Duurder is beter immers.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:44 schreef Euribob het volgende:
Oh, en het water is nog spotgoedkoop ook.
Maar desondanks, privatiseren.
Als de markt zegt dat het duurder moet dan moet het duurder!quote:
Altijd meer gelijk dan de hoge heren in hun ivoren toren.quote:
Mijn broer woon in Chicago en die heeft gewoon een kasje in de auto die het gebruik van de weg registreert. Merk je niks van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik tolwegen zwaar irritant. Dan betaal ik liever elke maand een paar tientjes wegenbelasting.
Laten we beginnen met Brussel, dat is toch al anarchie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Reya het volgende:
Misschien moet van Meppel maar een libertarisch experiment worden gemaakt.
Alle libertariërs de bijlmerbajes in en het ze dan maar zelf laten uitzoeken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Reya het volgende:
Misschien moet van Meppel maar een libertarisch experiment worden gemaakt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd meer gelijk dan de hoge heren in hun ivoren toren.
Het tegenovergestelde zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Brussel, dat is toch al anarchie.
Maar wat is dan precies het grote voordeel? Want ik betaal me niet krom aan wegenbelasting ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mijn broer woon in Chicago en die heeft gewoon een kasje in de auto die het gebruik van de weg registreert. Merk je niks van.
Meer specifiek betalen naar gebruik. Maar goed, dan kan middels een publieke organisatie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies het grote voordeel? Want ik betaal me niet krom aan wegenbelasting ofzo.
Ai, de beruchte km-telling.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Meer specifiek betalen naar gebruik. Maar goed, dan kan middels een publieke organisatie.
En in Duitsland werkt dat, dus waarom niet hier?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef Webschip het volgende:
Wegenbelasting in de benzine. Veel beter.
Dat je betaalt voor het gebruik en niet voor het bezit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies het grote voordeel? Want ik betaal me niet krom aan wegenbelasting ofzo.
Dat hebben we al. In Duitsland echt en daar is de brandstof toch goedkoper.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef Webschip het volgende:
Wegenbelasting in de benzine. Veel beter.
Omdat men het geld van de automobilist nodig heeft voor gaten elders op de begroting.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
En in Duitsland werkt dat, dus waarom niet hier?
Daar krijg je daarnaast ook nog een dikke rekening van de gemeente als de weg langs je huis moet worden opgeknapt. Kan zo in de tienduizenden euro's lopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
En in Duitsland werkt dat, dus waarom niet hier?
Dat hebben we, maar vooral het milieu elders.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nog een betere oplossing: waarom hebben we niet dikke schijt aan dat kutmilieu?
Door al die privacy-wappies. Volgende keer of de keer erna lukt het uiteraard wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, je zou natuurlijk een kastje in de auto kunnen plaatsen. Dat wilde Eurlings indertijd toch ook? Toen brak paniek uit in het land.
Hmm, ik zou eerst ook goed willen kijken naar de economische effecten. Voor de logistiek zal het wel prijzig worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Door al die privacy-wappies. Volgende keer of de keer erna lukt het uiteraard wel.
Er kan natuurlijk gespeeld worden met de tarieven, maar zo'n systeem moet beschikbare wegcapaciteit optimaler benutten en kosten inzichtelijker maken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik zou eerst ook goed willen kijken naar de economische effecten. Voor de logistiek zal het wel prijzig worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg bemoeizorg vanuit een F-act team, heb net aangegeven dat het niet goed gaat en dat ik een tikkende tijdbom ben...
Vooral onder de kilometervreters die nu mooi hun kosten betaald zagen door de zondagsrijder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, je zou natuurlijk een kastje in de auto kunnen plaatsen. Dat wilde Eurlings indertijd toch ook? Toen brak paniek uit in het land.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, dus deze operatie is een vriend van me vandaag ondergaan.
NFSW:Dit mag achterwege blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Dat ze bij de GGZ op vakantie zijn.quote:
Wat is er met die 10 miljard gebeurd?quote:
Dat mijn frustraties aan het oplopen zijn.quote:
Nee ik ga geen mensen doodschieten en ik mijn wapens liggen al een hele tijd veilig opgeborgen. Ik kan er onmogelijk bij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent toch geen Tristan-achtig type?
Door de provincie gestoken in financiele producten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat is er met die 10 miljard gebeurd?
Verdeeld onder de liberalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat is er met die 10 miljard gebeurd?
Werkt actief zijn niet? Fietsen/wandelen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mijn frustraties aan het oplopen zijn.
Gisteravond was er ook weer extreme overlast van de tokkie-achterburen, ik heb de politie gebeld.. ze hebben niets gedaan. En ik kan mijn frustraties niet zo goed kwijt momenteel. En van de GGZ moet ik maar op bed gaan liggen en de medicatie haar werk laten doen maar die medicatie is blijkbaar nog niet goed genoeg.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, dus deze operatie is een vriend van me vandaag ondergaan.
NFSW:Ik moet me inloggen. Wat is het voor operatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou moeten kunnen ophouden (ik zeg het voorzichtig) met te denken dat je een kasplantje bent dat elk moment kan verwelken of exploderen. Dat ben je niet, dat maak jij er alleen maar van. Inderdaad gewoon met een nat koel washandje op bed gaan liggen en niet bibberen dat je kapot gaat, want dat ga je niet. Verder zou beweging ook enorm helpen tegen het wegsluizen van psychische spanning, maar voorzover ik weet beweeg je ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mijn frustraties aan het oplopen zijn.
Gisteravond was er ook weer extreme overlast van de tokkie-achterburen, ik heb de politie gebeld.. ze hebben niets gedaan. En ik kan mijn frustraties niet zo goed kwijt momenteel. En van de GGZ moet ik maar op bed gaan liggen en de medicatie haar werk laten doen maar die medicatie is blijkbaar nog niet goed genoeg.
Daar heb ik de kracht en energie nu niet voor. Een setje banden opgummen op Paddock C van het circuit van Zandvoort zou mij zeer veel goeds doen, maar die mogelijkheid is er nu ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werkt actief zijn niet? Fietsen/wandelen?
Je hebt helemaal gelijk en ik zie heel goed in dat je het goed bedoeld. Dank daarvoor. Maar het is nu niet angst of paniek.. ik ben totaal overspannen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou moeten kunnen ophouden (ik zeg het voorzichtig) met te denken dat je een kasplantje bent dat elk moment kan verwelken of exploderen. Dat ben je niet, dat maak jij er alleen maar van. Inderdaad gewoon met een nat koel washandje op bed gaan liggen en niet bibberen dat je kapot gaat, want dat ga je niet. Verder zou beweging ook enorm helpen tegen het wegsluizen van psychische spanning, maar voorzover ik weet beweeg je ook niet.
Ik zeg het hard maar bedoel het goed. Jouw beeld van jezelf moet veranderen.
'Ik ben een kasplantje.'quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik zie heel goed in dat je het goed bedoeld. Dank daarvoor. Maar het is nu niet angst of paniek.. ik ben totaal overspannen.
Ik ga even liggen.
Wil je niet weten. Iets met veel pus vlakbij een lichaamsuiteinde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet me inloggen. Wat is het voor operatie?
Eek. Nou ja, als ze het maar kunnen genezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je niet weten. Iets met veel pus vlakbij een lichaamsuiteinde.
Ik beweeg genoeg, alleen niet buiten. Maar als jij mij als kasplantje wilt benoemen ga je je gang maar.quote:
Zo behandel je jezelf. Maar je hebt dus nog genoeg energie om boos te wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik beweeg genoeg, alleen niet buiten. Maar als jij mij als kasplantje wilt benoemen ga je je gang maar.
Dat ze dat niet even scheren van tevoren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je niet weten. Iets met veel pus vlakbij een lichaamsuiteinde.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, Auti. Ik leef bijvoorbeeld in de veronderstelling dat ik een van de beste journalisten ben die ons land ooit heeft voortgebracht.
Rob Wijnberg, Jelle Brandt Corstius, KOOSVOGELS.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, Auti. Ik leef bijvoorbeeld in de veronderstelling dat ik een van de beste journalisten ben die ons land ooit heeft voortgebracht.
Dat wil je niet. Er zit niet voor niets haar daar (door het zweet kunnen je billen vacuüm zuigen) en als die haren teruggroeien kunnen ze een nieuw abces veroorzaken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ze dat niet even scheren van tevoren.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Drugshond is een amateur. Toen ik onlangs in Duitsland was, zat ik half 12 al aan de pils met bratwurst.
Check vorig topic. 10:45 2 halve liters.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Drugshond is een amateur. Toen ik onlangs in Duitsland was, zat ik half 12 al aan de pils met bratwurst.
Was het mooi? Heb je foto's gemaakt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef Drugshond het volgende:
Een grilled worstje en een blikje voor 16 zloty. (4 euro). En ja Disane. Ik zit nu in Wieliczka. Uit te rusten van de rondleiding.
Staat allemaal gewoon in de planning van Drugshond hoor Koos. Dat had je makkelijk na kunnen lezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Check vorig topic. 10:45 2 halve liters.
Wel mooi dat in dit topic allemaal van die rare knakkers rondhangen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat allemaal gewoon in de planning van Drugshond hoor Koos. Dat had je makkelijk na kunnen lezen.
Morgen 09:57: 1 halve liter en een broodje gebakken vleermuis.
Een setje banden opgummen zou iedereen goed doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik de kracht en energie nu niet voor. Een setje banden opgummen op Paddock C van het circuit van Zandvoort zou mij zeer veel goeds doen, maar die mogelijkheid is er nu ook niet.
Ik heb extra medicatie genomen en ga op bed liggen met oordopjes in.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat allemaal gewoon in de planning van Drugshond hoor Koos. Dat had je makkelijk na kunnen lezen.
Nee morgen zit ik op een schietbaan. En dan aan bier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Slimme jongens.quote:
Maar gebeurt bij vergelijkbare operaties toch wel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Er zit niet voor niets haar daar (door het zweet kunnen je billen vacuüm zuigen) en als die haren teruggroeien kunnen ze een nieuw abces veroorzaken.
Sta net in de tijdschriftenwinkel, gaat er een figuur naar huis ofzo staan bellen 'waar dat ene blad dan staat' terwijl de winkelmedewerker er 3 meter naast niks staat te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel mooi dat in dit topic allemaal van die rare knakkers rondhangen.
Levenslang opsluiten, die asociale kale batser.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Met inachtneming van eventuele verzachtende omstandigheden, jazeker!
Tsja, mensen he, Bijzondere wezens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Sta net in de tijdschriftenwinkel, gaat er een figuur naar huis ofzo staan bellen 'waar dat ene blad dan staat' terwijl de winkelmedewerker er 3 meter naast niks staat te doen..
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Dat topic is zo langzamerhand wel een trollparadijs verworden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Levenslang opsluiten, die asociale kale batser.
Alles is ook al meermaals gezegd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat topic is zo langzamerhand wel een trollparadijs verworden.
Een prima topic.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Excuses om u klappen te geven zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik reed vanmiddag 70 op een weg waar je eigenlijk maar 60 mag. Ik ben een potentiele moordenaar.
Rekel!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik reed vanmiddag 70 op een weg waar je eigenlijk maar 60 mag. Ik ben een potentiele moordenaar.
Dat is dit pierenbadje al veel langer volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Een probleem is alleen maar een probleem als het als zodanig ervaren wordt.quote:
Waar hebt u het over?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dit pierenbadje al veel langer volgens mij
Ik vermoed dat Jian bedoelt dat hier continu wordt getrolled. Maar goed, dat lijkt mij inherent aan een SC.quote:
Precies, dat maakt u tot een gigantisch probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een probleem is alleen maar een probleem als het als zodanig ervaren wordt.
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dit pierenbadje al veel langer volgens mij
Hahaha. Zo ervaar ik het zelf gelukkig niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat maakt u tot een gigantisch probleem.
Precies! en het was ook geen verwijt, slechts een constatering.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jian bedoelt dat hier continu wordt getrolled. Maar goed, dat lijkt mij inherent aan een SC.
Is het niet makkelijker voor jezelf om aan te geven wie je wel leuk vind?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die stotteren kan ik niet uitstaan.
Haha hoewel ik er een paar ken moet dit haast lukkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Koos de beste journalist die ik ken.
Ik wist het.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Koos de beste journalist die ik ken.
Mensen die dt-fouten maken kan ik ook niet uitstaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker voor jezelf om aan te geven wie je wel leuk vind?
Taalnazi!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen die dt-fouten maken kan ik ook niet uitstaan.
Beperking van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die stotteren kan ik niet uitstaan.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht hield ie niet genoeg van 'r of was/is het gewoon een schaap.En liever 1 dag een wolf dan 100 jaar een schaap!
Daar heeft Spong nog goede zaken mee gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat Koos wel van z'n moeder houdt. Orca of niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker voor jezelf om aan te geven wie je wel leuk vind?
Nee hoor, ik ben gewoon actief in het desbetreffende topic.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga hier uithuilen, beeldschermjockey
Hier geeft de SPAR het meeste.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:57 schreef Drugshond het volgende:
Geinig, er zit echt veel verschil tussen pinnen en een wisselkantoor. ATM geeft 3,86 kantoor Grosz geeft 4,23. Straks nog iets kopen voor de hoteldame.
Jij zou dat Bulgaartje wel effe dubbelvouwen, o nie dan?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga hier uithuilen, beeldschermjockey
Sinds wanneer is deze waarschuwing er?quote:Voordat je reageert
Bezint eer ge begint
Speciaal voor elfletterig denk ik zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze waarschuwing er?
Ah, vandaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Speciaal voor elfletterig denk ik zo.
Ik ook, vorige week.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Ik was laatst trouwens in Hongarije, Boedapest. Mooie stad
Lekker in het Turks stoombad van het Gellertbad gehangenquote:
Mag je daar tegenwoordig gemengd in?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Lekker in het Turks stoombad van het Gellertbad gehangen
Ja, ik geloof sinds begin dit jaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag je daar tegenwoordig gemengd in?
Ik ben daar een keer geweest samen met mijn vrouw, kreeg ik zo'n lapje om voor mijn zaakje te hangen en mijn vrouw moest naar een ander bad........quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ik geloof sinds begin dit jaar.
Het morele verval is ook in Hongarije begonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ik geloof sinds begin dit jaar.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer geweest samen met mijn vrouw, kreeg ik zo'n lapje om voor mijn zaakje te hangen en mijn vrouw moest naar een ander bad........![]()
Vandaag naar de haven, morgen naar het dorp(of andersom)quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
Hmm, ik wil bij de haven eten en mijn vrouw in het dorp. Wat zal ik doen? Haar d'r zin geven of gewoon naar de haven lopen?
Hier ook eergisterenquote:
Jij loopt de halve vakantie te fokken, dus zij wint.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
Hmm, ik wil bij de haven eten en mijn vrouw in het dorp. Wat zal ik doen? Haar d'r zin geven of gewoon naar de haven lopen?
Jij ging van de week niet vissen, dus nu is het jouw beurt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
Die we weer van een klif afduwen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:15 schreef Monolith het volgende:
Ik begin het eens te worden met elfje. Kap lekker met dat quoten. Het trekt enkel ongedierte aan.
Daar heb je een punt. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, aanvragen beantwoorden etc. etc.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij loopt de halve vakantie te fokken, dus zij wint.
En mijn vergunning is inmiddels verlopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ging van de week niet vissen, dus nu is het jouw beurt.
Sinds het epistel van VS werd aangepast.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze waarschuwing er?
Ach, je vakantie zit er toch bijna op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En mijn vergunning is inmiddels verlopen.![]()
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantiequote:Op donderdag 25 juli 2013 17:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, aanvragen beantwoorden etc. etc.
Zoals ik vorig jaar al aangaf dat internet in het huisje is helemaal niks.
Zondag............... Maar ik neem nog zo nu en dan een paar daagjes vrij, beetje dagtripjes maken in Nederland. Vrouwlief heeft nog 2 weken vakantie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, je vakantie zit er toch bijna op.
Daar is een vakantieoord dan ook niet voor bedoeld, internettenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantie
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Groot gelijk met dit mooie weer. Je moet het ervan nemen zolang het kan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zondag............... Maar ik neem nog zo nu en dan een paar daagjes vrij, beetje dagtripjes maken in Nederland. Vrouwlief heeft nog 2 weken vakantie.
Ik neem het mijn vader dan ook kwalijk dat ik geen vakantie heb gehad! Eerst een overkapping voor hem maken waardoor ik al drie weken tegen die kutbus aankijk, vervolgens door dat internet werk ik gewoon door!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga nog twee weken weg en gok op weinig wifi en dergelijke.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.
Er zullen toch ook echt centjes binnen moeten komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk met dit mooie weer. Je moet het ervan nemen zolang het kan.
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.
Vakantie in Drenthe?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga nog twee weken weg en gok op weinig wifi en dergelijke.
Hier net ook. Hoosbui en toen weer gewoon de zon.quote:
PS3 mee, hoppa!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar is een vakantieoord dan ook niet voor bedoeld, internetten
Je moet het zelf weten hoorquote:
Eet smakelijk!quote:
Hou gewoon je bek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
- Hoi FOK! ik heb ontbeten.
- Hoi FOK! ik doe een biertje.
- Hoi FOK! ik ga avondeten.
Volgens Google is dat BNW materiaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wie kent het begrip 'human farming'?
Hear, hear!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
Doe effe rustig.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
Onder de plak bij uw eigen dochter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef betyar het volgende:
Zo, mijn soep is al afgepakt door mijn dochter......... Knoflooksoep.
Sinds pa en ma weg zijn is het aantal behoorlijk gekelderd. Hier mag je 0,0 drinken wil je nog rijden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Op hoeveel biertjes per dag zit je nou, Bet?
Politiek antwoord.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Sinds pa en ma weg zijn is het aantal behoorlijk gekelderd. Hier mag je 0,0 drinken wil je nog rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Politiek antwoord.Gemiddeld een litertje of 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Toine van P. vanaf 7:50.
http://nos.nl/uitzendinge(...)al-25-juli-2013.html
Zakkenvuller.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Hahaha, ik moest er best om lachen. Ik vroeg me serieus af of het echt was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Homoseksueel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.
Dat had ik ook in eerste instantie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest er best om lachen. Ik vroeg me serieus af of het echt was.
Rare logica. Je mag/kan toch emotioneel zijn omdat je een lange periode afsluit waar je veel hebt geleerd en veel hebt beleefd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niks, maar dan moet ie ook niet peeuwen
Hij is toch niet weggestuurd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Rare logica. Je mag/kan toch emotioneel zijn omdat je een lange periode afsluit waar je veel hebt geleerd en veel hebt beleefd.
Nee maar ook bij een eigen keuze kan je emotioneel worden.quote:
Ik geef het even door aan KoosVogels.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef betyar het volgende:
Zo, na gegeten te hebben in het dorp nu in de haven. Zodra ik geld heb plof ik hier mijn eigen boot neer.
Als ie het echt zo mooi vond, was ie wel gebleven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee maar ook bij een eigen keuze kan je emotioneel worden.
.........quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie het echt zo mooi vond, was ie wel gebleven.
Een mooie nieuwe auto is natuurlijk ook erg lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie het echt zo mooi vond, was ie wel gebleven.
Prima, maar dan moet je niet sentimenteel worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een mooie nieuwe auto is natuurlijk ook erg lekker.
Hihi, kapitalist.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef betyar het volgende:
Zo, na gegeten te hebben in het dorp nu in de haven. Zodra ik geld heb plof ik hier mijn eigen boot neer.
En geen forint fooi, anders was mijn achternaam wel Gevers geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef Friek_ het volgende:
Lekker die arme Hongaren uitbuiten, zo is betyar wel.
Privaat bezit is geen natuurrecht en daarmee een liberale mythe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu betalen wij het liggeld voor een kennis. Kan ik net zo goed mijn eigen boot neerploffen.
Wat lul je nou allemaal voor poep?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Privaat bezit is geen natuurrecht en daarmee een liberale mythe.
Daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
En geen forint fooi, anders was mijn achternaam wel Gevers geweest.
Nu nog een antropoloog om het op te schrijven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voor.
Hmm, ik vroeg om kraanwater, maar dat weigerden ze me te geven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat me raden, het volk wat er zat waren tokkies
Zet snel een vernietigende recensie op iens.nl.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik vroeg om kraanwater, maar dat weigerden ze me te geven.
Oh, en ze negeren de wet en geven alcohol aan minderjarigen (mijn zusje), al was het echt een mini glaasje wat volgens traditie zou horen. Toch stel ik dat niet op prijs.
Kipspies was erg droog en ik vind het veel gezelliger thuis.
Johoho, en een fles met rum.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef betyar het volgende:
Ja, of op Google Plus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zet snel een vernietigende recensie op iens.nl.
Dat D66 er zoveel levert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Goed nieuws: CDA raakt burgemeesters kwijt
Je kunt daar soort restaurants over het algemeen beter mijden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:19 schreef Modus het volgende:
Je moet ook geen kipspies nemen bij een Griek.
Jij doet een hapje op zijn Grieks?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
Naar de Griek is meer een hapje eten dan uit eten.
Ik was nog in je stad een tijdje terug.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was nog in je stad een tijdje terug.
Waarom laat je dan niet even wat van je horen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was nog in je stad een tijdje terug.
Ik was er voor business, not for pleasure. Het was erg warm. Daarna nog ergens gebierd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom laat je dan niet even wat van je horen?
Waar?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was er voor business, not for pleasure. Het was erg warm. Daarna nog ergens gebierd.
Gekozen burgemeesters is de volgende stap.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Goed nieuws: CDA raakt burgemeesters kwijt
Geen idee, zag er underground uit. Ook nog gegeten in het centrum.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef waht het volgende:
[..]
Gekozen burgemeesters is de volgende stap.
True.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
Naar de Griek is meer een hapje eten dan uit eten.
Vind het meestal wel lekker. Zit hier ook een eenvoudige Griek, bijna een soort snackbar, maar was altijd erg goed, maar is flink achteruit gehold de laatste paar keer dat ik er was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt daar soort restaurants over het algemeen beter mijden.
Die paar keer dat ik bij een Griek heb gegeten was het vrij matig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Vind het meestal wel lekker. Zit hier ook een eenvoudige Griek, bijna een soort snackbar, maar was altijd erg goed, maar is flink achteruit gehold de laatste paar keer dat ik er was.
Wut?!quote:Veel banken zullen ondanks strengere regels ten aanzien van bonussen proberen de beloningen van hun werknemers op peil te houden.
De Griek in Hoofddorp is yummie... Zijn eten dan wel te verstaan.quote:
Uiteraard, maar zo is het beleid door onze linksen niet bedoeld.quote:
Weer een bewijs dat beleid niet werkt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo is het beleid door onze linksen niet bedoeld.
Dat het bepreken van bonussen zou leiden tot hogere basissalarissen was geen verrassing lijkt me.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo is het beleid door onze linksen niet bedoeld.
En ook niet zozeer een probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het bepreken van bonussen zou leiden tot hogere basissalarissen was geen verrassing lijkt me.
Dat was dan ook m'n troll. Spijtig genoeg zijn hier weinig linksen te vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het bepreken van bonussen zou leiden tot hogere basissalarissen was geen verrassing lijkt me.
Nou ja, het reduceren van de beloning van de topmensen in dat soort organisaties leek me wel een doel van de beperking van de bonussen.quote:
Nee, hoe dat zo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind jij Hugo Borst ook al zo'n mooie man?
Hugo Borst, typisch zo'n man waarvan je denkt: wat heeft hij dat ik niet heb?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een havo-diploma.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hugo Borst, typisch zo'n man waarvan je denkt: wat heeft hij dat ik niet heb?
Wat vind jij mooi aan Hugo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goedenavond.quote:
Jullie zijn allemaal kaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef waht het volgende:
Maar ook: wat heeft Matthijs van Nieuwkerk wat wij niet hebben?
Linkse hobby's.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef waht het volgende:
Maar ook: wat heeft Matthijs van Nieuwkerk wat wij niet hebben?
Nee, ik heb nog wel minstens een decennium.quote:
Wacht maar tot je zo oud als GSbrdr en Friek_ bent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn haar is mijn handelsmerk.
3mm, dat is niet kaal en dat doe ik zelf. Als ik het laat groeien ben ik in no time langharig tuigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eergisteren postte je nog een foto. Gemillimeterd!
quote:Hij drinkt sinas, steekt de ene na de andere Camel op en draagt een maatpak met bloemetjesvoering. Journalist en presentator Joost Karhof: "Ik was nooit de jongen waar de meisjes op vielen."
Ik noem dat kaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
3mm, dat is niet kaal en dat doe ik zelf. Als ik het laat groeien ben ik in no time langharig tuig
Goede presentator maar ik krijg altijd het idee dat hij zojuist cocaïne heeft gebruikt.quote:
Wel aandoenlijk dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een kaal kruintje. De ideale combo.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een kaal kruintje. De ideale combo.
Weet KoosVogels dit al?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb vanavond karamelvla gegeten.
Dat kan inderdaad best lekker zijn. Maar er zijn lekkerder papjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb vanavond karamelvla gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |