of kutmarokkaantjes, die geeft ook altijd wat recidivediscussiequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar dat boeit niet. Alles op hetzelfde schuldenaarsbord.
Ik denk dat ik er zo een pedolink in gooi. Doet het ook altijd goed.
zie de 600.000 snelheidsbekeuringen op de A2 in een paar maanden tijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
In beide gevallen is het kwestie van discipline en verantwoordelijkheidsbesef.
Als op een stukje snelweg, waar jij ook rijdt, iedereen 150 rijdt en jij de maximale toegestane snelheid , dan lijkt mij dat geen veilige situatie.quote:
Nee. Allemaal je snelheid aanpassen aan het verkeer. Zo heb ik het ook geleerd toen ik mijn rijbewijs haalde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als op een stukje snelweg, waar jij ook rijdt, iedereen 150 rijdt en jij de maximale toegestane snelheid , dan lijkt mij dat geen veilige situatie.
Maar de maximum snelheid moet natuurlijk wel reëel bepaald zijn. Dan is 100 op een rustige snelweg met vijf rijstroken ook vragen om massale overschrijdingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
zie de 600.000 snelheidsbekeuringen op de A2 in een paar maanden tijd
maar volgens de "wet" zouden dit allemaal potentiele moordenaars zijn dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar de maximum snelheid moet natuurlijk wel reëel bepaald zijn. Dan is 100 op een rustige snelweg met vijf rijstroken ook vragen om massale overschrijdingen
Ik schrijf nu net dat je dan juist de snelheid aanpast aan het overige verkeer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Allemaal je snelheid aanpassen aan het verkeer. Zo heb ik het ook geleerd toen ik mijn rijbewijs haalde.
Goed zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik schrijf nu net dat je dan juist de snelheid aanpast aan het overige verkeer.
Volgens de wet wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
maar volgens de "wet" zouden dit allemaal potentiele moordenaars zijn dus
800 kilometer per uur?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Iedereen rijdt wel 15 keer harder dan je eigenlijk mag.
Inderdaad. Laten we vooral niet vergeten dat deze mensen in eerste instantie primair slachtoffer zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
Ja, leuk de Belastingdienst zegt emotie mag, agressie niet en je mag best boos worden maar geen geweld gebruiken en even voor Koos, als je een bekeuring krijgt dan ram je ook de stadswacht niet elkaar, etc.
Maar wat gebeurt er als de doodrijder (en doorrijder) van je kind voor je staat en je wezenloos en zonder met zijn ogen te knipperen zijn welONgemeende excuses aanbiedt. Emoties kennen gradaties, boosheid bijvoorbeeld varieert van een lichte irritatie tot aan razende woede en hoe heviger de emotie des te minder controle. Het omzetten van razende woede in daden hoeft geen bewuste keuze te zijn, het kan gewoon gebeuren.
Allicht. Neemt echter niet weg dat zo iemand daar dan ook de consequenties van dient te dragen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
Ja, leuk de Belastingdienst zegt emotie mag, agressie niet en je mag best boos worden maar geen geweld gebruiken en even voor Koos, als je een bekeuring krijgt dan ram je ook de stadswacht niet elkaar, etc.
Maar wat gebeurt er als de doodrijder (en doorrijder) van je kind voor je staat en je wezenloos en zonder met zijn ogen te knipperen zijn welONgemeende excuses aanbiedt. Emoties kennen gradaties, boosheid bijvoorbeeld varieert van een lichte irritatie tot aan razende woede en hoe heviger de emotie des te minder controle. Het omzetten van razende woede in daden hoeft geen bewuste keuze te zijn, het kan gewoon gebeuren.
Met inachtneming van eventuele verzachtende omstandigheden, jazeker!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Allicht. Neemt echter niet weg dat zo iemand daar dan ook de consequenties van dient te dragen.
Oh dan is het goed, ik stel voor dat iedereen zich voortaan helemaal laat gaan en geen verantwoording meer hoeft af te leggen, want "het kan gewoon gebeuren".quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
Het omzetten van razende woede in daden hoeft geen bewuste keuze te zijn, het kan gewoon gebeuren.
En waar staat dat iemand geen verantwoording hoeft af te leggen? In de 2 posts boven je post wordt zelfs het tegendeel beweerd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, ik stel voor dat iedereen zich voortaan helemaal laat gaan en geen verantwoording meer hoeft af te leggen, want "het kan gewoon gebeuren".
En concentratie, je moet wel verdomt goed opletten om nooit de maximumsnelheid te overschreiden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
In beide gevallen is het kwestie van discipline en verantwoordelijkheidsbesef.
Juist het concentreren schijnt met blowen niet echt een goede combi te zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En concentratie, je moet wel verdomt goed opletten om nooit de maximumsnelheid te overschreiden.
Bedreigd met wat? Aangifte wellicht? In dat geval hebben de dreigers gelijk, want een foto plaatsen die niet door jou is gemaakt en/of waar iemand opstaat die geen toestemming voor plaatsing heeft gegeven (ook al staat die foto 1000x elders op internet en zijn ze daar allemaal met toestemming geplaatst) is schending van auteurs/portretrecht en een foto (of wat dan ook) op internet plaatsen met als doel iemand te beschadigen of verder te beschadigen valt onder smaadschrift.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:26 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ik lees net een FB pagina waar hij met naam en foto staat. Zijn de makers van die pagina bedreigd en moesten ze de foto's weghalen, hetgeen ze niet doen.
Maar dan ben je toch juist erg rustig?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:23 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Juist het concentreren schijnt met blowen niet echt een goede combi te zijn.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar dat boeit niet. Alles op hetzelfde schuldenaarsbord.
Ik denk dat ik er zo een pedolink in gooi. Doet het ook altijd goed.
Als iedereen 150 rijdt ga jij dat ook doen? Waar heb jij je rijbewijs gehaald? Bij de videotheek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Allemaal je snelheid aanpassen aan het verkeer. Zo heb ik het ook geleerd toen ik mijn rijbewijs haalde.
Dan zijn we het daar iig over eens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Jian het volgende:
Met inachtneming van eventuele verzachtende omstandigheden, jazeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |