Doen we lekker nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef kdaalder het volgende:
Ik wil dat mijjn account inactief wordt gemaakt ik heb geen zin meer in fok. Kutsite, kut gebruikers, kut mods (vooral lompehork wat een homo zeg) desnoods geef me een permanente ban maar ik ben klaar met fok. serieus het liefst heb ik me account verwijdert
OP veiligquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef kdaalder het volgende:
Ik wil dat mijjn account inactief wordt gemaakt ik heb geen zin meer in fok. Kutsite, kut gebruikers, kut mods (vooral lompehork wat een homo zeg) desnoods geef me een permanente ban maar ik ben klaar met fok. serieus het liefst heb ik me account verwijdert
ten-fourquote:
Verwijderd*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef kdaalder het volgende:
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?quote:
geilquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
Amenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
En nog 1quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
M'n moeder is al dood, boehoehoequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Oh shitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Oh mijn god, ik ben mijn nu *kanker*hard aan het aftrekken met die dirty talk. Meer TS, MEER!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Bek dicht homoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:34 schreef LompeHork het volgende:
Nou jeetje. Zit er gruis in je kut schat?
quote:
de mods, de gebruikers die geen vrienden hebben, geloof me de mods zijn echt kankerslecht voornamelijk lompehorkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kzie nu pas dat jij me al voor was.
Ontopic: wat is jouw klacht precies TS??
Je hebt wel een erg beperkte woordenschat....wil je een woordenboek lenen? Gratis want je zal vast niet ver zijn gekomenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Hoi Elf, alles goed?quote:
dit is de reden dat ik weg wil van fokquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg beperkte woordenschat....wil je een woordenboek lenen? Gratis want je zal vast niet ver zijn gekomen
Wil je niet spotten met slecht? Daar is mijn opa aan overleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
de mods, de gebruikers die geen vrienden hebben, geloof me de mods zijn echt kankerslecht voornamelijk lompehork
Hij is een zemmel a mattiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
de mods, de gebruikers die geen vrienden hebben, geloof me de mods zijn echt kankerslecht voornamelijk lompehork
ga haten danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
In dat geval.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast krijg alsjeblieft de kanker, kankerhomo, heb jij niet een lul te zuigen ofso, ik wens je dood (nu moet je me echt bannen hoor)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je niet spotten met slecht? Daar is mijn opa aan overleden.
Eik wil ik dat niet wetenquote:
Ga dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dit is de reden dat ik weg wil van fok
KOM DAN HE, MET JE HOOFD!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Jeetje, het zit je wel dwars he schat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast krijg alsjeblieft de kanker, kankerhomo, heb jij niet een lul te zuigen ofso, ik wens je dood (nu moet je me echt bannen hoor)
Ik moest lachen, maar eigenlijk was het eenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je niet spotten met slecht? Daar is mijn opa aan overleden.
Ik was erger in mijn hoogtijdagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast krijg alsjeblieft de kanker, kankerhomo, heb jij niet een lul te zuigen ofso, ik wens je dood (nu moet je me echt bannen hoor)
Oh fuck, TS ik ben er bijna, please ga door! Ga door!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
zo makkelijk om daar over te beginnenquote:
Afgezien van het voortdurende gezeik in POL-SC (als een NSB'er ijzer smeden als het heet is) en een rap oplopend aantal notes gaat het prima met mij. En met jou?quote:
maar effe serieus, waarom wordt me accoutn niet inactief gemaaktquote:
de vriendloze mods en nerd op fokquote:
HEY, KNEUS!. JE NEGEERT ME, MONGOOL!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar effe serieus, waarom wordt me accoutn niet inactief gemaakt
[..]
de vriendloze mods en nerd op fok
Mensen genieten van je. Zou toch zonde zijn als je een ban kreeg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
[..]
omdat jij een klapjosti bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgezien van het voortdurende gezeik in POL-SC (als een NSB'er ijzer smeden als het heet is) en een rap oplopend aantal notes gaat het prima met mij. En met jou?
Omdat we van je houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
[..]
Maarre, ik hoorde dat jij veel over rap wist?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
ik ga niek flamen en rare topics starten als ik niet wordt gebannt
Rare topics starten deed je al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
heul niet, gewoon gedragenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Wie is niek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Haai schatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Renesite het volgende:
LompeHork homo?![]()
![]()
![]()
IK MAAK KANS!!!
Widge widge nudge nudge
Bahhhhw, is hij aandoenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaah, hij heeft de DM gevonden de schat
Dat is die kkhommo die mei fiets naktequote:
Wojo, dat jij zomaar durft te dreigen, bad boii, wat gaan ze doen dan?!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Open er één over je kattenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Post anders dat plaatje met dat wijf in dat bad die zichzelf in de bek schijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef kdaalder het volgende:
weetje ik hou me niet aan de regels, waaronder ik verwens mensen dood, krijg ik nu een ban?
Even wat lieve woordjes toegewenst? Wat een gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaah, hij heeft de DM gevonden de schat
Pharkje is er ook nog he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef yvonne het volgende:
Wel ff opschieten want ik moet zo Luther kijken.
Hebben homo's ook moeders?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Renesite het volgende:
Maare TS. Jij bent duidelijk het gruis in de kut van je moeder geweest. No hatin'
Ah een rapliefhebber, dat verklaartquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat nog het ergste is aan TS?
Eerst een topic openen omdat hij de songtekst van een rapnummer niet snapt:
MUZ / Nas- The Message
En daarna doodleuk dat zelfde nummer uitroepen tot beste liedje ooit:
MUZ / Beste 3 liedjes die er zijn
Je bent te incapabel om deel uit te mogen van de elite inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik gedraag me toch ook altijd voorbeeldig.quote:
WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
MUZ / Nas- The Message
Nee. Ik heb alleen twee vaders, twee echte vaderssss!quote:
Doe geven skeerequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef LethalNinja het volgende:
Coca Cola vanille is echt super lekker, jammer dat je 20 euro betaalt voor 12 blikjes
Hoe krijgen we het ook iedere keer weer zo snel gevonden. Nog sneller dan vliegen een verse vlaai vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef darkmond het volgende:
Dit topic bestaat pas 5 minuten en heeft nu al zoveel aandacht......
HOMOquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen twee vaders, twee echte vaderssss!
Nou nee, was dat maar zo... - dan viel er nog wel mee te leven. Hij heeft juist géén verstand van rap. Hij deelt 50 Cent in bij de goede rappers die qua imago hebben te lijden onder de gangsta is.quote:
vergeleken bij een jaar geleden..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik gedraag me toch ook altijd voorbeeldig.
Chicks diggen mijn oren manquote:
Ik word langzaam maar zeker volwassen.quote:
Doe delen. En ban jezelf daarnaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
ACH WAT SCHATTIGik krijg ook heul veul DM's met lieve woordjes van TS
Laat me raden:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Hij leert snel zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Komt wel goed, ik zal die vlegel eens wat discipline en respect bijbrengen.quote:
quote:
Voorspellende gave die Yv.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja heel vaak "homo" "flikker" "ik vind je een homo"vet cuuuuuuuuuute!
Ik zou hem doen. Wacht, stuur m een berichtje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, en muzieksmaak!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik zal die vlegel eens wat discipline en respect bijbrengen.
DM's openbaar maken. Ban!!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplichtquote:
Ik bedoel, zo heb ik nog nooit over muziek nagedacht. Dit zou gewoon de regel moeten worden, dan is alles al zoveel simpeler!quote:Als je oud bent en je luistert naar oudw muziek, no problem. Maar als je jong bent moet je naar muziek uit je eigen tijd luisteren. Dat hoort gewoon zo.
stuur es door danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet dat pm's niet openbaar worden gemaakt, maarre....
De verleiding is nu wel erg groot.![]()
Die ga ik onthoudenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplicht
quote:
Vraag Yvonne om eenmalige ontheffing omdat het om zo'n bijzondere en gewaardeerde TS gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet dat pm's niet openbaar worden gemaakt, maarre....
De verleiding is nu wel erg groot.![]()
Een homoseksueel konijnquote:
Dat was nadat hij op scholieren.com schreefquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
MUZ / Nas- The Message
http://forum.leerlingen.com/vbb/archive/index.php/t-69498.htmlquote:Nelly en NAS zijn geen echte rappers, niet zoals 2pac, 50 cent of Lloyd Banks ofzo. Bruce Springsteen en the rolling stones zijn oude lullen van 90, daar luistert me vader naar. Green Day????? Serieus??? Uhm is dat niet een gay groep???
Samen met dit plaatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is serieus gewoon perfect(nohomijn)
Ja hé, ik kan ook geen wonderen verrichten eh.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat was nadat hij op scholieren.com schreef
[..]
http://forum.leerlingen.com/vbb/archive/index.php/t-69498.html
Nav eerdere post van starla in dat andere topic
Mijn uitlatingen over TS in dat MUZ-topic (die ik zelf nogal grof vond), waren bij nader inzien mild.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat was nadat hij op scholieren.com schreef
[..]
http://forum.leerlingen.com/vbb/archive/index.php/t-69498.html
Nav eerdere post van starla in dat andere topic
Zit ik dus te browsen hierzo en op wat random sites, komt er dus ineens een DM binnen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij mag ie van z'n moeder niet meer internetten.
Bummer
Luther kijken
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit ik dus te browsen hierzo en op wat random sites, komt er dus ineens een DM binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn reacties wat doe je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenhij is zeker nog nooit de eerste van de maand hier geweest om 12:00.
Horkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenhij is zeker nog nooit de eerste van de maand hier geweest om 12:00.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mijn reacties wat doe je.
stop eens met topics verwijderen![]()
Sluiten is minder inspannend. Kost hem meer moeite een topic te maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mijn reacties wat doe je.
stop eens met topics verwijderen![]()
Te druk bezig met topics openenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
Waarom post ts hier niet meer eigenlijk?
Hij is te druk met nieuwe topics openen. Heeft -ie eindelijk een succesvol, snellopend topic, blijft -ie zelf weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
Waarom post ts hier niet meer eigenlijk?
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
TS is even gestopt met posten, hij is gauw weer terug.
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?
Fok! voelt nu al heel leeg aan...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te druk bezig gebanned te worden, toch zondeik mis mijn liefje nu al.
ik zat al te kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?
Boooeeeeeeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
Je kort 'hij' niet af met '-ie'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.
Weet je ook hoe lang?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.
Is een Chinees...quote:
Wel vet, daar komen ice-t en vanilla ice vandaan, kan hij daarmee chillen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel vet, daar komen ice-t en vanilla ice vandaan, kan hij daarmee chillen.
Zo lang als jullie bepalen. Gewoon even een kwestie van de instelling bellen en naar z'n begeleidster vragen. Tegen betaling is veel mogelijk.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is dat een hommo met een vagijn ofzo?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel vet, daar komen ice-t en vanilla ice vandaan, kan hij daarmee chillen.
Weet niet, kreeg ineens dit:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is dat een hommo met een vagijn ofzo?
ik zing luid meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit ook, misschien kan hij een genre-switch maken.
Kapot strotje hou je daar aan over. Beetje zoals TS wel, lekker diep zo'n gezwollen rakker in je keeltje rammen is dan ook geen goed plan, minder vriendelijk ook dan meezingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik zing luid mee
Á kúptum hæðum
standa steinaltari
þau rísa mót stjörnunum
Plánetur raðast
stundin upp runnin
Hún bíður þín
Fordæðuskapur
sá svarti seiður
kveðinn úr forneskju
Voor alle andere dingen Mastercard.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet, kreeg ineens dit:
[ afbeelding ]
Lol geniaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je dat plaatje niet meer posten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel jammer dat hij daarna stopte met DM'enquote:
Het spijt me, ik denk dat hij nog wel eens voor gaat komen in de toekomstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je dat plaatje niet meer posten?
Ik krijg kotsneigingen
Zoooooooooooooooooooooooooooooon lul bedoel jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij daarna stopte met DM'enik had zo'n lol!
Graag gedaan. Nu nog het POL-café slachten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:07 schreef hoink581 het volgende:
Elfletterig, bedankt voor dit stukje vermakelijke proza:
Beste topic in tijden.
he moet overal op fok keiharse porno posten dan ben je zo verbannenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef kdaalder het volgende:
die vlieger gaat niet op ben ik bangquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu nog het POL-café slachten.
Ik vrees ook van niet. Maar je mag altijd de hoop koesteren, toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
die vlieger gaat niet op ben ik bang
Dit is het pre-nachtbaggertopic.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
RIP. Is dit dan het nachtbaggertopic?
Zo kunnen, maar jij mag niet meedoen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
RIP. Is dit dan het nachtbaggertopic?
Luther!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef yvonne het volgende:
Wel ff opschieten want ik moet zo Luther kijken.
Het ging voornamelijk over de homijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Attentie attentie! Dit is de brandweer.
Geen zin om alles te lezen
Hoogtepunt:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo kunnen, maar jij mag niet meedoen.In jouw land zijn geen homijnen. Dat heb je zelf gezegd.
Even gectr F'd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over de homijn.
Klopt, context context enzuks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Even gectr F'd.
Soort hont zeker? Maar dan anders.
Ouwe vogelzoeker, enige wat je hoeft te weten is homijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Hier is pas een homijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over de homijn.
Lekker broodje homijnenkaasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker, enige wat je hoeft te weten is homijn
ah een plaatje van JeMoeders speelgoed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hier is pas een homijn
[ afbeelding ]
En dat was naar Yvonne, dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]Het zal wel door de warmte komen maar ik moest lachen.
Goede oren wel, goedgekeurd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hier is pas een homijn
[ afbeelding ]
Deze post klinkt raar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ah een plaatje van JeMoeders speelgoed.
huu ja idd wanneer komt haan terug?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alle topusers krijgen een ban tegenwoordig
Haan33 ook al
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ah een plaatje van JeMoeders speelgoed.
De homhaas had te grote oren jwz.quote:
Van wie ben jij nou weer een kloon dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:09 schreef mapima het volgende:
[..]
he moet overal op fok keiharse porno posten dan ben je zo verbannen
Of mensen persoonlijk met de dood bedreigen maar dan komt pliesie wrs pok bij je langs...
Zei ook niet dat alle homo's mod warenquote:
Get your priorities in order. Haan is een ziekte voor fok die ik mis als genitale herpes.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alle topusers krijgen een ban tegenwoordig
Haan33 ook al
Dit is gewoon pure heiligschennis, hoe durf je?!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Get your priorities in order. Haan is een ziekte voor fok die ik mis als genitale herpes.
Mapima is helaas een cassière bij de lokale Appie hier... ik vrees dat ze een nieuw postjuweeltje is...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon dan?
JeMoeder mist genitale herpes (te makkelijk).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Get your priorities in order. Haan is een ziekte voor fok die ik mis als genitale herpes.
Ah, verklaard wel wat ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mapima is helaas een cassière bij de lokale Appie hier... ik vrees dat ze een nieuw postjuweeltje is...
[..]
xLily. Haar insta die bijna elke KLB-er al heeft doorgespit heeft dan ook de naam Liliane_x.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon dan?
quote:Punkrockers zijn een stelletje emo's die hun schreeuwen in liedjes. Ook maken ze muziek met instrumenten. Dat is ook niet iets van deze tijd. We hebben nu "computers". En Green day zingt: ahaaa haaaa ahaaaa. En dat soort dingen. Gewoon justin biebertjes ofso. En rappers zijn heel wat mannelijker dan die fags.
Ja huuuu, maar ik vraag het aan "haar" he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
xLily. Haar insta die bijna elke KLB-er al heeft doorgespit heeft dan ook de naam Liliane_x.
Jij weet. Zelfs vergeleken met een britneycheers of een nikonlover is haan gewoon ronduit grafzooi.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
werkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:20 schreef mapima het volgende:
[..]
ga jij maar bij ah werken waar je mer fucking 17 jaar vaak al niet meer aangenomen wordt
Hoe dom moet je eigenlijk zijn om daar te werken?quote:
Ze willen alleen analfabetenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe dom moet je eigenlijk zijn om daar te werken?
Ik kreeg na m'n sollicitatie een mail terug dat ik overgekwalificeerd was, terwijl m'n hoogst behaalde diploma op dat moment dat van de basisschool was
dan ben je overduidelijk te slim.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kreeg na m'n sollicitatie een mail terug dat ik overgekwalificeerd was, terwijl m'n hoogst behaalde diploma op dat moment dat van de basisschool was
hahahahhaaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje door het slotje posten, hoe durf je!quote:
Ik heb het laatste woordquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje door het slotje posten, hoe durf je!
omg omg omg een zwarte die door een slotje post.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iew wat doe jij hierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
:Squote:
Verkeerde topic vrind, Facebook is hier: KLB / [Centraal] Facebookergernissen #51 #instaweathergalorequote:
Hij kiest Alicequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luther!
Daarvan wil ik best een kankerhoer zijn!
Wie?quote:
Lutherquote:
Ik djoek hem zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |