Wut?!quote:Veel banken zullen ondanks strengere regels ten aanzien van bonussen proberen de beloningen van hun werknemers op peil te houden.
De Griek in Hoofddorp is yummie... Zijn eten dan wel te verstaan.quote:
Uiteraard, maar zo is het beleid door onze linksen niet bedoeld.quote:
Weer een bewijs dat beleid niet werkt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo is het beleid door onze linksen niet bedoeld.
Dat het bepreken van bonussen zou leiden tot hogere basissalarissen was geen verrassing lijkt me.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo is het beleid door onze linksen niet bedoeld.
En ook niet zozeer een probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het bepreken van bonussen zou leiden tot hogere basissalarissen was geen verrassing lijkt me.
Dat was dan ook m'n troll. Spijtig genoeg zijn hier weinig linksen te vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het bepreken van bonussen zou leiden tot hogere basissalarissen was geen verrassing lijkt me.
Nou ja, het reduceren van de beloning van de topmensen in dat soort organisaties leek me wel een doel van de beperking van de bonussen.quote:
Nee, hoe dat zo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind jij Hugo Borst ook al zo'n mooie man?
Hugo Borst, typisch zo'n man waarvan je denkt: wat heeft hij dat ik niet heb?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een havo-diploma.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hugo Borst, typisch zo'n man waarvan je denkt: wat heeft hij dat ik niet heb?
Wat vind jij mooi aan Hugo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goedenavond.quote:
Jullie zijn allemaal kaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef waht het volgende:
Maar ook: wat heeft Matthijs van Nieuwkerk wat wij niet hebben?
Linkse hobby's.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef waht het volgende:
Maar ook: wat heeft Matthijs van Nieuwkerk wat wij niet hebben?
Nee, ik heb nog wel minstens een decennium.quote:
Wacht maar tot je zo oud als GSbrdr en Friek_ bent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn haar is mijn handelsmerk.
3mm, dat is niet kaal en dat doe ik zelf. Als ik het laat groeien ben ik in no time langharig tuigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eergisteren postte je nog een foto. Gemillimeterd!
quote:Hij drinkt sinas, steekt de ene na de andere Camel op en draagt een maatpak met bloemetjesvoering. Journalist en presentator Joost Karhof: "Ik was nooit de jongen waar de meisjes op vielen."
Ik noem dat kaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
3mm, dat is niet kaal en dat doe ik zelf. Als ik het laat groeien ben ik in no time langharig tuig
Goede presentator maar ik krijg altijd het idee dat hij zojuist cocaïne heeft gebruikt.quote:
Wel aandoenlijk dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een kaal kruintje. De ideale combo.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een kaal kruintje. De ideale combo.
Weet KoosVogels dit al?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb vanavond karamelvla gegeten.
Dat kan inderdaad best lekker zijn. Maar er zijn lekkerder papjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb vanavond karamelvla gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |