Eik wil ik dat niet wetenquote:
Ga dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dit is de reden dat ik weg wil van fok
KOM DAN HE, MET JE HOOFD!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dit is de reden dat ik weg wil van fok
Jeetje, het zit je wel dwars he schat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast krijg alsjeblieft de kanker, kankerhomo, heb jij niet een lul te zuigen ofso, ik wens je dood (nu moet je me echt bannen hoor)
Ik moest lachen, maar eigenlijk was het eenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je niet spotten met slecht? Daar is mijn opa aan overleden.
Ik was erger in mijn hoogtijdagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast krijg alsjeblieft de kanker, kankerhomo, heb jij niet een lul te zuigen ofso, ik wens je dood (nu moet je me echt bannen hoor)
Oh fuck, TS ik ben er bijna, please ga door! Ga door!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
zo makkelijk om daar over te beginnenquote:
Afgezien van het voortdurende gezeik in POL-SC (als een NSB'er ijzer smeden als het heet is) en een rap oplopend aantal notes gaat het prima met mij. En met jou?quote:
maar effe serieus, waarom wordt me accoutn niet inactief gemaaktquote:
de vriendloze mods en nerd op fokquote:
HEY, KNEUS!. JE NEGEERT ME, MONGOOL!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar effe serieus, waarom wordt me accoutn niet inactief gemaakt
[..]
de vriendloze mods en nerd op fok
Mensen genieten van je. Zou toch zonde zijn als je een ban kreeg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
[..]
de vriendloze mods en nerd op fok
omdat jij een klapjosti bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef kdaalder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgezien van het voortdurende gezeik in POL-SC (als een NSB'er ijzer smeden als het heet is) en een rap oplopend aantal notes gaat het prima met mij. En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |