Duurder is beter immers.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:44 schreef Euribob het volgende:
Oh, en het water is nog spotgoedkoop ook.
Maar desondanks, privatiseren.
Als de markt zegt dat het duurder moet dan moet het duurder!quote:
Altijd meer gelijk dan de hoge heren in hun ivoren toren.quote:
Mijn broer woon in Chicago en die heeft gewoon een kasje in de auto die het gebruik van de weg registreert. Merk je niks van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik tolwegen zwaar irritant. Dan betaal ik liever elke maand een paar tientjes wegenbelasting.
Laten we beginnen met Brussel, dat is toch al anarchie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Reya het volgende:
Misschien moet van Meppel maar een libertarisch experiment worden gemaakt.
Alle libertariërs de bijlmerbajes in en het ze dan maar zelf laten uitzoeken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Reya het volgende:
Misschien moet van Meppel maar een libertarisch experiment worden gemaakt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd meer gelijk dan de hoge heren in hun ivoren toren.
Het tegenovergestelde zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Brussel, dat is toch al anarchie.
Maar wat is dan precies het grote voordeel? Want ik betaal me niet krom aan wegenbelasting ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mijn broer woon in Chicago en die heeft gewoon een kasje in de auto die het gebruik van de weg registreert. Merk je niks van.
Meer specifiek betalen naar gebruik. Maar goed, dan kan middels een publieke organisatie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies het grote voordeel? Want ik betaal me niet krom aan wegenbelasting ofzo.
Ai, de beruchte km-telling.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Meer specifiek betalen naar gebruik. Maar goed, dan kan middels een publieke organisatie.
En in Duitsland werkt dat, dus waarom niet hier?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef Webschip het volgende:
Wegenbelasting in de benzine. Veel beter.
Dat je betaalt voor het gebruik en niet voor het bezit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies het grote voordeel? Want ik betaal me niet krom aan wegenbelasting ofzo.
Dat hebben we al. In Duitsland echt en daar is de brandstof toch goedkoper.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef Webschip het volgende:
Wegenbelasting in de benzine. Veel beter.
Omdat men het geld van de automobilist nodig heeft voor gaten elders op de begroting.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
En in Duitsland werkt dat, dus waarom niet hier?
Daar krijg je daarnaast ook nog een dikke rekening van de gemeente als de weg langs je huis moet worden opgeknapt. Kan zo in de tienduizenden euro's lopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
En in Duitsland werkt dat, dus waarom niet hier?
Dat hebben we, maar vooral het milieu elders.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nog een betere oplossing: waarom hebben we niet dikke schijt aan dat kutmilieu?
Door al die privacy-wappies. Volgende keer of de keer erna lukt het uiteraard wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, je zou natuurlijk een kastje in de auto kunnen plaatsen. Dat wilde Eurlings indertijd toch ook? Toen brak paniek uit in het land.
Hmm, ik zou eerst ook goed willen kijken naar de economische effecten. Voor de logistiek zal het wel prijzig worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Door al die privacy-wappies. Volgende keer of de keer erna lukt het uiteraard wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |