Sinds wanneer is deze waarschuwing er?quote:Voordat je reageert
Bezint eer ge begint
Speciaal voor elfletterig denk ik zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze waarschuwing er?
Ah, vandaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Speciaal voor elfletterig denk ik zo.
Ik ook, vorige week.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Ik was laatst trouwens in Hongarije, Boedapest. Mooie stad
Lekker in het Turks stoombad van het Gellertbad gehangenquote:
Mag je daar tegenwoordig gemengd in?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Lekker in het Turks stoombad van het Gellertbad gehangen
Ja, ik geloof sinds begin dit jaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag je daar tegenwoordig gemengd in?
Ik ben daar een keer geweest samen met mijn vrouw, kreeg ik zo'n lapje om voor mijn zaakje te hangen en mijn vrouw moest naar een ander bad........quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ik geloof sinds begin dit jaar.
Het morele verval is ook in Hongarije begonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ik geloof sinds begin dit jaar.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer geweest samen met mijn vrouw, kreeg ik zo'n lapje om voor mijn zaakje te hangen en mijn vrouw moest naar een ander bad........![]()
Vandaag naar de haven, morgen naar het dorp(of andersom)quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
Hmm, ik wil bij de haven eten en mijn vrouw in het dorp. Wat zal ik doen? Haar d'r zin geven of gewoon naar de haven lopen?
Hier ook eergisterenquote:
Jij loopt de halve vakantie te fokken, dus zij wint.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
Hmm, ik wil bij de haven eten en mijn vrouw in het dorp. Wat zal ik doen? Haar d'r zin geven of gewoon naar de haven lopen?
Jij ging van de week niet vissen, dus nu is het jouw beurt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
Die we weer van een klif afduwen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:15 schreef Monolith het volgende:
Ik begin het eens te worden met elfje. Kap lekker met dat quoten. Het trekt enkel ongedierte aan.
Daar heb je een punt. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, aanvragen beantwoorden etc. etc.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij loopt de halve vakantie te fokken, dus zij wint.
En mijn vergunning is inmiddels verlopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ging van de week niet vissen, dus nu is het jouw beurt.
Sinds het epistel van VS werd aangepast.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze waarschuwing er?
Ach, je vakantie zit er toch bijna op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En mijn vergunning is inmiddels verlopen.![]()
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantiequote:Op donderdag 25 juli 2013 17:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, aanvragen beantwoorden etc. etc.
Zoals ik vorig jaar al aangaf dat internet in het huisje is helemaal niks.
Zondag............... Maar ik neem nog zo nu en dan een paar daagjes vrij, beetje dagtripjes maken in Nederland. Vrouwlief heeft nog 2 weken vakantie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, je vakantie zit er toch bijna op.
Daar is een vakantieoord dan ook niet voor bedoeld, internettenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |