Je hebt helemaal gelijk en ik zie heel goed in dat je het goed bedoeld. Dank daarvoor. Maar het is nu niet angst of paniek.. ik ben totaal overspannen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou moeten kunnen ophouden (ik zeg het voorzichtig) met te denken dat je een kasplantje bent dat elk moment kan verwelken of exploderen. Dat ben je niet, dat maak jij er alleen maar van. Inderdaad gewoon met een nat koel washandje op bed gaan liggen en niet bibberen dat je kapot gaat, want dat ga je niet. Verder zou beweging ook enorm helpen tegen het wegsluizen van psychische spanning, maar voorzover ik weet beweeg je ook niet.
Ik zeg het hard maar bedoel het goed. Jouw beeld van jezelf moet veranderen.
'Ik ben een kasplantje.'quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik zie heel goed in dat je het goed bedoeld. Dank daarvoor. Maar het is nu niet angst of paniek.. ik ben totaal overspannen.
Ik ga even liggen.
Wil je niet weten. Iets met veel pus vlakbij een lichaamsuiteinde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet me inloggen. Wat is het voor operatie?
Eek. Nou ja, als ze het maar kunnen genezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je niet weten. Iets met veel pus vlakbij een lichaamsuiteinde.
Ik beweeg genoeg, alleen niet buiten. Maar als jij mij als kasplantje wilt benoemen ga je je gang maar.quote:
Zo behandel je jezelf. Maar je hebt dus nog genoeg energie om boos te wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik beweeg genoeg, alleen niet buiten. Maar als jij mij als kasplantje wilt benoemen ga je je gang maar.
Dat ze dat niet even scheren van tevoren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je niet weten. Iets met veel pus vlakbij een lichaamsuiteinde.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, Auti. Ik leef bijvoorbeeld in de veronderstelling dat ik een van de beste journalisten ben die ons land ooit heeft voortgebracht.
Rob Wijnberg, Jelle Brandt Corstius, KOOSVOGELS.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, Auti. Ik leef bijvoorbeeld in de veronderstelling dat ik een van de beste journalisten ben die ons land ooit heeft voortgebracht.
Dat wil je niet. Er zit niet voor niets haar daar (door het zweet kunnen je billen vacuüm zuigen) en als die haren teruggroeien kunnen ze een nieuw abces veroorzaken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ze dat niet even scheren van tevoren.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Drugshond is een amateur. Toen ik onlangs in Duitsland was, zat ik half 12 al aan de pils met bratwurst.
Check vorig topic. 10:45 2 halve liters.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Drugshond is een amateur. Toen ik onlangs in Duitsland was, zat ik half 12 al aan de pils met bratwurst.
Was het mooi? Heb je foto's gemaakt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef Drugshond het volgende:
Een grilled worstje en een blikje voor 16 zloty. (4 euro). En ja Disane. Ik zit nu in Wieliczka. Uit te rusten van de rondleiding.
Staat allemaal gewoon in de planning van Drugshond hoor Koos. Dat had je makkelijk na kunnen lezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Check vorig topic. 10:45 2 halve liters.
Wel mooi dat in dit topic allemaal van die rare knakkers rondhangen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat allemaal gewoon in de planning van Drugshond hoor Koos. Dat had je makkelijk na kunnen lezen.
Morgen 09:57: 1 halve liter en een broodje gebakken vleermuis.
Een setje banden opgummen zou iedereen goed doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik de kracht en energie nu niet voor. Een setje banden opgummen op Paddock C van het circuit van Zandvoort zou mij zeer veel goeds doen, maar die mogelijkheid is er nu ook niet.
Ik heb extra medicatie genomen en ga op bed liggen met oordopjes in.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat allemaal gewoon in de planning van Drugshond hoor Koos. Dat had je makkelijk na kunnen lezen.
Nee morgen zit ik op een schietbaan. En dan aan bier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Slimme jongens.quote:
Maar gebeurt bij vergelijkbare operaties toch wel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Er zit niet voor niets haar daar (door het zweet kunnen je billen vacuüm zuigen) en als die haren teruggroeien kunnen ze een nieuw abces veroorzaken.
Sta net in de tijdschriftenwinkel, gaat er een figuur naar huis ofzo staan bellen 'waar dat ene blad dan staat' terwijl de winkelmedewerker er 3 meter naast niks staat te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel mooi dat in dit topic allemaal van die rare knakkers rondhangen.
Levenslang opsluiten, die asociale kale batser.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Met inachtneming van eventuele verzachtende omstandigheden, jazeker!
Tsja, mensen he, Bijzondere wezens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Sta net in de tijdschriftenwinkel, gaat er een figuur naar huis ofzo staan bellen 'waar dat ene blad dan staat' terwijl de winkelmedewerker er 3 meter naast niks staat te doen..
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Dat topic is zo langzamerhand wel een trollparadijs verworden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Levenslang opsluiten, die asociale kale batser.
Alles is ook al meermaals gezegd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat topic is zo langzamerhand wel een trollparadijs verworden.
Een prima topic.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Excuses om u klappen te geven zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik reed vanmiddag 70 op een weg waar je eigenlijk maar 60 mag. Ik ben een potentiele moordenaar.
Rekel!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik reed vanmiddag 70 op een weg waar je eigenlijk maar 60 mag. Ik ben een potentiele moordenaar.
Dat is dit pierenbadje al veel langer volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Een probleem is alleen maar een probleem als het als zodanig ervaren wordt.quote:
Waar hebt u het over?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dit pierenbadje al veel langer volgens mij
Ik vermoed dat Jian bedoelt dat hier continu wordt getrolled. Maar goed, dat lijkt mij inherent aan een SC.quote:
Precies, dat maakt u tot een gigantisch probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een probleem is alleen maar een probleem als het als zodanig ervaren wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |