Drink dan alcoholvrij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Dommelsch is ook vies. Althans niet mijn smaak. Als er Grolsch is, is mijn avond 5% verpest
Smaken verschillen he. Sommige mensen hebben smaak, sommige mensen niet. Het moge duidelijk zijn dat NWS'ers dat in dit geval niet hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Grolsch gewoon echt vies. Hertog jan of heineken van de tap heeft niet mn voorkeur maar drink ik nog wel weg, maar Grolsch vind ik gewoon echt niet lekker.
Palm is wat zwaarder, ik snap dat de pussies van ONZ geen mannenbier aankunnen, maar wij van NWS zijn wat bikkeliger.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:53 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje, desalniettemin weer stuk gegaan.
Ja, ik had opeens het zelfde gevoel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik vind je opeens iets minder gezellig
Wat wat watquote:
Ik ga dan altijd verveeld om me heen staan kijken en laat mensen mijn stoma zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik terug naar huis en neem mijn eigen krat mee terug.
Allemaal geen bier. Das dan wel jammer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
DE GROTE BIER TOP VIER
Welkom bij ronde 1 van het avondbagger spel
Post jouw bier top vier. En dan gaat het alleen over de smaak, niet over de prijs.
Ik begin:
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. Amstel
4. Schultenbrau
Smakelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik heb lasagne, fuck jullie allemaal
Doe dan maar HJ.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
DE GROTE BIER TOP VIER
Post jouw bier top vier. En dan gaat het alleen over de smaak, niet over de prijs.
Ik begin:
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. Amstel
4. Schultenbrau
1. Grolschquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
DE GROTE BIER TOP VIER
Ik begin:
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. Amstel
4. Schultenbrau
Ja echt? Ik wou het niet hardop zeggen, maar ik moet plas altijd een beetje als ik lach, en ik laat altijd mijn catheter zien, in de hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar ze gaan me altijd meer bier geven, om te zien hoe snel mijn zakje vol is en ik toch 50 cent moet betalen om naar de wc te gaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd verveeld om me heen staan kijken en laat mensen mijn stoma zien.
Ik gooi m'n zakje altijd gewoon leeg in een hoek en geef dan een neger de schuld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik wou het niet hardop zeggen, maar ik moet plas altijd een beetje als ik lach, en ik laat altijd mijn catheter zien, in de hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar ze gaan me altijd meer bier geven, om te zien hoe snel mijn zakje vol is en ik toch 50 cent moet betalen om naar de wc te gaan
Jammer dat ze alleen vandaag in de aanbieding was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moest ik delen, wat een kwarktassen
Je hebt nog 2 uur.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen vandaag in de aanbieding was.
Wat moet jouw wereld beperkt zijn. Wanneer kom je weer een keer sjoelen, dan neem ik een flesje st bernardus voor je me, echt bier, zwaar bier, mannenbier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Ach, sommige mensen hebben smaak, andere mensen drinken iets anders dan Grolsch. *plop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |