Meh, dat had ik met de supersupersuper megamegamega bonk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die waren wel bad-ass, als je die op je Lego-auto had zitten was je wel de bom vroeger
Prima! Met school niet helemaal super maar ik ben binnenkort 16quote:
Die doe je toch niet in je lego ootoo gekkie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Meh, dat had ik met de supersupersuper megamegamega bonk.
[ afbeelding ]
Oeh dat ook, hoe groter en glimmender hoe beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Meh, dat had ik met de supersupersuper megamegamega bonk.
[ afbeelding ]
Ik ken je niet, maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Prima! Met school niet helemaal super maar ik ben binnenkort 16en anderhalf jaar met vriendin
Jawel toch? Heb ik het altijd fout gedaan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die doe je toch niet in je lego ootoo gekkie.
nou hoi, ik ben dalando en ik was ooit 21 en nu 15.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar
koester je vriendin en doe wat aan je school.
Iemand die spijt heeft te weinig ervan gemaakt te hebben
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Prima! Met school niet helemaal super maar ik ben binnenkort 16en anderhalf jaar met vriendin
True, maar nooit je afkomst verloochenen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh dat ook, hoe groter en glimmender hoe beter.
Hoe fout klinkt dit nu
Hallon, welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Ryan, nice to meetcha. Ik ben hier nieuw in dezedit topic.
Iedereen is nieuw hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Ryan, nice to meetcha. Ik ben hier nieuw in dezedit topic.
Ow. Leer van je fouten uit het verleden, voordat je het over mocht doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
nou hoi, ik ben dalando en ik was ooit 21 en nu 15.
Ik legde daar altijd mijn lego-poppetjes op. En ging ik chickies regelen, toen zei ik; Hey psst, meisje, kijk eens hoe groot mijn scrotum is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Jawel toch? Heb ik het altijd fout gedaan?
Hoe doe je dat dan?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
nou hoi, ik ben dalando en ik was ooit 21 en nu 15.
Ik werk (nog) niet, wel vorige week solicitatiegesprek gehad en dat ging goed, mag 29e terugkomenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice. Doe je goed!
Te druk met werk dat het @ school niet heel goed gaat? Of ligt 't ergens anders aan? Zou toch mooi zijn als je dat zsm. kan afronden, ben je ook van dat gezeik af.
Nooit, dit is mijn eerste keer op het internet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Zo, hoelang heb jij niet op het net gezeten?
IK ging altijd onder de brug zitten met meisjes. Ik had vroeger veeeeel meer succes dan nuquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik legde daar altijd mijn lego-poppetjes op. En ging ik chickies regelen, toen zei ik; Hey psst, meisje, kijk eens hoe groot mijn scrotum is.![]()
Ja, schijnt een vorm van autisme te zijn, ik kan er immers niet mee omgaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Heb je ook angst voor nieuwe mensen?
Een topic openen.quote:
That's cute. Welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik werk (nog) niet, wel vorige week solicitatiegesprek gehad en dat ging goed, mag 29e terugkomenSchool deed ik gewoon geen fuck aan, andere dingen waren leuker
[..]
Nooit, dit is mijn eerste keer op het internet.
Ik wil er niet verder over praten, het doet me zeer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schijnt een vorm van autisme te zijn, ik kan er immers niet mee omgaan.
Ik weet het niet, snapte er zelf ook niet zo veel vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Word ik dan ineens 6 jaar jonger?! Of word ik dan 15?
Prima topic daarvoor, ik zie geen problemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef edjuh18 het volgende:
Verkeerde topic
maar
ik ga een jointje draaien.
Doei meneerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef edjuh18 het volgende:
Verkeerde topic
maar
ik ga een jointje draaien.
Ah, goed nieuwsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik werk (nog) niet, wel vorige week solicitatiegesprek gehad en dat ging goed, mag 29e terugkomenSchool deed ik gewoon geen fuck aan, andere dingen waren leuker
Ik neuk om niks, geeft nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas?! Dat is juist goed nieuws!!
Ik mag je wel -om geen een geldige reden-!
Je moet ook origineel blijven. Probeer het nu eens onder een kerk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
IK ging altijd onder de brug zitten met meisjes. Ik had vroeger veeeeel meer succes dan nu
Ehhh.. Ja, maar niet met een kerel , ook niet met een ladyboy, ook niet met een hond, paard of kip. Gewoon een vrouw van ongveer mijn leeftijd en blank of licht getint.quote:
Ik schrok er ook van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Dalando het volgende:
Sinds wanneer is die paint eindbaas een mod?
Ja dat moet ik dus ook gaan doen als ik van de middelbare school afwil met een HAVO diploma. En dat ga ik zeker doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws![]()
Wat betreft school, herkenbaar.Ik heb een jaar langer over m'n opleiding gedaan, omdat ik 't (op 'een na) laatste jaar geen fuck uitvoerde.
Kon ik de schade een jaar in gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |