Mensen die nu geen ijs etenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssssst. Ik dacht dat het de anonieme gluurschuur was, waar ik afgelopen weekend inliep?
Inderdaadquote:
Fritas dan. Het effect blijft hetzelfdequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze spreekt Spaans, wel gruwelijk nat wel, boh.
Het is patatas, senôr.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fritas dan. Het effect blijft hetzelfde
Is goed, op welke muziek? Zat te denken aan Andre Rieauquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Wil je met mij de horlepiep dansen?
Je bent zelf een sneuneus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Is 3 uur reizen. Dan moet ik al slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Station Aadorp is wel te doen, ik wacht wel op je onder de sluisbrug.
Gestolen zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel het recept voor Marokkaanse eiersalade.
Gezellig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneuneuzen!
Doe mij maar Rieu, die Rieau is een prutser.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Is goed, op welke muziek? Zat te denken aan Andre Rieau
Jammer volgende keer beter x.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is 3 uur reizen. Dan moet ik al slapen.
gr
Kees dekt harder omdat Kees.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb twijfel, ik heb een mooi alpacavrouwtje gespot en ik wil haar laten dekken, maar ik twijfel tussen Henk en Kees. Enig advies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |