Goed punt. Ik krijg er eigenlijk ook jeuk van.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Zoals de meesten al zeggen een ongelofelijke kutvraag. De meesten raken hier alleen geprikkeld van op een negatieve manier.
Ik vraag gewoon of ze nog leuke mensen tegenkomen of tegen zijn gekomen op de site, meestal verzuchten ze dan over al die sukkels en dan heb je meteen een gemeenschappelijke vijand gekweekt.
Als vrouwen vragen 'wat is nou echt jouw passie?' kap ik er ook meteen mee. Ben er echt allergisch voor.
Gewoon geen vraag doen. Komt vanzelf wel als je aan het mailen bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed punt. Ik krijg er eigenlijk ook jeuk van.
En deze dan?
"Wat neem jij mee op reis naar Zuid-Amerika?"
Terugticket, wtf moet ik in Zuid-Amerika zoeken?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Je hebt er volgens mij best veel die zo in het leven staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ik had eens een speeddate via paiq met een vrouw die "passie" als like had, want ze hield van mensen die gepassioneerd in het leven staan..
Spirituele zweeftevenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij best veel die zo in het leven staan.
Spiritueel, passievol en een beetje gek....
Die is ook wat bedacht, een beetje in de categorie 'wat neem je mee naar een onbewoond eiland'?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Spiritueel valt nog wat voor te zeggen, maar passiequote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wie zegt dan van zichzelf dat ie suf isquote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.
Saaie, suffe mensen hebben we al genoeg
Niemand zo direct, maar ze impliceren het wel met bovengenoemde voorbeeldenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie zegt dan van zichzelf dat ie suf is_
Wij gaan gewoon gedreven voor mensen die niet de hele dag dooddoeners uit zitten te kramen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.
Saaie, suffe mensen hebben we al genoeg
"Jou in ieder geval niet"quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Aan de andere kant als je een saaie muts bent en toch niet zo over wil komen moet je haast wel dit soort termen gebruikenquote:
Omdat al die rare types stiekem ook wel heel vermakelijk zijn?quote:
Om te kunnen schiften tussen wie een uitgebluste kut is die zich van doodgeslagen termen bedient om haar ideale partner te beschrijven of wie daadwerkelijk origineel is en ons weet te prikkelen.quote:
Ga dan de kroeg in en zoek daar iemand op, heb je meer kans dat het gelijk dezelfde avond nog lukt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
blauwe ballen en rammelende eierstokken?
whehe ik ben allang verzuurd wat dat betreftquote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om te kunnen schiften tussen wie een uitgebluste kut is die zich van doodgeslagen termen bedient om haar ideale partner te beschrijven of wie daadwerkelijk origineel is en ons weet te prikkelen.
Maar als jij iedereen het voordeel van de twijfel wilt geven, ga vooral je gang. Over een paar maand verwelkomen we jou in ons "verzuurde" clubje.
Oké, nu ben je gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Ik ben hier gewoon weg erg slecht inquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Oké, nu ben je gewoon aan het trollen.
Misschien ben je gewoon slecht in sociale interacties in het algemeen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon weg erg slecht in
(maar dat is ook geen nieuws toch?)
Waarom zo lopen hatenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon slecht in sociale interacties in het algemeen.
Jouw karakter komt nou ook niet bepaald goed uit de verf in dit topic.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon slecht in sociale interacties in het algemeen.
Het valt me op dat de vrouwen daar ook leuker zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
whehe ik ben allang verzuurd wat dat betreftzo af en toe zit er echter nog wel een echte leukerd tussen, vooral op e-matching!
Je bedoelt dus op je profiel zelf, ik zou het op een andere manier afsluiten. Desnoods zet je je geslacht even op vrouw en jat je een afsluiting van een ander mannenprofiel. Als het goed leesbaar is, niet te cliché en je hebt leuke foto's en interesses dan moet je je niet te druk maken. Welke site zit je nu op?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje over je datingprofiel.
Als je afsluit met een vraag om de ander te prikkelen om te reageren is het wel goed om een beetje een leuke vraag te hebben.
Wat vinden jullie van deze afsluiting?
"Natuurlijk wil ik je graag ontmoeten, toch eerst nog deze vraag.
Wat geeft jou nou energie?"
Ik heb vanmiddag een nieuwe profieltekst geschreven en nieuwe foto's geplaatst.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus op je profiel zelf, ik zou het op een andere manier afsluiten. Desnoods zet je je geslacht even op vrouw en jat je een afsluiting van een ander mannenprofiel. Als het goed leesbaar is, niet te cliché en je hebt leuke foto's en interesses dan moet je je niet te druk maken. Welke site zit je nu op?
Goed bezig! Doe maarquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een nieuwe profieltekst geschreven en nieuwe foto's geplaatst.
Ik stuur je wel even per PB de tekst.
Voor nu eerst even op Knuz om gratis de nieuwe tekst te kunnen proberen.
Haha, ik vind dat wel te boer zoekt vrouw-achtig. Nee, ik vond het wat vreemde meiden, ik had het gevoel dat de ene helft van de dames aan de psychedelische drugs zit. De andere meiden had een profieltekst waar ik niet echt iets uit kon halen. Zo wie zo, is de drempel om daar te contacteren door de directe foto vrij laag. Ach misschien is naar paiq, daar is wat klotenquote:Op maandag 22 juli 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt.
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet. Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden
. Misschien is op paiq kijken
.
Condooms, eigen bloedplasma, medicijnen tegen ziektes, eigen naalden en spuiten, scalpels, enz, enz.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Vlie!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik wil helemaal niet naar Zuid-Afrika.
Maar als ik op het gemiddelde dating profiel afga ben ik afwijkend dat ik net zo lief vier keer per jaar een week naar Vlieland, Schotland, de Ardennen of Griekenland ga in plaats van zes weken met een rugzak door Peru of Tibet te zwerven
Maar als ik dan toch antwoord moet geven: m'n creditcard. Travel light, Travel Visa.
Er is nog hoopquote:
Fok heeft ook een dm functie.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Er is nog hoop
Waarom kom ik jou nooit tegen op zon site Eefje?
Waarbij vlieland eigenlijk een slecht voorbeeld is. Hoog op de todo list want enige wadden eiland waar ik nooit ben geweest
Cool man, goed bezig!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
Mijn datingavonturen zijn voor nu weer voorbij :-) Sinds dit weekend samen besloten om het geen daten meer te noemen en het "exclusief" te houden aan elkaar, dus geen andere dates meer :-), ook kennis gemaakt met familie, gaat snel... maar voelt verschrikkelijk goed!
Mijn vorige flings in de afgelopen maanden sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik waren naar gevoel niet meer dan "rebounds", dit voelt sinds dit weekend anders
quote:1s.gif Op maandag 22 juli 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt.
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet. Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden
. Misschien is op paiq kijken
.
Dat was ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Brembo het volgende:
Op maandag 22 juli 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt .
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet . Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden . Misschien is op paiq kijken .
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
Mijn datingavonturen zijn voor nu weer voorbij :-) Sinds dit weekend samen besloten om het geen daten meer te noemen en het "exclusief" te houden aan elkaar, dus geen andere dates meer :-), ook kennis gemaakt met familie, gaat snel... maar voelt verschrikkelijk goed!
Mijn vorige flings in de afgelopen maanden sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik waren naar gevoel niet meer dan "rebounds", dit voelt sinds dit weekend anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen aan de partnerBedankt voor het delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was het met die Amerikaanse?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen aan de partnerThx dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog maar bij date 3 (met de nodige kriebels in m'n buik) hè
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik doelde natuurlijk hierop:quote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx dude
Ik ben nog maar bij date 3 (met de nodige kriebels in m'n buik) hè
Was geen date, maar was wel gezelligquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen
Hoe was het met die Amerikaanse?
Zag laatst die Britse versie, die dames...wat een portretten ook. Wezen echt superleuke mannen of om hele vreemde redenen. Maar wel een interessante manier ja, volgens mij deed Babette van Veen dat toen ook voor zo'n datingprogramma, juist omdat zij altijd herkend wordt op dates.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Greyson het volgende:
Is daten in het donker niet wat? Lijkt mij wel spannend. Zie de Amerikaanse versie. Heel jammer dat mensen dan echt spontaan vaak op uiterlijk afknappen.
Bestaat dit egenzins in Nederland?
Oh. Ja, dat zal wel kloppen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk hierop:
[ afbeelding ]
Yup is een paar seizoenen in NL geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Greyson het volgende:
Is daten in het donker niet wat? Lijkt mij wel spannend. Zie de Amerikaanse versie. Heel jammer dat mensen dan echt spontaan vaak op uiterlijk afknappen.
Bestaat dit egenzins in Nederland?
Eerlijkheid wordt ook nooit gewaardeerdquote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Deckard het volgende:
Laatst ook even op paiq: "wat is jouw ideale zaterdag(avond)"
- "bier"
Toen werd ik weggeklikt hehehe.
ik zou verwachten de mededeling 'bier is een gemeenschappelijke interesse'quote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Deckard het volgende:
- "bier"
Nee het zal iets pseudo interessant moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
ik zou verwachten de mededeling 'bier is een gemeenschappelijke interesse'
ah.. filosoferen met een biertje danquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee het zal iets pseudo interessant moeten zijn.
goede antwoord was ook neukenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Deckard het volgende:
- "bier"
Inderdaad, had rosé of sushi gezegd en je had haar in je zak gehad.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee het zal iets pseudo interessant moeten zijn.
Roséquote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, had rosé of sushi gezegd en je had haar in je zak gehad.
Niet eens passievol de liefde bedrijven?quote:
Ben gewoon jezelf en heb vertrouwen in hoe je eruit ziet. Ook goed voor je zelfvertrouwenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef Greyson het volgende:
Oké bedankt. Lijkt mij ook spannend. Maar goed ik ben moeders mooiste niet. Ben altijd bang dat ze daarom altijd afhaken. Daar ligt het probleem een beetje. Ik heb wel wat dates gehad zij vonden dat ik een lief koppie had. Ik kon veel bieden, ik had volgens hun echt hele leuke eigenschappen.
Nog tips wellicht? Ik zie er gewoon verzorgd uit, kleedt mij netjes enzovoort. Ik zie geen problemen op uiterlijk na..
QFT.quote:
Volgens mij had ze dan mijn zak gehad. badaboemtsjinquote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, had rosé of sushi gezegd en je had haar in je zak gehad.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij had ze dan mijn zak gehad. badaboemtsjin
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb mij er bij neergelegd omdat ik constant alleen maar negatieve reacties krijg, of helemaal niets.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef Greyson het volgende:
Oké bedankt. Lijkt mij ook spannend. Maar goed ik ben moeders mooiste niet. Ben altijd bang dat ze daarom altijd afhaken. Daar ligt het probleem een beetje. Ik heb wel wat dates gehad zij vonden dat ik een lief koppie had. Ik kon veel bieden, ik had volgens hun echt hele leuke eigenschappen.
*kijkt fotoboek*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:10 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb mij er bij neergelegd omdat ik constant alleen maar negatieve reacties krijg, of helemaal niets.
Precies dezelfde foto's als in het fotoboek. Het komt ook veel voor dat ik helemaal geen reacties kreeg. Ik ben na twee jaar maar gestopt met de dating sites.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
*kijkt fotoboek*
Ehh, ik kan me niet voorstellen dat jij constant negatieve reacties krijgt. Misschien verkeerde foto's gekozen op je datingprofiel?
Op welke datingsites zat je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Precies dezelfde foto's als in het fotoboek. Het komt ook veel voor dat ik helemaal geen reacties kreeg. Ik ben na twee jaar maar gestopt met de dating sites.
Veel betaalde dating sites o.a. Relatieplanet, lexa. Geld steek ik er in iedergeval nooit meer in.quote:
Hm oke... klinkt herkenbaar en ik zat ook op die sites...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:02 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Veel betaalde dating sites o.a. Relatieplanet, lexa. Geld steek ik er in iedergeval nooit meer in.
Bedankt voor de suggestie maar ik laat dating-sites maar met rust. Zit altijd wel een addertje onder het gras waardoor je je creditcard of portomonee mag trekken. Nee, geen resultaten gehad met websitesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm oke... klinkt herkenbaar en ik zat ook op die sites...
Paiq al geprobeerd? Schijnt aardig te werken voor de meeste hier... (ik vond het niks maarja...wie niet waagt... )
Zonder lappen kom je niet ver op de meeste sites nee...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:40 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie maar ik laat dating-sites maar met rust. Zit altijd wel een addertje onder het gras waardoor je je creditcard of portomonee mag trekken. Nee, geen resultaten gehad met websites
Van het mooie weer genieten. Ondertussen begin ik te denken dat ik gewoon een hopeloos geval ben :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:45 schreef Greyson het volgende:
Bedankt.. Ah ja... Ik probeer het vaak wel. Maar goed.
@ricardo Wat ga ja nu doen dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:00 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Van het mooie weer genieten. Ondertussen begin ik te denken dat ik gewoon een hopeloos geval ben :p
Ik had het idee dat hij zich sowieso niet echt concurrentie voelde.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:03 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecy
Maar goed, minder concurrentie voor de rest van ons
Het hebben van goede foto's is essentieel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:20 schreef -Splash- het volgende:
Het probleem zit (vaak) ook niet bij de foto's....
Maar ook de brillenfoto? Vrouwen schijnen dat toch minder te waarderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Precies dezelfde foto's als in het fotoboek. Het komt ook veel voor dat ik helemaal geen reacties kreeg. Ik ben na twee jaar maar gestopt met de dating sites.
Het kan zeker, heb m'n ex ook via RP leren kennen. Dat het uiteindelijk mis ging na vijf jaar samenwonen had niks met die site te maken. Als we elkaar in de kroeg hadden leren kennen (en dat had gekund, we woonden maar 10 km uit elkaar) zou het uiteindelijk ook mis zijn gegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef HaerdenC het volgende:
En toch kan het wel hoor ik heb een collega hier die haar vriend heeft leren kennen op een dating site, ze woonden ook nog eens ver uit mekaar (Terneuzen-Diepenbeek toch dikke 150 km). Ze hebben een woning gebouwd tussen in en hebben ondertussen 2 kindjesdus ja het kan wel hoor en dat is zeker geen alleenstaand geval.
Het helpt. Wat zijn goede foto's? Ik denk dat het vooral interessante foto's moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het hebben van goede foto's is essentieel.
Vrouwen hebben op datingsites de upper hand.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:28 schreef habitue het volgende:
Imo zijn 1 of 2 duidelijke starddaardfoto's prima. Als ik foto's van andere vrouwen bekijk boeit me de omgeving van de foto weinig. Of het moet echt extreem zijn, hevige sm foto's bijvoorbeeld. Dan stuur ik natuurlijk direct een berichtje.
Ik ben niet ridiculously knap, gewoon average, en heb 2 foto's, 1 van mn gezicht en 1 waar ik helemaal op sta bij een kastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouwen hebben op datingsites de upper hand.
Een selfie is voor een vrouw prima, maar een man kan daar alleen mee wegkomen als ie ridiculously knap is.
Opel Corsaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:24 schreef -Splash- het volgende:
En dan bedoel ik niet; gehurkt voor je Opel Mantra.
Wat is nerd-gedrag vertonen op een foto?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:58 schreef Silenus het volgende:
Interessant boeit echt niet, je moet gewoon een leuke kop hebben en het verder niet 'verprutsen' door met een gouden ketting op de foto te staan of anderszins tokkie/nerd-gedrag te vertonen.
Alleen gold-diggers zijn daar gevoelig voor volgens mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als die Corsa nou een dikke 5 serie is...
Een foto waarop je achter de computer zit. Of 'cool' denken te zijn in een oversized Hema-pak. Of een pasfoto.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat is nerd-gedrag vertonen op een foto?
foto tijdens een LARP uitje ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat is nerd-gedrag vertonen op een foto?
Eigenlijk gewoon alles behalve een opelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als die Corsa nou een dikke 5 serie is...
Mwa ik denk dat veel vrouwen een mooie auto wel diggen. Niet in de zin dat het een reden meer is, maar erg zullen ze het niet vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen gold-diggers zijn daar gevoelig voor volgens mij
Ja gvd, m'n Nissan is gejat daarom rij ik tegenwoordig in een Opel rondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alles behalve een opel
Dit kun je zelf niet bedenken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:17 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
Ik stuur iemand een one liner dat ze een leuke foto heeft.. ze bedankt(en accepteert dus).. en dan? wachten tot ze online is? Offline vragen hoe het gaat?
Misschien kun je ook ff een vraag voor hem bedenken die hij kan stellen.quote:
Neee, eerste keer dat ik aan een online datingsite doe. Meestal heb je met meiden wel iets om over te praten, maar dit zijn onbekende damesquote:
En in het dagelijks leven kom je nooit onbekende mensen tegen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:23 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
[..]
Neee, eerste keer dat ik aan een online datingsite doe. Meestal heb je met meiden wel iets om over te praten, maar dit zijn onbekende dames.
Jawel, maar dan praat je over iets wat er op dat moment is. Iets over de omgeving etc. Ik loop niet naar een meisje toe en vraag, he alles goed?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:25 schreef habitue het volgende:
[..]
En in het dagelijks leven kom je nooit onbekende mensen tegen?
je kan toch hebben over hobby's, vakanties, muziek, werk, studie, de efteling, vleermuizen, whatever.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:25 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan praat je over iets wat er op dat moment is. Iets over de omgeving etc. Ik loop niet naar een meisje toe en vraag, he alles goed?
Ik heb geen probleem met meiden aanspreken hoor, maar op zo chatsite is het toch anders. Wacht je tot ze online is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
je kan toch hebben over hobby's, vakanties, muziek, werk, studie, de efteling, vleermuizen, whatever.
In de kroeg spreek je ook nooit een meisje aan? Op vakantie?
Waarom ga ik hier serieus op in.
Het moet persé een mama zijn? Is dit een fetish?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit hier op de camping maar er lopen maar verrekte weinig leuke mama's rond. En die moeten dan ook nog single zijn...
Of ja, dat maakt eigenlijk niet veel uit.
X
Je bent op vakantie... Laten vallen dat eisenlijstjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit hier op de camping maar er lopen maar verrekte weinig leuke mama's rond. En die moeten dan ook nog single zijn...
Of ja, dat maakt eigenlijk niet veel uit.
X
Nah, maar om nou zo'n chickie van 19 te vragen of ze mee wil gaan naar het zwembad om op mijn jongste te letten..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het moet persé een mama zijn? Is dit een fetish?
Ik gok dat hij op een camping zit waar alle vrouwen mama zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het moet persé een mama zijn? Is dit een fetish?
fixedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:39 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik gok dat hij op een camping zit waar alle vrouwen mama zijn?
Mijn ervaring met campings is in elk geval dat het OF kindvriendelijk is OF dat er geen gezinnetje te bekennen is.
Kom je op een camping 1 heb ik slechts 1 advies: inpakken en wegwezen
Niks mis met een camping. Maar ik ga kamperen voor m'n rust, daar passen geen schreeuwende kinderen bij. En om het ontopic te houden: heb ook nog nooit een date gescoord op een camping.quote:
Klinkt idd prima!quote:Eénoudergezinnen
Uniek in Nederland
Iedereen heeft recht op een onbezorgde vakantie. Maar voor alleenstaande ouders is de drempel om er met de kinderen op uit te trekken vaak nét iets hoger dan voor anderen. Niet alleen de reis naar de vakantiebestemming is een hele onderneming, want bij aankomst wacht het opzetten van de tent of caravan; een hele klus in je eentje. En dan valt er ook helemaal niets te neuken. Tijdens de vakantie mist u misschien een paar extra ogen om die irritante kutkinderen in de gaten te houden en voor sommige ouders zijn eenzame zomeravonden, als de kinderen op bed liggen, geen aangenaam vooruitzicht. Jezelf huilend in slaap masturberen doe je immers al vaak genoeg.
"Bij aankomst vroeg de rondborstige buurvrouw direct of ze kon helpen met opbouwen!" Speciaal voor deze groep heeft 't Klumpke sinds een paar jaar de 'eenoudervelden' opgezet. Aparte velden waar enkel alleenstaande ouders kamperen. Ouders die elkaars situatie kennen en begrijpen, die graag een helpende 'hand' bieden bij het opzetten van de tent en een oogje in het zeil houden als de kinderen op het veld spelen. Omdat ze dat zelf ook prettig vinden.
De ervaring leert dat veel ouders makkelijker met elkaar in contact komen op het éénouderveld en uiteindelijk bij elkaar in bed belanden. Het gevolg: een veilig gevoel en een ontspannen vakantie. De kinderen rennen heen en weer tussen het recreatieteam en het veld, maken snel vriendjes en vriendinnetjes en ondertussen heeft u alle tijd om te genieten van allerlei lekkere milfs en pilfs.
Ook de éénoudervelden zijn ingedeeld op leeftijdscategorie van de kinderen, zodat hier veilige speeltoestellen op de velden staan en leeftijdsgenootjes elkaar op het veld ontmoeten.
Of een FILF. Normaal staat de M voor mother dus zou father logischer zijn. De DILF's zijn dan weer de neukbare dochters (18+)quote:
Het addertje onder het gras is dat hij je leuk vind, ik zou maar gauw het contact afbreken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Sannne het volgende:
Pilf, dilf? Whaaaaaaa
Ik kreeg gisteren via Lexa het aanbod met iemand op vakantie te gaan. Dochter mag mee. Hij ziet er echt leuk uit, heeft een goede baan.. Wat zou toch het addertje zijn?
Why me?
Oh ik dacht dat het iemand was die al langer contact had lopen. Ehm, ja, das wel een beetje vreemd dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:09 schreef Sannne het volgende:
Je gaat toch een vreemde vrouw en haar dochter geen vakantie aanbieden?
Tenzij jij de m van mom neemt, beiden worden gebruikt geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of een FILF. Normaal staat de M voor mother dus zou father logischer zijn. De DILF's zijn dan weer de neukbare dochters (18+)
Of we maken het algemener en staat de 'P' gewoon voor 'Person'.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:11 schreef MissGump het volgende:
[..]
Tenzij jij de m van mom neemt, beiden worden gebruikt geloof ik.
Hoe dan ook google vertelt me dat de p van pilf staat voor presidentmisschien zitten die ook op dat veldje!
wat verschrikkelijk politiek correctquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of we maken het algemener en staat de 'P' gewoon voor 'Person'.
En nog geen IRL date gehad? Het addertje? Pun intended neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Sannne het volgende:
Pilf, dilf? Whaaaaaaa
Ik kreeg gisteren via Lexa het aanbod met iemand op vakantie te gaan. Dochter mag mee. Hij ziet er echt leuk uit, heeft een goede baan.. Wat zou toch het addertje zijn?
Why me?
Het addertje is dat hij niet spoort. Wie doet dat nu zonder iemand gezien te hebben?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Sannne het volgende:
Pilf, dilf? Whaaaaaaa
Why me?
Ja, een beetje vreemd is het in ieder geval wel. Iemand uitnodigen op vakantie lijkt me toch iets wat je pas na een maandje of twee, drie doet, niet in je openingszin op een datingsite.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:24 schreef Sannne het volgende:
Tja, vond ik dus ook. Hij wil me uiteraard eerst wel zien, maar ik krijg de rillingen van hem..
Ik wel, als er drugs in het prijsje zit om mee te smokkelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:09 schreef Sannne het volgende:
Family?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of een FILF. Normaal staat de M voor mother dus zou father logischer zijn. De DILF's zijn dan weer de neukbare dochters (18+)
Bedoel je hier op het forum? Hier kom je toch voor de gezelligheid? Niet om de hele tijd te proberen om een chick in bed te krijgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:03 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecy
Maar goed, minder concurrentie voor de rest van ons
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij zich sowieso niet echt concurrentie voelde.
Je hebt er aparte gevallen tussen zitten heb ik mij laten vertellenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:09 schreef Sannne het volgende:
Niet hier op het forum, meer zo in het algemeen. Aangezien er op de meeste dating sites toch een mannenoverschot is...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Bedoel je hier op het forum? Hier kom je toch voor de gezelligheid? Niet om de hele tijd te proberen om een chick in bed te krijgen?
Klopt, het viel mij op, toen ik nog op dating sites zat, bijna alle mannen echt voor het 'prooi' moest vechten om aandacht te krijgen. Een normaal gesprek over normale dingen kon niet eens meer, want daar kreeg ik geen reactie op. Blijkbaar was ik niet boeiend genoegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Niet hier op het forum, meer zo in het algemeen. Aangezien er op de meeste dating sites toch een mannenoverschot is...
Misschien vonden ze je te lelijk, zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:52 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Klopt, het viel mij op, toen ik nog op dating sites zat, bijna alle mannen echt voor het 'prooi' moest vechten om aandacht te krijgen. Een normaal gesprek over normale dingen kon niet eens meer, want daar kreeg ik geen reactie op. Blijkbaar was ik niet boeiend genoeg
Klassiek voorbeeld hoe een persoon te ronselen voor drugs smokkel. Hij komt vast met plezier je koffers een dag van te voren ophalen, of hij heeft wel een mooie nieuwe koffer voor jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Sannne het volgende:
Pilf, dilf? Whaaaaaaa
Why me?
Waar zou je dan geen gaan? Antillen, Suriname of gewoon rechtstreeks naar Colombia?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Sannne het volgende:
Pilf, dilf? Whaaaaaaa
Why me?
Spanje, Italië en Frankrijk zijn op dit moment hot qua drugs. Zijn onlangs wat belangrijke mensen geliquideerd als ik de crime site"s moet geloven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar zou je dan geen gaan? Antillen, Suriname of gewoon rechtstreeks naar Colombia?
Klinkt inderdaad niet helemaal zuiver
klopt online daten gaat sowieso alleen om uiterlijk omdat vrouwen echt honderden berichten krijgen in een week. als ze aantrekkelijk zijn, en zelfs lelijke vrouwen krijgen tientallen berichten alleen dikke vrouwen komen niet boven de 10 berichten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:52 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Klopt, het viel mij op, toen ik nog op dating sites zat, bijna alle mannen echt voor het 'prooi' moest vechten om aandacht te krijgen. Een normaal gesprek over normale dingen kon niet eens meer, want daar kreeg ik geen reactie op. Blijkbaar was ik niet boeiend genoeg
Was het deze knul misschien ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:24 schreef Sannne het volgende:
Tja, vond ik dus ook. Hij wil me uiteraard eerst wel zien, maar ik krijg de rillingen van hem..
Nee joh, je bent gewoon verzuurdquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spanje, Italië en Frankrijk zijn op dit moment hot qua drugs. Zijn onlangs wat belangrijke mensen geliquideerd als ik de crime site"s moet geloven.
Dat altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, je bent gewoon verzuurd
Ben je sarcastisch of lul je altijd van deze wanstaltige onzin?quote:Op woensdag 24 juli 2013 04:14 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
klopt online daten gaat sowieso alleen om uiterlijk omdat vrouwen echt honderden berichten krijgen in een week. als ze aantrekkelijk zijn, en zelfs lelijke vrouwen krijgen tientallen berichten alleen dikke vrouwen komen niet boven de 10 berichten.
Of hij is gewoon lelijk en gedeprimeerd. Dan ga je die shit gewoon geloven..quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of lul je altijd van deze wanstaltige onzin?
Omdat zij ook een plekje op het internet moeten hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef habitue het volgende:
Ik dacht laat ik eens voor de gein op Badoo kijken wat daar op zit. Mother of god, de Priscilla types vliegen je per bosjes om de oren. En sowieso dat hele kinderachtige gedoe met cadeautjes geven en superkrachten activeren.![]()
En de helft van de vrouwen staat er met een duckface op, waarom echt....
Ik dacht wel een uitnodiging voor de bevalling te krijgen, op zijn minst. Niet dus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil je de geboortekaartjes als het eenmaal zover is?
Nee hoor, ik wilde gewoon even checken of de verhalen die ik hier weleens lees over die site klopten, Nou, ja dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Omdat zij ook een plekje op het internet moeten hebben.
Je maakt je er nogal druk om?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
Humor is een interesse van **
Whoa, jij vindt humor leuk.
Leuk is een interesse van ***
Oh mijn god je vindt leuk leuk
Je verwacht het niet hè.
Blij dat ik dit niet meer hoef te doen zeg
Beetje makkelijk, je zit er zelf nu ook gewoon op he.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef JAOC het volgende:
Dit is de eerste dat ik me ooit op een datingsite aangemeld heb, maar het merendeel van de vrouwen zou ik in het echt wel negeren. Al is dat natuurlijk ook de reden dat ze op een datingsite zitten
En jij zit er natuurlijk omdat je voor de grap even wil kijken en straks weer als de adonis die je bent de mooiste chickies uit de kroeg haalt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef JAOC het volgende:
Ik heb ook sinds kort een account op paiq, maar de meeste matches kloppen echt voor geen meter.
Die speed/battle dates zijn wel leuk, maar verder vind ik de site niet zo heel veel aan.
Dit is de eerste dat ik me ooit op een datingsite aangemeld heb, maar het merendeel van de vrouwen zou ik in het echt wel negeren. Al is dat natuurlijk ook de reden dat ze op een datingsite zitten
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:45 schreef Kreator het volgende:
Leuk is ook relatief. Ik zou mijn vriendin puur en alleen afgaand op de foto niet knap noemen. Maar ze is wel aantrekkelijk. Dat is dan ook meteen het nadeel van online daten.
Hij zal wel fotogeniek zijn. Ik zou mezelf ook niet daten, afgaande op 1 foto. Als ik homo was. Of vrouw. Of beide.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.
Ooohh je vindt haar in het echt wel een lekker wijf?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij zal wel fotogeniek zijn. Ik zou mezelf ook niet daten, afgaande op 1 foto. Als ik homo was. Of vrouw. Of beide.
heb je nog nooit een nep account vrouw aangemaakt op een datingsite?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of lul je altijd van deze wanstaltige onzin?
Anders zou mijn pé-nis er niet van groeien hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh je vindt haar in het echt wel een lekker wijf?
Ik vond die van jou er niet raar uitzien op foto's, trouwens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders zou mijn pé-nis er niet van groeien hè.
Thx. Dat zei mijn vriendin ook vannacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond die van jou er niet raar uitzien op foto's, trouwens.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Dat zei mijn vriendin ook vannacht.
Voor het eerst in mijn hele leven dat iemand mij beschuldigd van 'politiek correct' gedrag.quote:
Nee, omdat ik geen wanhopige bevestiging nodig heb van rare aannames. Ik krijg wel gewoon berichten, namelijk. En de dames met wie ik heb gedate, gewoon aantrekkelijke vrouwen, kregen echt geen stapels berichten per dag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
heb je nog nooit een nep account vrouw aangemaakt op een datingsite?
En zelfs van zo'n advertentie ken ik nog wel een succesverhaal:quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Was het deze knul misschien ?
http://www.geenstijl.nl/m(...)tersassistente.html
Wat zet jij in zo'n profieltekst dan? Ik wat ik ongeveer doe. Maar niet echt veel respons ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met mijn nieuwe profiel.
(ik heb een nieuwe profieltekst geschreven en andere foto's geupload).
Ik krijg nu veel meer response dan eerst.
Van de 8 die ik heb aangeschreven hebben nu 3 een positieve reactie terug gestuurd.
Nu maar even verder mailen zeg maar.
Wat zetten jullie meestal in de vervolg mailtjes?
Ga je de ander dan echt uittesten hoe haar waarden zijn? Gewoon een beetje dollen? Of vertel je vooral een verhaal over jezelf?
Ok, lekker luchtig houden dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:44 schreef Silenus het volgende:
Gewoon een beetje dollen, hou het luchtig. Ook vooral omdat er dus veel types opzitten die hele verhalen over zichzelf vertellen (boringgg) of moeilijke/serieuze vragen gaan stellen.
Niemand heeft zin om met dit weer een gigantisch verhaal te typen. Gewoon een paar leuke zinnetjes, en begin na een paar mailtjes over en weer over het bekende terrasje. In het echt is het toch veel leuker dan op de mail.
Je moet alles sowieso niet te serieus nemenquote:
Die modjes hier regelen ook aan stuk op fok hequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.
Als dat al op kan luchten...wowquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoe leuk de afleiding vaak voor me is (geweest)...ik heb vandaag mijn Paiq lijst opgeschoond. Matchknop stond al een tijdje uit, vandaag alle (oude) contacten eruit. Voelt wel goed en ben wel een soort van raar opgelucht ofzo. Nu maar even de focus op mezelf om over een tijdje weer eens te kijken, als ik wat beter in mijn vel zit.
Voor jullie verandert er natuurlijk niet zoveel, aangezien ik hier toch al nauwelijks (meer) postte. Veel plezier en succes met al jullie date(s) en liefdes (blijf hier en daar nog wel een beetje meelurken verwacht ik, dus hoor het graag als er leuke of grappige dateverhalen langskomen)!
Gek hequote:
Als je dorst hebt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Gek heHeeft verwacht ik te maken met alles dat ik nu aan het 'opruimen' ben (letterlijk en figuurlijk) en blijkbaar is dit toch ook iets dat ik mezelf een soort van heb opgelegd (cq te graag wil en tegelijkertijd vrijheidsdrang blijven hebben). Daarom nu dus maar even ook dit stuk op een laag pitje (lees: geen pitje
) en te pogen alles in mijn leven waar ik toch geen grip op heb los te laten (bwv). Ofzo
![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dorst hebt hoor ik het wel
Gewoon door posten. Ik ben er ook nog maar netquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoe leuk de afleiding vaak voor me is (geweest)...ik heb vandaag mijn Paiq lijst opgeschoond. Matchknop stond al een tijdje uit, vandaag alle (oude) contacten eruit. Voelt wel goed en ben wel een soort van raar opgelucht ofzo. Nu maar even de focus op mezelf om over een tijdje weer eens te kijken, als ik wat beter in mijn vel zit.
Voor jullie verandert er natuurlijk niet zoveel, aangezien ik hier toch al nauwelijks (meer) postte. Veel plezier en succes met al jullie date(s) en liefdes (blijf hier en daar nog wel een beetje meelurken verwacht ik, dus hoor het graag als er leuke of grappige dateverhalen langskomen)!
Doorposten als ik niks te melden heb op dategebied (omdat ik dus even een tijdje niet zal gaan daten) lijkt me niet zo zinvol, wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef Greyson het volgende:
[..]
Gewoon door posten. Ik ben er ook nog maar net. Een clubje gezelligheid lijkt mij ook van toepassing mits niet teveel SC denk ik zo.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Doorposten als ik niks te melden heb op dategebied (omdat ik dus even een tijdje niet zal gaan daten) lijkt me niet zo zinvol, wel?
Als jullie nou gewoon lekker blijven posten, dan lurk ik wel af en toe voor de lol op de achtergrond mee, ok?quote:
doe ik ook regelmatig. Als het allemaal te lang gaat duren of ik blijft op een punt zitten.quote:
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Yuki het volgende:
Lijst opschonen is 1. Ik begrijp van myxo dat ze tijdelijk helemaal stopt met daten.
Ik snap ook heel goed dat mensen een tijd kappen met datenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.
Jij bent wel lekker direct met je manier van opschonenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.
Heerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Yuki het volgende:
Lijst opschonen is 1. Ik begrijp van myxo dat ze tijdelijk helemaal stopt met daten.
Als je die tijd neemt om aan jezelf te werken? Vraag het me af.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijkdan kom je vaak de leukste mensen tegen
Nee als je niet date maar gewoon alleen leuke dingen doet met vrienden enzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je die tijd neemt om aan jezelf te werken? Vraag het me af.
je moet er nooit omheen draaien, schiet je niks mee op toch. Gewoon duidelijk en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker direct met je manier van opschonen
Ik ben ook wel klaar met paiq. Het werkt niet voor me.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijkdan kom je vaak de leukste mensen tegen
Als C. nou ook zo'n leuke ervaring hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met paiq. Het werkt niet voor me.
Speeddaten is veel leuker
Hoeveel namen heb je al geprobeerd in facebookquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:13 schreef VeX- het volgende:
Meisje ontmoet op een huisfeest bij mij op de gang afgelopen zaterdag. Heb gezegd dat ik dr nog zou bellen. Maar ik was bezopen (moest meerdere keren dr naam vragen) en nu weet ik niet meer of ze echt zo leuk was of ik weer eens bierglazen op had.
Nou ja we gaan het zien.
Artsen zijn het ergste soort mensenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Nog geen datingsite-ervaring maar inmiddels op een leeftijd dat ik het maar is ga uitproberen.
Eerst maar met Paiq beginnen. Even kijken of ik nog pluspunten scoor met het feit dat ik over een paar maanden arts ben
Geloof er niets van, een arts maakt niet zo'n achterlijke taalfout.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Nog geen datingsite-ervaring maar inmiddels op een leeftijd dat ik het maar is ga uitproberen.
Eerst maar met Paiq beginnen. Even kijken of ik nog pluspunten scoor met het feit dat ik over een paar maanden arts ben
Waar haal jij vandaan dat ik nog geen date heb?quote:
Wow. Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb zojuist een nieuw persoonlijk record gevestigd op Paiq: van het accepteren van een oneliner naar date in 21 minuten. Ik ben er nog even van aan het bijkomen
Gewoon laten zitten dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Xummon het volgende:
leuke dame nu op de chat, maar ze is niet erg spraakzaam
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Yuki het volgende:
De Dokter is, verrassend, geneeskundestudent. Inderdaad ambitieus en leergierigen zo dyslectisch als de pest
Zo zie je maar weer dat je alle afknappers overboord zet als je je date écht leuk vindt: deze taalnazi schiet hem niet af op zijn taalfouten.
Dyslexie is ook een gavequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Yuki het volgende:
De Dokter is, verrassend, geneeskundestudent. Inderdaad ambitieus en leergierigen zo dyslectisch als de pest
Zo zie je maar weer dat je alle afknappers overboord zet als je je date écht leuk vindt: deze taalnazi schiet hem niet af op zijn taalfouten.
Wat van zeggen of mee kappen. Zonde van je tijd naar mijn mening.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Xummon het volgende:
leuke dame nu op de chat, maar ze is niet erg spraakzaam
Van haar naar mij en zij nam ook het initiatief tot de date. Dus het is eigenlijk best een passief persoonlijk record, maar alsnog best spectaculair al zeg ik het zelf. Gelukkig lijkt het wel een leuke dame, als ik mag afgaan op de chat die daarna nog volgde. Haar foto beviel me uiteraard ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow. Hoe doe je dat dan?
Was de oneliner van jou naar haar of andersom?
Ik word erg blij van hem jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
NiceVolgens mij ben je wel goed blij of niet
Wat is de titel van dat boek? Ben wel benieuwd hoe dat werkt bij iemand met dyslexie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dyslexie is ook een gave
Is ook trouwens een boek over geschreven, leuk boek om te lezen. Daar staat namelijk aan de hand van leuke voorbeelden in hoe een dyslect leest, kijkt, denkt en leert.
Klinkt leuk! Enthousiaste dame iigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Van haar naar mij en zij nam ook het initiatief tot de date. Dus het is eigenlijk best een passief persoonlijk record, maar alsnog best spectaculair al zeg ik het zelf. Gelukkig lijkt het wel een leuke dame, als ik mag afgaan op de chat die daarna nog volgde. Haar foto beviel me uiteraard ook.
De Gave Van Dyslexie geschreven door R.D. Davis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Wat is de titel van dat boek? Ben wel benieuwd hoe dat werkt bij iemand met dyslexie.
Zelf heb ik zelden tot nooit moeite gehad met taal, waardoor leren meestal ook heel goed ging. Ik hoor echter van de Dokter dat hij absoluut trager is met studeren en schrijven door zijn dyslexie.
[..]
quote:Albert Einstein, Winston Churchill, Whoopi Goldberg, Walt Disney, Henry Ford - veel van 's werelds succesvolste mensen danken hun succes aan dezelfde gave die hen verhindert op `normale' wijze een boek te kunnen lezen. Dat is de stelling van Ron Davis, zelf dyslectisch, die in zijn jeugd gezien werd als een dommerdje maar uiteindelijk een geslaagd ingenieur, zakenman en beeldhouwer werd.
Ik stel hem voor de eerste keer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik nog geen date heb?
Tevens heb je deze vraag enkele keren eerder gesteld.
Waarom blijft de vraag terug komen?
Ik denk dat hij weer eens in de war was met iemand anders, heeft 'ie wel vaker. Allemaal onderdeel van zijn gave.quote:
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kom tóch nog even inhoudelijk posten. Krijg op mijn verhaal van gisteren een rematch oneliner, van een man die niet begrijpt waarom ik dan mijn account niet ophef en hem persoonlijk blokkeer (op teentjes getrapt/ik vat alles persoonlijk op-reactie?
). Daarnaast had ik geschreven dat we ws. toch niet op date waren gegaan (chatten nl. al sinds een paar maanden met vlagen en nooit wat van gekomen). Eigenlijk vind ik deze actie ook wel weer erg typerend voor hem tov eerdere chats (en had ik hem net zo goed eerder kunnen verwijderen denk ik nu), maar kan het dan toch weer niet laten om het verder uit te leggen
Maar goed, dat iemand zijn coins hiervoor inzet
![]()
Haha, ik had ook ooit een meisje die TOT TWEE KEER TOE een rematch-oneliner stuurde. Dat heeft haar dus 100 credits gekost!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kom tóch nog even inhoudelijk posten. Krijg op mijn verhaal van gisteren een rematch oneliner, van een man die niet begrijpt waarom ik dan mijn account niet ophef en hem persoonlijk blokkeer (op teentjes getrapt/ik vat alles persoonlijk op-reactie?
). Daarnaast had ik geschreven dat we ws. toch niet op date waren gegaan (chatten nl. al sinds een paar maanden met vlagen en nooit wat van gekomen). Eigenlijk vind ik deze actie ook wel weer erg typerend voor hem tov eerdere chats (en had ik hem net zo goed eerder kunnen verwijderen denk ik nu), maar kan het dan toch weer niet laten om het verder uit te leggen
Maar goed, dat iemand zijn coins hiervoor inzet
![]()
Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?
Omdat -ik spreek niet voor mycxomtaemkonijn, dat terzijde-, het irritant is als je later weer zin krijgt om te daten en je opnieuw inschrijft...en je dan al diezelfde types weer tegenkomt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik had ook ooit een meisje die TOT TWEE KEER TOE een rematch-oneliner stuurde. Dat heeft haar dus 100 credits gekost!![]()
Eerste keer iets met 'huh het was toch gezellig? :S'
...toen dacht ik al...waar is je waardigheid. Ik maar geaccepteerd, uitgelegd dat ze het niet persoonlijk moet opvatten etc. Toen begon ze weer te zaniken waardoor ik haar midden in het gesprek alsnog heb verwijderd (muhahaha) en toen kreeg ik er verdomme gewoon NOG een.
Echt, vind mij gewoon een klootzak enzo. Geen probleem. Maar om 50 credits weg te gooien/geld te betalen 'om maar het laatste woord te hebben'...
quote:
Onzekerheid kan rare dingen doen met een mensquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt, vind mij gewoon een klootzak enzo. Geen probleem. Maar om 50 credits weg te gooien/geld te betalen 'om maar het laatste woord te hebben'...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aan
Ah, zo ja. Dat kan ik me wel voorstellen. Vond het Paiq matching systeem sowieso enorm falen. Hoge score match en dan krijg je een houthakker, te jong, klein, vegetariër en aan de andere kant van het land.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat -ik spreek niet voor mycxomtaemkonijn, dat terzijde-, het irritant is als je later weer zin krijgt om te daten en je opnieuw inschrijft...en je dan al diezelfde types weer tegenkomt.
edit: te laat
Juist! één keer zo gedaan, geen aanrader (en dan was ik in de tussentijd nog verhuisd, dus je zou misschien nog iets andere matches verwachten), dan ben je de eerste tijd vooral bezig met matches uit je lijst verwijderenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aan
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef MissGump het volgende:
Oneliners... Iemand die ik na 5 min speeddate niet verlengd had stuurde een oneliner met de mededeling hoe ik zo oppervlakkig kon zijn want hij was heel knap, rijk en succesvol
Inderdaad oppervlakkig als je niet voor zijn uiterlijk, geld of succes gaat. Bah, walgelijk persoon ben jij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Juist! één keer zo gedaan, geen aanrader (en dan was ik in de tussentijd nog verhuisd, dus je zou misschien nog iets andere matches verwachten), dan ben je de eerste tijd vooral bezig met matches uit je lijst verwijderen.
Oneliners... Iemand die ik na 5 min speeddate niet verlengd had stuurde een oneliner met de mededeling hoe ik zo oppervlakkig kon zijn want hij was heel knap, rijk en succesvol
Goed inschattingsvermogen heb je dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef MissGump het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad oppervlakkig als je niet voor zijn uiterlijk, geld of succes gaat. Bah, walgelijk persoon ben jij.
of dus juist totaal niet, het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Goed inschattingsvermogen heb je dus.
Ah ik verwissel je met iemand anders dus.quote:
Ben eerder bang dat het door ouderdom komt. Het aftakelen is begonnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer eens in de war was met iemand anders, heeft 'ie wel vaker. Allemaal onderdeel van zijn gave.
Uhm nee hoor nee,quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:09 schreef Dizorn het volgende:
"kijk, wij dyslecten hebben een gave: we kunnen geen boeken lezen".
*Schrijft een boek*
Juist. Duidelijk is niet alleen hun lezen verhinderd, maar ook het logisch denken
quote:Ron Davis ontdekte een manier om een boek in slechts een paar uur te kunnen lezen. Dat was de inspiratie voor zijn methode, die inmiddels vele tienduizenden mensen heeft geholpen om 'gewoon' te kunnen lezen, schrijven en studeren. Daarmee veroorzaakte hij een doorbraak in de behandeling van dyslectici.
ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik verwissel je met iemand anders dus.
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date. Als een vrouw mij leuk lijkt spreek ik gewoon zo snel mogelijk af en zie wel hoe het loopt. Als het relatie materiaal is ga ik er op door. Is het niks dan houd het op.
Voor de rest zit ik niet veel op een dating site en ga ik vaker weg met een vrouw die ik ontmoet met bv stappen dan via een site.
Ah ok, maar "nooit een date hebben" verzin je er zelf bij voor het gemak? Want ik zeg nergens dat ik nooit een date hebquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.
Weet je wat me opvalt, dat wanneer iemand een kritische noot plaatst bij mij jij er als de kippen bij bent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef Dizorn het volgende:
ook_gek is alleen te snappen als je dyslectisch bent, denk ik.
Wie zegt dat hij nooit dates heeft? Misschien meldt hij hier z'n dates gewoon niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.
Ah, vandaar dat je in dit topic zit wat over dates en versieren gaat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date.
En toch zit jij hier voortdurend commentaar te geven hoe je het beste via zo'n site het kan gaan doen en wat goed werkt.quote:Voor de rest zit ik niet veel op een dating site en ga ik vaker weg met een vrouw die ik ontmoet met bv stappen dan via een site.
Was het wel een lekker wijf?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ooit eentje meegemaakt die direct begon te zeuren over dat alle mannen klootzakken zijn en dat ze van de vrouwenliefde was geworden. Waarom ze op een datingsite zat was me dan ook een raadsel. Enfin, na 5 minuten oogkanker en terreur haar weggeklikt, begon ze me ook van die kneiterdure one-liners te sturen dat ik hetzelfde was als al die andere mannen
Dus je mag alleen commentaar op iets geven wanneer je er zelf ook actief uitoefent? Dus mag ik ook geen formule 1 meer kijken of een andere sport.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je in dit topic zit wat over dates en versieren gaat.
En toch zit jij hier voortdurend commentaar te geven hoe je het beste via zo'n site het kan gaan doen en wat goed werkt.
Hoiquote:
Eh... hoe wil je het dan noemen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens afspraken met een vrouw om eens te kijken of er verder wat in zit. Meestal is dat gewoon van het stappen en soms via een site. Maar om het nou een date te noemen?
ditchen. heel snel ditchenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:
Dusssss... Telefoonnummer-dude van de speeddate is in wanhoop-modus geschoten.
Heb m vorig weekend, na date 2 met de Dokter, duidelijk gemaakt dat daten er niet in zit omdat het erg goed gaat met m'n match van die avond en ik daar dus verder mee wil. Toen deed hij al moeilijk; wat was er mis met nog een date en dan kiezen wie het leukst is? Hij stelde een ultimatum ("we gaan vanavond wat drinken, anders einde contact") om vervolgens terug te krabbelen toen ik zei dat ik niet in z'n ultimatum mee zou gaan ("we houden contact!"), etc.
Dan denk je alles gehad te hebben... Hij appte me vanavond dat een oud dispuutgenoot is overleden, hij heeft het moeilijk en ik citeer: "Heb geen zin om alleen dood te gaan"
Nu wil hij weten wat er niet leuk aan hem is, want:
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
- "Zie er niet verkeerd uit"
Pfffff, wat moet ik hier nou weer mee?
En nu negeren.quote:Wat een vervelend nieuws, sterkte!
Wat de rest betreft: ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben, maar ik zit hier niet zo op te wachten. Ik vind niet dat ik me hoef te verantwoorden waarom ik niet met je ga daten. Voor zover ik dat wel wil uitleggen, heb ik dat al gedaan. Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest en is dat hoofdstuk afgesloten.
Mannenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:
Heb m vorig weekend, na date 2 met de Dokter, duidelijk gemaakt dat daten er niet in zit omdat het erg goed gaat met m'n match van die avond en ik daar dus verder mee wil. Toen deed hij al moeilijk; wat was er mis met nog een date en dan kiezen wie het leukst is? Hij stelde een ultimatum ("we gaan vanavond wat drinken, anders einde contact") om vervolgens terug te krabbelen toen ik zei dat ik niet in z'n ultimatum mee zou gaan ("we houden contact!"), etc.
Dan denk je alles gehad te hebben... Hij appte me vanavond dat een oud dispuutgenoot is overleden, hij heeft het moeilijk en ik citeer: "Heb geen zin om alleen dood te gaan"
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
Wat een idioot. Maar goed dat je daar sowieso niks mee doet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
Een constante vorm van jezelf tegenspreken. Ik heb het idee dat je fantasie en realiteit niet echt van elkaar kan onderscheiden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je mag alleen commentaar op iets geven wanneer je er zelf ook actief uitoefent? Dus mag ik ook geen formule 1 meer kijken of een andere sport.
En ja dat klopt. Want het verschil tussen afspreken tijdens stappen of via een site is niet zo heel erg verschillend. Tevens doe ik het zelf beiden. Ik zie dan niet in waarom ik daar niet mijn mening over mag geven.
Maar vertel, wat is nu echt je punt?
Hi!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoi
Als we toch zanik-wijven aan het posten zijn:
Kreeg een one-liner, had wel geaccepteerd om even te bedanken (fout van mijn kant) maar dat ik al aan het daten ben en niet 2 tegelijk date (geen principe kwestie maar dan ga ik dingen door elkaar halen). Heel verhaal hoe ik mensen aan het lijntje hou en waarom ik me niet uitschrijf.
Matching staat uit, en tja dat mn foto's blijkbaar interessant zijn kan ik ook weinig aan doen.
Je blijft wel erg vaag, ik zou wat duidelijker zijn.quote:
Om heel eerlijk te zijn is dit toch juist zo'n vrouwentrekje om heel zielig te gaan doen en dat ze je echt nodig isquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannenwat een kansloos volkje zijn we af en toe
Gewoon negeren, of zeggen dat'ie moet ophoeren... Maar bij dit soort types werkt negeren noch uitschelden, dus voorlopig zit je er nog wel aan vast!
Sterkte
Dat laatste was toch wel duidelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je blijft wel erg vaag, ik zou wat duidelijker zijn.
Hell no...quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit toch juist zo'n vrouwentrekje om heel zielig te gaan doen en dat ze je echt nodig is
Dat 'mijn dispuutsgenoot is overleden (...)' ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hell no...
Dit wordt zo ongelofelijk vaak door mannen gedaan!
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat 'mijn dispuutsgenoot is overleden (...)' ?
Ik vind dit redelijk vaag: "ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben".quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat laatste was toch wel duidelijkIk zou niet meer durven appen hoor
Volgens mij lijkt dat omdat Yuki nog zo goed is om beschaafd te zijn. 'Dit hoofdstuk is afgesloten' lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.
[..]
Ik vind dit redelijk vaag: "ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben".
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werktquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.
Ach iedereen is wel eens een (lange) tijd wanhopigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt(het werkt wel, averechts
)
Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring
Dit, right now.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt(het werkt wel, averechts
)
Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring
jahaaa! doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Deckard het volgende:
Met whatsapp kan je toch gewoon blokkeren?
neehee! niet!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gewoon vragen waarom hij berichten blijft sturen.
Juistquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
neehee! niet!
subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!"
Idd, er is geen goede optie in deze, ja negeren en blokkeren...quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Zeggen dat hij wanhopig en drammerig overkomt. Maar waarschijnlijk word je dan helemaal overspoeld met berichten.![]()
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!"
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
Iets later vroeg een jongen haar of ze zin had in een spannend afspraakje, dacht ze dat hij survivallen of zoiets bedoelde.
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".
Ja dat zou je zeggen. Toch zie ik regelmatig mannen zo redeneren, ook mensen waarvan ik niet zo 1-2-3 zou roepen dat het een kansloze kneus is. Maar misschien dat ik te optimistisch denk over mensen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.
Als iemand heel kortaf reageert zonder wedervragen is het toch duidelijk?
Dat lees ik hier zo vaak. Misschien iets minder saai overkomen in een gesprek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef VeX- het volgende:
Ik heb af en toe leuke gesprekken gehad, maar sommige van die vrouwen op internet zijn soms ook zo onmogelijk. Je zou gaan denken dat er een bot achter zit, want een gesprek op gang brengen/houden is ze blijkbaar vreemd.
't zal wel aan mij liggen, maar ik vind het in het echt 10x makkelijker.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.
Euh, ook niet altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh, ook niet altijd.
Sommige vrouwen denken ook dat het duidelijk is dat ze je niet willen als ze de telefoon niet opnemen. Maar er zijn natuurlijk tig redenen waarom je iemand even niet aan de telefoon te pakken krijgt.
Beste blijft toch gewoon eerlijk zeggen.
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Ik ben het er ook wel mee eens dat je er beter gelijk eerlijk in kunt zijn. Maar dat blijft nu eenmaal iets waar veel mensen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.
5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Nu ja, dat dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..
Nu zit ik met een telefoongesprek uit Mannen van de radio in mijn hoofd...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nou inderdaad, je bent gekke Henkie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |