Omdat we van je houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar effe serieus, waarom wordt me accoutn niet inactief gemaakt
[..]
de vriendloze mods en nerd op fok
Maarre, ik hoorde dat jij veel over rap wist?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
ik ga niek flamen en rare topics starten als ik niet wordt gebannt
Rare topics starten deed je al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
heul niet, gewoon gedragenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Wie is niek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Haai schatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Renesite het volgende:
LompeHork homo?![]()
![]()
![]()
IK MAAK KANS!!!
Widge widge nudge nudge
Bahhhhw, is hij aandoenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaah, hij heeft de DM gevonden de schat
Dat is die kkhommo die mei fiets naktequote:
Wojo, dat jij zomaar durft te dreigen, bad boii, wat gaan ze doen dan?!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Open er één over je kattenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef kdaalder het volgende:
Post anders dat plaatje met dat wijf in dat bad die zichzelf in de bek schijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef kdaalder het volgende:
weetje ik hou me niet aan de regels, waaronder ik verwens mensen dood, krijg ik nu een ban?
Even wat lieve woordjes toegewenst? Wat een gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaah, hij heeft de DM gevonden de schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |