Omdat we van je houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar effe serieus, waarom wordt me accoutn niet inactief gemaakt
[..]
de vriendloze mods en nerd op fok
Maarre, ik hoorde dat jij veel over rap wist?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
ik ga niek flamen en rare topics starten als ik niet wordt gebannt
Rare topics starten deed je al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
heul niet, gewoon gedragenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Wie is niek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Haai schatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Renesite het volgende:
LompeHork homo?![]()
![]()
![]()
IK MAAK KANS!!!
Widge widge nudge nudge
Bahhhhw, is hij aandoenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaah, hij heeft de DM gevonden de schat
Dat is die kkhommo die mei fiets naktequote:
Wojo, dat jij zomaar durft te dreigen, bad boii, wat gaan ze doen dan?!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Open er één over je kattenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Post anders dat plaatje met dat wijf in dat bad die zichzelf in de bek schijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef kdaalder het volgende:
weetje ik hou me niet aan de regels, waaronder ik verwens mensen dood, krijg ik nu een ban?
Even wat lieve woordjes toegewenst? Wat een gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaah, hij heeft de DM gevonden de schat
Pharkje is er ook nog he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef yvonne het volgende:
Wel ff opschieten want ik moet zo Luther kijken.
Hebben homo's ook moeders?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Renesite het volgende:
Maare TS. Jij bent duidelijk het gruis in de kut van je moeder geweest. No hatin'
Ah een rapliefhebber, dat verklaartquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat nog het ergste is aan TS?
Eerst een topic openen omdat hij de songtekst van een rapnummer niet snapt:
MUZ / Nas- The Message
En daarna doodleuk dat zelfde nummer uitroepen tot beste liedje ooit:
MUZ / Beste 3 liedjes die er zijn
Je bent te incapabel om deel uit te mogen van de elite inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dit is de reden dat ik weg wil van fok
Wat een onzin, ik gedraag me toch ook altijd voorbeeldig.quote:
WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat nog het ergste is aan TS?
Eerst een topic openen omdat hij de songtekst van een rapnummer niet snapt:
MUZ / Nas- The Message
En daarna doodleuk dat zelfde nummer uitroepen tot beste liedje ooit:
MUZ / Beste 3 liedjes die er zijn
Nee. Ik heb alleen twee vaders, twee echte vaderssss!quote:
Doe geven skeerequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef LethalNinja het volgende:
Coca Cola vanille is echt super lekker, jammer dat je 20 euro betaalt voor 12 blikjes
Hoe krijgen we het ook iedere keer weer zo snel gevonden. Nog sneller dan vliegen een verse vlaai vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef darkmond het volgende:
Dit topic bestaat pas 5 minuten en heeft nu al zoveel aandacht......
HOMOquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen twee vaders, twee echte vaderssss!
Nou nee, was dat maar zo... - dan viel er nog wel mee te leven. Hij heeft juist géén verstand van rap. Hij deelt 50 Cent in bij de goede rappers die qua imago hebben te lijden onder de gangsta is.quote:
vergeleken bij een jaar geleden..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik gedraag me toch ook altijd voorbeeldig.
Chicks diggen mijn oren manquote:
Ik word langzaam maar zeker volwassen.quote:
Doe delen. En ban jezelf daarnaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
ACH WAT SCHATTIGik krijg ook heul veul DM's met lieve woordjes van TS
Laat me raden:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Hij leert snel zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Komt wel goed, ik zal die vlegel eens wat discipline en respect bijbrengen.quote:
quote:
Voorspellende gave die Yv.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja heel vaak "homo" "flikker" "ik vind je een homo"vet cuuuuuuuuuute!
Ik zou hem doen. Wacht, stuur m een berichtje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, en muzieksmaak!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik zal die vlegel eens wat discipline en respect bijbrengen.
DM's openbaar maken. Ban!!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplichtquote:
Ik bedoel, zo heb ik nog nooit over muziek nagedacht. Dit zou gewoon de regel moeten worden, dan is alles al zoveel simpeler!quote:Als je oud bent en je luistert naar oudw muziek, no problem. Maar als je jong bent moet je naar muziek uit je eigen tijd luisteren. Dat hoort gewoon zo.
stuur es door danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet dat pm's niet openbaar worden gemaakt, maarre....
De verleiding is nu wel erg groot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |