Ik had er een aantal meegenomen. Inmiddels lopen ze ergens rond bij vrienden. Ze zeiden dat ze wel werk voor ze hadden, dus dat vond ik erg attent. Misschien met een beetje geluk dat ik er nog eentje voor je kan regelen. Ze is dan al wel gebruikt, en zit niet meer in de verpakking. Ruilen achteraf is ook niet mogelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je er nog één voor me meegenomen?
Palm is het beste bier om zo te drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kratje palm? Ik dacht dat jij wel van echt lekkere pilseners hield.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Palm is het beste bier om zo te drinken![]()
Als ik echt op mijn gemakje wil genieten, heb ik nog een half kratje abt 12. Mannenbier.
Wat Oerbeer roept.quote:
Dat verstevigt de daad qua argumenten natuurlijk wel, inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet wat, als je oma zwanger maakt
Top. Ik ben te bang om fouten te gaan maken daar dus ga ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vermoeiend, maar zeker de moeite waard.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wil je niet meer zien begrepen?
Je bent gek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Grolsch gewoon echt vies. Hertog jan of heineken van de tap heeft niet mn voorkeur maar drink ik nog wel weg, maar Grolsch vind ik gewoon echt niet lekker.
Palm bier noemenquote:Palm is wat zwaarder, ik snap dat de pussies van ONZ geen mannenbier aankunnen, maar wij van NWS zijn wat bikkeliger.
Beter dan Grolsch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef smegmanus het volgende:
Oh man ik heb nu een paar ijskoude Warsteiners alhier.
Dat is ook wel lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef smegmanus het volgende:
Oh man ik heb nu een paar ijskoude Warsteiners alhier.
zoals Schultenbrau, beste bierquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kratje palm? Ik dacht dat jij wel van echt lekkere pilseners hield.
Valt mee hoor. Door rood lopen doe je daar bijvoorbeeld wel net iets makkelijker ja, je loopt met de groep mee he.. Altijd druk daar op straat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Top. Ik ben te bang om fouten te gaan maken daar dus ga ik niet.
Ik heb hetzelfde. Dommelsch is ook vies. Althans niet mijn smaak. Als er Grolsch is, is mijn avond 5% verpestquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Grolsch gewoon echt vies. Hertog jan of heineken van de tap heeft niet mn voorkeur maar drink ik nog wel weg, maar Grolsch vind ik gewoon echt niet lekker.
Palm is wat zwaarder, ik snap dat de pussies van ONZ geen mannenbier aankunnen, maar wij van NWS zijn wat bikkeliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |