Doe delen. En ban jezelf daarnaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
ACH WAT SCHATTIGik krijg ook heul veul DM's met lieve woordjes van TS
Laat me raden:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Hij leert snel zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Komt wel goed, ik zal die vlegel eens wat discipline en respect bijbrengen.quote:
quote:
Voorspellende gave die Yv.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja heel vaak "homo" "flikker" "ik vind je een homo"vet cuuuuuuuuuute!
Ik zou hem doen. Wacht, stuur m een berichtje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, en muzieksmaak!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik zal die vlegel eens wat discipline en respect bijbrengen.
DM's openbaar maken. Ban!!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplichtquote:
Ik bedoel, zo heb ik nog nooit over muziek nagedacht. Dit zou gewoon de regel moeten worden, dan is alles al zoveel simpeler!quote:Als je oud bent en je luistert naar oudw muziek, no problem. Maar als je jong bent moet je naar muziek uit je eigen tijd luisteren. Dat hoort gewoon zo.
stuur es door danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet dat pm's niet openbaar worden gemaakt, maarre....
De verleiding is nu wel erg groot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |