Mensen die nu geen ijs etenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssssst. Ik dacht dat het de anonieme gluurschuur was, waar ik afgelopen weekend inliep?
Inderdaadquote:
Fritas dan. Het effect blijft hetzelfdequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze spreekt Spaans, wel gruwelijk nat wel, boh.
Het is patatas, senôr.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fritas dan. Het effect blijft hetzelfde
Is goed, op welke muziek? Zat te denken aan Andre Rieauquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Wil je met mij de horlepiep dansen?
Je bent zelf een sneuneus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Is 3 uur reizen. Dan moet ik al slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Station Aadorp is wel te doen, ik wacht wel op je onder de sluisbrug.
Gestolen zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel het recept voor Marokkaanse eiersalade.
Gezellig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Doe mij maar Rieu, die Rieau is een prutser.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Is goed, op welke muziek? Zat te denken aan Andre Rieau
Jammer volgende keer beter x.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is 3 uur reizen. Dan moet ik al slapen.
gr
Kees dekt harder omdat Kees.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb twijfel, ik heb een mooi alpacavrouwtje gespot en ik wil haar laten dekken, maar ik twijfel tussen Henk en Kees. Enig advies?
Doerak.quote:
Ik ken niemand die zo groot geschapen is als jij dus ik herkende je direct.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssssst. Ik dacht dat het de anonieme gluurschuur was, waar ik afgelopen weekend inliep?
Kees. Omdat kezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb twijfel, ik heb een mooi alpacavrouwtje gespot en ik wil haar laten dekken, maar ik twijfel tussen Henk en Kees. Enig advies?
Pics?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn zusje vindt dit geen kwaliteitstopique.
Oei, ik zal hem de volgende keer wel in m'n knieholte hangen, misschien ben ik dan minder opvallend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo groot geschapen is als jij dus ik herkende je direct.
Als ik deze pic zie word ik helemaal opgewonden van zijn zwoele ogen en glanzende oren, beter haalt hij dat stro uit zijn mond voordat ik begin te kwijlen.quote:
ik hou je in de smiezen jongeheerquote:
Die heeft er zin in zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |