Mwa ik denk dat veel vrouwen een mooie auto wel diggen. Niet in de zin dat het een reden meer is, maar erg zullen ze het niet vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen gold-diggers zijn daar gevoelig voor volgens mij
Ja gvd, m'n Nissan is gejat daarom rij ik tegenwoordig in een Opel rondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alles behalve een opel
Dit kun je zelf niet bedenken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:17 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
Ik stuur iemand een one liner dat ze een leuke foto heeft.. ze bedankt(en accepteert dus).. en dan? wachten tot ze online is? Offline vragen hoe het gaat?
Misschien kun je ook ff een vraag voor hem bedenken die hij kan stellen.quote:
Neee, eerste keer dat ik aan een online datingsite doe. Meestal heb je met meiden wel iets om over te praten, maar dit zijn onbekende damesquote:
En in het dagelijks leven kom je nooit onbekende mensen tegen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:23 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
[..]
Neee, eerste keer dat ik aan een online datingsite doe. Meestal heb je met meiden wel iets om over te praten, maar dit zijn onbekende dames.
Jawel, maar dan praat je over iets wat er op dat moment is. Iets over de omgeving etc. Ik loop niet naar een meisje toe en vraag, he alles goed?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:25 schreef habitue het volgende:
[..]
En in het dagelijks leven kom je nooit onbekende mensen tegen?
je kan toch hebben over hobby's, vakanties, muziek, werk, studie, de efteling, vleermuizen, whatever.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:25 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan praat je over iets wat er op dat moment is. Iets over de omgeving etc. Ik loop niet naar een meisje toe en vraag, he alles goed?
Ik heb geen probleem met meiden aanspreken hoor, maar op zo chatsite is het toch anders. Wacht je tot ze online is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
je kan toch hebben over hobby's, vakanties, muziek, werk, studie, de efteling, vleermuizen, whatever.
In de kroeg spreek je ook nooit een meisje aan? Op vakantie?
Waarom ga ik hier serieus op in.
Het moet persé een mama zijn? Is dit een fetish?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit hier op de camping maar er lopen maar verrekte weinig leuke mama's rond. En die moeten dan ook nog single zijn...
Of ja, dat maakt eigenlijk niet veel uit.
X
Je bent op vakantie... Laten vallen dat eisenlijstjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit hier op de camping maar er lopen maar verrekte weinig leuke mama's rond. En die moeten dan ook nog single zijn...
Of ja, dat maakt eigenlijk niet veel uit.
X
Nah, maar om nou zo'n chickie van 19 te vragen of ze mee wil gaan naar het zwembad om op mijn jongste te letten..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het moet persé een mama zijn? Is dit een fetish?
Ik gok dat hij op een camping zit waar alle vrouwen mama zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het moet persé een mama zijn? Is dit een fetish?
fixedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:39 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik gok dat hij op een camping zit waar alle vrouwen mama zijn?
Mijn ervaring met campings is in elk geval dat het OF kindvriendelijk is OF dat er geen gezinnetje te bekennen is.
Kom je op een camping 1 heb ik slechts 1 advies: inpakken en wegwezen
Niks mis met een camping. Maar ik ga kamperen voor m'n rust, daar passen geen schreeuwende kinderen bij. En om het ontopic te houden: heb ook nog nooit een date gescoord op een camping.quote:
Klinkt idd prima!quote:Eénoudergezinnen
Uniek in Nederland
Iedereen heeft recht op een onbezorgde vakantie. Maar voor alleenstaande ouders is de drempel om er met de kinderen op uit te trekken vaak nét iets hoger dan voor anderen. Niet alleen de reis naar de vakantiebestemming is een hele onderneming, want bij aankomst wacht het opzetten van de tent of caravan; een hele klus in je eentje. En dan valt er ook helemaal niets te neuken. Tijdens de vakantie mist u misschien een paar extra ogen om die irritante kutkinderen in de gaten te houden en voor sommige ouders zijn eenzame zomeravonden, als de kinderen op bed liggen, geen aangenaam vooruitzicht. Jezelf huilend in slaap masturberen doe je immers al vaak genoeg.
"Bij aankomst vroeg de rondborstige buurvrouw direct of ze kon helpen met opbouwen!" Speciaal voor deze groep heeft 't Klumpke sinds een paar jaar de 'eenoudervelden' opgezet. Aparte velden waar enkel alleenstaande ouders kamperen. Ouders die elkaars situatie kennen en begrijpen, die graag een helpende 'hand' bieden bij het opzetten van de tent en een oogje in het zeil houden als de kinderen op het veld spelen. Omdat ze dat zelf ook prettig vinden.
De ervaring leert dat veel ouders makkelijker met elkaar in contact komen op het éénouderveld en uiteindelijk bij elkaar in bed belanden. Het gevolg: een veilig gevoel en een ontspannen vakantie. De kinderen rennen heen en weer tussen het recreatieteam en het veld, maken snel vriendjes en vriendinnetjes en ondertussen heeft u alle tijd om te genieten van allerlei lekkere milfs en pilfs.
Ook de éénoudervelden zijn ingedeeld op leeftijdscategorie van de kinderen, zodat hier veilige speeltoestellen op de velden staan en leeftijdsgenootjes elkaar op het veld ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |