Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantie
Groot gelijk met dit mooie weer. Je moet het ervan nemen zolang het kan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zondag............... Maar ik neem nog zo nu en dan een paar daagjes vrij, beetje dagtripjes maken in Nederland. Vrouwlief heeft nog 2 weken vakantie.
Ik neem het mijn vader dan ook kwalijk dat ik geen vakantie heb gehad! Eerst een overkapping voor hem maken waardoor ik al drie weken tegen die kutbus aankijk, vervolgens door dat internet werk ik gewoon door!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over internetten op vakantie
Ik ga nog twee weken weg en gok op weinig wifi en dergelijke.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.
Er zullen toch ook echt centjes binnen moeten komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk met dit mooie weer. Je moet het ervan nemen zolang het kan.
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het ook mijden eigenlijk. Ben redelijk vergroeid met mijn smartphone.
Vakantie in Drenthe?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga nog twee weken weg en gok op weinig wifi en dergelijke.
Hier net ook. Hoosbui en toen weer gewoon de zon.quote:
PS3 mee, hoppa!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar is een vakantieoord dan ook niet voor bedoeld, internetten
Je moet het zelf weten hoorquote:
Eet smakelijk!quote:
Hou gewoon je bek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
- Hoi FOK! ik heb ontbeten.
- Hoi FOK! ik doe een biertje.
- Hoi FOK! ik ga avondeten.
Volgens Google is dat BNW materiaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wie kent het begrip 'human farming'?
Hear, hear!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
Doe effe rustig.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
Onder de plak bij uw eigen dochter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef betyar het volgende:
Zo, mijn soep is al afgepakt door mijn dochter......... Knoflooksoep.
Sinds pa en ma weg zijn is het aantal behoorlijk gekelderd. Hier mag je 0,0 drinken wil je nog rijden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Op hoeveel biertjes per dag zit je nou, Bet?
Politiek antwoord.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Sinds pa en ma weg zijn is het aantal behoorlijk gekelderd. Hier mag je 0,0 drinken wil je nog rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Politiek antwoord.Gemiddeld een litertje of 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Toine van P. vanaf 7:50.
http://nos.nl/uitzendinge(...)al-25-juli-2013.html
Zakkenvuller.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Hahaha, ik moest er best om lachen. Ik vroeg me serieus af of het echt was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
Homoseksueel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.
Dat had ik ook in eerste instantie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest er best om lachen. Ik vroeg me serieus af of het echt was.
Rare logica. Je mag/kan toch emotioneel zijn omdat je een lange periode afsluit waar je veel hebt geleerd en veel hebt beleefd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niks, maar dan moet ie ook niet peeuwen
Hij is toch niet weggestuurd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Rare logica. Je mag/kan toch emotioneel zijn omdat je een lange periode afsluit waar je veel hebt geleerd en veel hebt beleefd.
Nee maar ook bij een eigen keuze kan je emotioneel worden.quote:
Ik geef het even door aan KoosVogels.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef betyar het volgende:
Zo, na gegeten te hebben in het dorp nu in de haven. Zodra ik geld heb plof ik hier mijn eigen boot neer.
Als ie het echt zo mooi vond, was ie wel gebleven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee maar ook bij een eigen keuze kan je emotioneel worden.
.........quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie het echt zo mooi vond, was ie wel gebleven.
Een mooie nieuwe auto is natuurlijk ook erg lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie het echt zo mooi vond, was ie wel gebleven.
Prima, maar dan moet je niet sentimenteel worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een mooie nieuwe auto is natuurlijk ook erg lekker.
Hihi, kapitalist.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef betyar het volgende:
Zo, na gegeten te hebben in het dorp nu in de haven. Zodra ik geld heb plof ik hier mijn eigen boot neer.
En geen forint fooi, anders was mijn achternaam wel Gevers geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef Friek_ het volgende:
Lekker die arme Hongaren uitbuiten, zo is betyar wel.
Privaat bezit is geen natuurrecht en daarmee een liberale mythe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu betalen wij het liggeld voor een kennis. Kan ik net zo goed mijn eigen boot neerploffen.
Wat lul je nou allemaal voor poep?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Privaat bezit is geen natuurrecht en daarmee een liberale mythe.
Daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
En geen forint fooi, anders was mijn achternaam wel Gevers geweest.
Nu nog een antropoloog om het op te schrijven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voor.
Hmm, ik vroeg om kraanwater, maar dat weigerden ze me te geven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat me raden, het volk wat er zat waren tokkies
Zet snel een vernietigende recensie op iens.nl.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik vroeg om kraanwater, maar dat weigerden ze me te geven.
Oh, en ze negeren de wet en geven alcohol aan minderjarigen (mijn zusje), al was het echt een mini glaasje wat volgens traditie zou horen. Toch stel ik dat niet op prijs.
Kipspies was erg droog en ik vind het veel gezelliger thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |