Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantie
Groot gelijk met dit mooie weer. Je moet het ervan nemen zolang het kan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zondag............... Maar ik neem nog zo nu en dan een paar daagjes vrij, beetje dagtripjes maken in Nederland. Vrouwlief heeft nog 2 weken vakantie.
Ik neem het mijn vader dan ook kwalijk dat ik geen vakantie heb gehad! Eerst een overkapping voor hem maken waardoor ik al drie weken tegen die kutbus aankijk, vervolgens door dat internet werk ik gewoon door!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantie
Ik ga nog twee weken weg en gok op weinig wifi en dergelijke.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.
Er zullen toch ook echt centjes binnen moeten komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk met dit mooie weer. Je moet het ervan nemen zolang het kan.
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.
Vakantie in Drenthe?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga nog twee weken weg en gok op weinig wifi en dergelijke.
Hier net ook. Hoosbui en toen weer gewoon de zon.quote:
PS3 mee, hoppa!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar is een vakantieoord dan ook niet voor bedoeld, internetten
Je moet het zelf weten hoorquote:
Eet smakelijk!quote:
Hou gewoon je bek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
- Hoi FOK! ik heb ontbeten.
- Hoi FOK! ik doe een biertje.
- Hoi FOK! ik ga avondeten.
Volgens Google is dat BNW materiaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wie kent het begrip 'human farming'?
Hear, hear!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
Doe effe rustig.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
Onder de plak bij uw eigen dochter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef betyar het volgende:
Zo, mijn soep is al afgepakt door mijn dochter......... Knoflooksoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |