Wat een prutsers, die missen een stuk in hun jeugd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Held! Zelfs mijn zogenaamde vrienden kennen het niet
Doe een raam open dan.quote:
Dompel jezelf in koude kwark.quote:
Dan zou ik in de keuken slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Reden waarom ik naar een kamer lager ben verhuisd
Jep. Toen ik op lego onderdelen aan het kauwen was, stond Henk altijd aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een prutsers, die missen een stuk in hun jeugd.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Jep. Toen ik op lego onderdelen aan het kauwen was, stond Henk altijd aan
vooral die antenne's smaakte goed
[ afbeelding ]
Ik ga wel even naar Utrecht, naar die mooie bootjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ga naar Thailand, jij Grolsch drinker
Die bandjes van die wieltjes gingen ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ja die stokjes inderdaad, sowieso waardeloos waren die, kon je net zo goed kapot maken.
Komt wel terug, Wolfsen zei gisteren bij Derkssen en van de Brink dat er al gegadigden warenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga wel even naar Utrecht, naar die mooie bootjes.
Oh wacht.
BBQSausijsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat wat wat wat.
Dalandooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Geil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Komt wel terug, Wolfsen zei gisteren bij Derssen en van de Brink dat er al gegadigden waren
Oh die waren wel bad-ass, als je die op je Lego-auto had zitten was je wel de bom vroegerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Die bandjes van die wieltjes gingen ook wel eigenlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |