St. Bernardusquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet jouw wereld beperkt zijn. Wanneer kom je weer een keer sjoelen, dan neem ik een flesje st bernardus voor je me, echt bier, zwaar bier, mannenbier.
Mensen zoals jij maken de wereld kapot , betaal gewoon die 50 centquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik gooi m'n zakje altijd gewoon leeg in een hoek en geef dan een neger de schuld.
allemaal nooit van gehoordquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
Top vier bier:
1. Arran Brewery Dark
2. Deschutes The Dissident
3. Thornbridge Raven
4. Brakspear Triple
Waarom ze er dan niet gewoon een pener tussenin leggen, snap ik dan weer niet. Past prima.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef smegmanus het volgende:
"Heeft u er ook altijd zo'n last van as uwe tetten tegen elkaar kletteren tijdens het slapen?"
- JA?
"Dan is dit zachte kussentje de oplossing voor u!"
[ afbeelding ]
Is al goed hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had opeens het zelfde gevoel.
Je beweert dat er verschil is tussen bier en pils?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel allemaal bier in plaats van pils.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je beweert dat er verschil is tussen bier en pils?
Ja niks, heb drie maanden lang als een malle gewerkt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Is al goed hoor.Vertel eens ons leuk, wat je serieus gedaan hebt daar.
Of een deegroller.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom ze er dan niet gewoon een pener tussenin leggen, snap ik dan weer niet. Past prima.
jij beweert van niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je beweert dat er verschil is tussen bier en pils?
http://www.hetverschiltus(...)tussen-bier-en-pils/quote:
Ik wou gvd dat ik aan het werk kwam.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja niks, heb drie maanden lang als een malle gewerkt.
Wat voor werk?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik wou gvd dat ik aan het werk kwam.
Maakt me geen flikker uit. Scheepsbouw is 1, maar verder kan ik bijna alles, behalve electra en stuccenquote:
quote:
Er waren betere, maar mijn hdd met alle ome henk cd's en dvd's kan ik niet meer bereiken ik denk dat mijn kabeltje kapot is. dus ik ga van het weekend even maken en weer genieten van mijn jonge jaren onder het schoonmaken van mijn huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |