quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Viespeuk, wat doe je met mijn oerbeer?
Pijnlijk onderwerp wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag mijn paps uitgelegd wat een GILF is
Heb je er nog één voor me meegenomen?quote:
"HAHA JE MOEDER" aldus je vader na uitleg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag mijn paps uitgelegd wat een GILF is
Lekker blazen dat je het dan hoort klapperen enzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Maar boh, zo je hoofdje tussen die lellende vellen leggenrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik heb serieus in een dronken bui ooit in een pan gepoept in de keuken, daar vindt ook mijn username zijn oorsprong.quote:
Ik doe altijd google afbeeldingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:42 schreef smegmanus het volgende:
BRB, even fappen wehkamp pics
[ afbeelding ]
AHAHAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
ik heb serieus in een dronken bui ooit in een pan gepoept in de keuken, daar vindt ook mijn username zijn oorsprong.
Mag vast niet van Google Ads.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg dat deze in de standaard smileys moet
Van alles wat, je weet half niet wat je daar tegenkomt, en wat ze daar allemaal laten verbouwen. De opvallendste was nog wel Maria, ook wel 'Roodborstje' genoemd. had haar borst compleet rood getattooeerd, en liep met een cloaca tussen d'r benen. Bizar! Heel gesprek gehad, maar van gemeenschap is het nooit gekomen. Vanzelfsprekend, want ik was zelf niet in het bezit van dit geslachtsorgaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Lekkere Ladyboy gehad?Welkom terug! We missed you
Gewoon morgen alsnog doen onder genot van een ingewijd topic.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moeten jullie hier nou per se vandaag mee beginnen
Vanaf morgen mag ik weer drinken
Zeker. Kratje palm erbij en gaan met die banaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon morgen alsnog doen onder genot van een ingewijd topic.
Kratje palm? Ik dacht dat jij wel van echt lekkere pilseners hield.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker. Kratje palm erbij en gaan met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |