant, heb daar vroeger ook van genoten, laatst alles weer zitten downloaden omdat het kon, vooral hierom kan ik nog steeds lachenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Er waren betere, maar mijn hdd met alle ome henk cd's en dvd's kan ik niet meer bereiken ik denk dat mijn kabeltje kapot is. dus ik ga van het weekend even maken en weer genieten van mijn jonge jaren onder het schoonmaken van mijn huis
Ik zag op 9gag van de week iets uit België. Zo een frietkot (ja friet ,want Belgen) en daar hadden ze een bordje. Laat tet zien voor gratis burger, maar kan niet vindenquote:
Holy fucking shit, dit is eng ... ik had jouw post nog niet gezien....quote:
Het is je gegund. Wees er zuinig opquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen dan.Balen man.. Ik heb vrij veel geluk gehad dat ik net een bedrijf binnenstapte tijdens mijn stage, wat net aan het begin van een grote groei stond. Ze hadden veel baat bij mij als fulltimer..
AHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, kan het me ook niet zo voor de geest halen, maar echt briljant, heb daar vroeger ook van genoten, laatst alles weer zitten downloaden omdat het kon, vooral hierom kan ik nog steeds lachen
Ben ik zeker. Het is jou ook gegundquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:09 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is je gegund. Wees er zuinig op
Wat een eindbaasquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
AHAHAHAHA
ik heb hem 3 seconden aan, met de stem van ome Henk. Komt mijn buurman naar binnen, want de deur is open. Kan je dat branden voor me? Ik mis het
Ik ceedee, zoals hun het speldde. Wat een prachtige rommel was dat. Die shit op TMF was crapquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een eindbaas![]()
ik had het vroeger op cassette , dat was toen helemaal hip!
NEEEEEEHEEEEE, IK GA NOG EVEN OP KOSTEN VAN DIE KORSWAGEN NAAR CHINA BELLE! JA HALLO, DIT IS HARRY! KOST JE VIJF GULDE!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef edjuh18 het volgende:
Die kast zit vol met golfballen.
Ja Henk, en allemaal van jou centen!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef Studeur het volgende:
DUITS BIER DUITS BIER DUITS BIER EN LEKKERE WORST
![]()
DE WORST IS VOOR DE HONGER EN HET BIER IS VOOR DE DORST
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
EVEN heel wat anders.
wie kent hier
helemaal uit je naad op de 10 seconden plaat?
'quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NEEEEEEHEEEEE, IK GA NOG EVEN OP KOSTEN VAN DIE KORSWAGEN NAAR CHINA BELLE! JA HALLO, DIT IS HARRY! KOST JE VIJF GULDE!
Held! Zelfs mijn zogenaamde vrienden kennen het nietquote:
Wat een prutsers, die missen een stuk in hun jeugd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Held! Zelfs mijn zogenaamde vrienden kennen het niet
Doe een raam open dan.quote:
Dompel jezelf in koude kwark.quote:
Dan zou ik in de keuken slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Reden waarom ik naar een kamer lager ben verhuisd
Jep. Toen ik op lego onderdelen aan het kauwen was, stond Henk altijd aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een prutsers, die missen een stuk in hun jeugd.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Jep. Toen ik op lego onderdelen aan het kauwen was, stond Henk altijd aan
vooral die antenne's smaakte goed
[ afbeelding ]
Ik ga wel even naar Utrecht, naar die mooie bootjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ga naar Thailand, jij Grolsch drinker
Die bandjes van die wieltjes gingen ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ja die stokjes inderdaad, sowieso waardeloos waren die, kon je net zo goed kapot maken.
Komt wel terug, Wolfsen zei gisteren bij Derkssen en van de Brink dat er al gegadigden warenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga wel even naar Utrecht, naar die mooie bootjes.
Oh wacht.
BBQSausijsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat wat wat wat.
Dalandooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Geil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Komt wel terug, Wolfsen zei gisteren bij Derssen en van de Brink dat er al gegadigden waren
Oh die waren wel bad-ass, als je die op je Lego-auto had zitten was je wel de bom vroegerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Die bandjes van die wieltjes gingen ook wel eigenlijk.
[ afbeelding ]
Meh, dat had ik met de supersupersuper megamegamega bonk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die waren wel bad-ass, als je die op je Lego-auto had zitten was je wel de bom vroeger
Prima! Met school niet helemaal super maar ik ben binnenkort 16quote:
Die doe je toch niet in je lego ootoo gekkie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Meh, dat had ik met de supersupersuper megamegamega bonk.
[ afbeelding ]
Oeh dat ook, hoe groter en glimmender hoe beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Meh, dat had ik met de supersupersuper megamegamega bonk.
[ afbeelding ]
Ik ken je niet, maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Prima! Met school niet helemaal super maar ik ben binnenkort 16en anderhalf jaar met vriendin
Jawel toch? Heb ik het altijd fout gedaan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die doe je toch niet in je lego ootoo gekkie.
nou hoi, ik ben dalando en ik was ooit 21 en nu 15.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar
koester je vriendin en doe wat aan je school.
Iemand die spijt heeft te weinig ervan gemaakt te hebben
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Prima! Met school niet helemaal super maar ik ben binnenkort 16en anderhalf jaar met vriendin
True, maar nooit je afkomst verloochenen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh dat ook, hoe groter en glimmender hoe beter.
Hoe fout klinkt dit nu
Hallon, welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Ryan, nice to meetcha. Ik ben hier nieuw in dezedit topic.
Iedereen is nieuw hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Ryan, nice to meetcha. Ik ben hier nieuw in dezedit topic.
Ow. Leer van je fouten uit het verleden, voordat je het over mocht doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
nou hoi, ik ben dalando en ik was ooit 21 en nu 15.
Ik legde daar altijd mijn lego-poppetjes op. En ging ik chickies regelen, toen zei ik; Hey psst, meisje, kijk eens hoe groot mijn scrotum is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Jawel toch? Heb ik het altijd fout gedaan?
Hoe doe je dat dan?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
nou hoi, ik ben dalando en ik was ooit 21 en nu 15.
Ik werk (nog) niet, wel vorige week solicitatiegesprek gehad en dat ging goed, mag 29e terugkomenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice. Doe je goed!
Te druk met werk dat het @ school niet heel goed gaat? Of ligt 't ergens anders aan? Zou toch mooi zijn als je dat zsm. kan afronden, ben je ook van dat gezeik af.
Nooit, dit is mijn eerste keer op het internet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Zo, hoelang heb jij niet op het net gezeten?
IK ging altijd onder de brug zitten met meisjes. Ik had vroeger veeeeel meer succes dan nuquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik legde daar altijd mijn lego-poppetjes op. En ging ik chickies regelen, toen zei ik; Hey psst, meisje, kijk eens hoe groot mijn scrotum is.![]()
Ja, schijnt een vorm van autisme te zijn, ik kan er immers niet mee omgaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Heb je ook angst voor nieuwe mensen?
Een topic openen.quote:
That's cute. Welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik werk (nog) niet, wel vorige week solicitatiegesprek gehad en dat ging goed, mag 29e terugkomenSchool deed ik gewoon geen fuck aan, andere dingen waren leuker
[..]
Nooit, dit is mijn eerste keer op het internet.
Ik wil er niet verder over praten, het doet me zeer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schijnt een vorm van autisme te zijn, ik kan er immers niet mee omgaan.
Ik weet het niet, snapte er zelf ook niet zo veel vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Word ik dan ineens 6 jaar jonger?! Of word ik dan 15?
Prima topic daarvoor, ik zie geen problemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef edjuh18 het volgende:
Verkeerde topic
maar
ik ga een jointje draaien.
Doei meneerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef edjuh18 het volgende:
Verkeerde topic
maar
ik ga een jointje draaien.
Ah, goed nieuwsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik werk (nog) niet, wel vorige week solicitatiegesprek gehad en dat ging goed, mag 29e terugkomenSchool deed ik gewoon geen fuck aan, andere dingen waren leuker
Ik neuk om niks, geeft nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas?! Dat is juist goed nieuws!!
Ik mag je wel -om geen een geldige reden-!
Je moet ook origineel blijven. Probeer het nu eens onder een kerk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
IK ging altijd onder de brug zitten met meisjes. Ik had vroeger veeeeel meer succes dan nu
Ehhh.. Ja, maar niet met een kerel , ook niet met een ladyboy, ook niet met een hond, paard of kip. Gewoon een vrouw van ongveer mijn leeftijd en blank of licht getint.quote:
Ik schrok er ook van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Dalando het volgende:
Sinds wanneer is die paint eindbaas een mod?
Ja dat moet ik dus ook gaan doen als ik van de middelbare school afwil met een HAVO diploma. En dat ga ik zeker doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws![]()
Wat betreft school, herkenbaar.Ik heb een jaar langer over m'n opleiding gedaan, omdat ik 't (op 'een na) laatste jaar geen fuck uitvoerde.
Kon ik de schade een jaar in gaan halen.
Correctie; is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
fein dat deze eerste avondbagger een succes was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |