Die ga ik onthoudenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplicht
quote:
Vraag Yvonne om eenmalige ontheffing omdat het om zo'n bijzondere en gewaardeerde TS gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet dat pm's niet openbaar worden gemaakt, maarre....
De verleiding is nu wel erg groot.![]()
Een homoseksueel konijnquote:
Dat was nadat hij op scholieren.com schreefquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat nog het ergste is aan TS?
Eerst een topic openen omdat hij de songtekst van een rapnummer niet snapt:
MUZ / Nas- The Message
En daarna doodleuk dat zelfde nummer uitroepen tot beste liedje ooit:
MUZ / Beste 3 liedjes die er zijn
http://forum.leerlingen.com/vbb/archive/index.php/t-69498.htmlquote:Nelly en NAS zijn geen echte rappers, niet zoals 2pac, 50 cent of Lloyd Banks ofzo. Bruce Springsteen en the rolling stones zijn oude lullen van 90, daar luistert me vader naar. Green Day????? Serieus??? Uhm is dat niet een gay groep???
Samen met dit plaatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is serieus gewoon perfect(nohomijn)
Ja hé, ik kan ook geen wonderen verrichten eh.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat was nadat hij op scholieren.com schreef
[..]
http://forum.leerlingen.com/vbb/archive/index.php/t-69498.html
Nav eerdere post van starla in dat andere topic
Mijn uitlatingen over TS in dat MUZ-topic (die ik zelf nogal grof vond), waren bij nader inzien mild.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat was nadat hij op scholieren.com schreef
[..]
http://forum.leerlingen.com/vbb/archive/index.php/t-69498.html
Nav eerdere post van starla in dat andere topic
Zit ik dus te browsen hierzo en op wat random sites, komt er dus ineens een DM binnen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij mag ie van z'n moeder niet meer internetten.
Bummer
Luther kijken
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit ik dus te browsen hierzo en op wat random sites, komt er dus ineens een DM binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn reacties wat doe je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenhij is zeker nog nooit de eerste van de maand hier geweest om 12:00.
Horkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenhij is zeker nog nooit de eerste van de maand hier geweest om 12:00.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mijn reacties wat doe je.
stop eens met topics verwijderen![]()
Sluiten is minder inspannend. Kost hem meer moeite een topic te maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mijn reacties wat doe je.
stop eens met topics verwijderen![]()
Te druk bezig met topics openenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
Waarom post ts hier niet meer eigenlijk?
Hij is te druk met nieuwe topics openen. Heeft -ie eindelijk een succesvol, snellopend topic, blijft -ie zelf weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
Waarom post ts hier niet meer eigenlijk?
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
TS is even gestopt met posten, hij is gauw weer terug.
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?
Fok! voelt nu al heel leeg aan...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te druk bezig gebanned te worden, toch zondeik mis mijn liefje nu al.
ik zat al te kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?
Boooeeeeeeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
Je kort 'hij' niet af met '-ie'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.
Weet je ook hoe lang?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |