abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:30:36 #226
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129312266
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D

Nice :P Volgens mij ben je wel goed blij of niet :D
Ik word erg blij van hem ja O+
Er speelt wel wat onzekerheid bij mij, maar dat is niet heel raar in het prille begin denk ik :)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dyslexie is ook een gave :P

Is ook trouwens een boek over geschreven, leuk boek om te lezen. Daar staat namelijk aan de hand van leuke voorbeelden in hoe een dyslect leest, kijkt, denkt en leert.
Wat is de titel van dat boek? Ben wel benieuwd hoe dat werkt bij iemand met dyslexie.
Zelf heb ik zelden tot nooit moeite gehad met taal, waardoor leren meestal ook heel goed ging. Ik hoor echter van de Dokter dat hij absoluut trager is met studeren en schrijven door zijn dyslexie.

quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Van haar naar mij en zij nam ook het initiatief tot de date. Dus het is eigenlijk best een passief persoonlijk record, maar alsnog best spectaculair al zeg ik het zelf. Gelukkig lijkt het wel een leuke dame, als ik mag afgaan op de chat die daarna nog volgde. Haar foto beviel me uiteraard ook.
Klinkt leuk! Enthousiaste dame iig ;)
Keep us posted!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129312649
Zojuist een date gehad via een "foto-bewonderaarster", binnen 20 dagen een date, waarvan ze er 11 op vakantie is geweest :). Was erg gezellig, veel gelachen, nu eens kijken hoe verder...
  donderdag 25 juli 2013 @ 00:25:24 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129314474
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:

Wat is de titel van dat boek? Ben wel benieuwd hoe dat werkt bij iemand met dyslexie.
Zelf heb ik zelden tot nooit moeite gehad met taal, waardoor leren meestal ook heel goed ging. Ik hoor echter van de Dokter dat hij absoluut trager is met studeren en schrijven door zijn dyslexie.

[..]

De Gave Van Dyslexie geschreven door R.D. Davis.

Leuke van het boek is dat een kijk geeft op hun wereld. Hoe zien zij de wereld met hun "gave"

quote:
Albert Einstein, Winston Churchill, Whoopi Goldberg, Walt Disney, Henry Ford - veel van 's werelds succesvolste mensen danken hun succes aan dezelfde gave die hen verhindert op `normale' wijze een boek te kunnen lezen. Dat is de stelling van Ron Davis, zelf dyslectisch, die in zijn jeugd gezien werd als een dommerdje maar uiteindelijk een geslaagd ingenieur, zakenman en beeldhouwer werd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 25 juli 2013 @ 08:09:29 #229
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129319652
"kijk, wij dyslecten hebben een gave: we kunnen geen boeken lezen".
*Schrijft een boek*

Juist. Duidelijk is niet alleen hun lezen verhinderd, maar ook het logisch denken :P
WFPB!
pi_129320080
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat ik nog geen date heb?
Tevens heb je deze vraag enkele keren eerder gesteld.

Waarom blijft de vraag terug komen?
Ik stel hem voor de eerste keer.
pi_129320621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:51 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik denk dat hij weer eens in de war was met iemand anders, heeft 'ie wel vaker. Allemaal onderdeel van zijn gave.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129321378
Ik kom tóch nog even inhoudelijk posten :'). Krijg op mijn verhaal van gisteren een rematch oneliner, van een man die niet begrijpt waarom ik dan mijn account niet ophef en hem persoonlijk blokkeer (op teentjes getrapt/ik vat alles persoonlijk op-reactie? :P ). Daarnaast had ik geschreven dat we ws. toch niet op date waren gegaan (chatten nl. al sinds een paar maanden met vlagen en nooit wat van gekomen). Eigenlijk vind ik deze actie ook wel weer erg typerend voor hem tov eerdere chats (en had ik hem net zo goed eerder kunnen verwijderen denk ik nu), maar kan het dan toch weer niet laten om het verder uit te leggen :') Maar goed, dat iemand zijn coins hiervoor inzet 8)7 :N
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:02:01 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129321448
Die man is duidelijk niet autonoom :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129321512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kom tóch nog even inhoudelijk posten :'). Krijg op mijn verhaal van gisteren een rematch oneliner, van een man die niet begrijpt waarom ik dan mijn account niet ophef en hem persoonlijk blokkeer (op teentjes getrapt/ik vat alles persoonlijk op-reactie? :P ). Daarnaast had ik geschreven dat we ws. toch niet op date waren gegaan (chatten nl. al sinds een paar maanden met vlagen en nooit wat van gekomen). Eigenlijk vind ik deze actie ook wel weer erg typerend voor hem tov eerdere chats (en had ik hem net zo goed eerder kunnen verwijderen denk ik nu), maar kan het dan toch weer niet laten om het verder uit te leggen :') Maar goed, dat iemand zijn coins hiervoor inzet 8)7 :N
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:07:10 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129321539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Haha, ik had ook ooit een meisje die TOT TWEE KEER TOE een rematch-oneliner stuurde. Dat heeft haar dus 100 credits gekost! :') :')
Eerste keer iets met 'huh het was toch gezellig? :S'
...toen dacht ik al...waar is je waardigheid. Ik maar geaccepteerd, uitgelegd dat ze het niet persoonlijk moet opvatten etc. Toen begon ze weer te zaniken waardoor ik haar midden in het gesprek alsnog heb verwijderd (muhahaha) en toen kreeg ik er verdomme gewoon NOG een.

Echt, vind mij gewoon een klootzak enzo. Geen probleem. Maar om 50 credits weg te gooien/geld te betalen 'om maar het laatste woord te hebben'...
Gourmetten of steengrillen?
pi_129321550
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aan ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:08:01 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129321555
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat -ik spreek niet voor mycxomtaemkonijn, dat terzijde-, het irritant is als je later weer zin krijgt om te daten en je opnieuw inschrijft...en je dan al diezelfde types weer tegenkomt. :+
edit: te laat :'(
Gourmetten of steengrillen?
pi_129321614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ik had ook ooit een meisje die TOT TWEE KEER TOE een rematch-oneliner stuurde. Dat heeft haar dus 100 credits gekost! :') :')
Eerste keer iets met 'huh het was toch gezellig? :S'
...toen dacht ik al...waar is je waardigheid. Ik maar geaccepteerd, uitgelegd dat ze het niet persoonlijk moet opvatten etc. Toen begon ze weer te zaniken waardoor ik haar midden in het gesprek alsnog heb verwijderd (muhahaha) en toen kreeg ik er verdomme gewoon NOG een.

Echt, vind mij gewoon een klootzak enzo. Geen probleem. Maar om 50 credits weg te gooien/geld te betalen 'om maar het laatste woord te hebben'...
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

*O* ;)
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:15:50 #239
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129321751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Onzekerheid kan rare dingen doen met een mens ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129321843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aan ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Omdat -ik spreek niet voor mycxomtaemkonijn, dat terzijde-, het irritant is als je later weer zin krijgt om te daten en je opnieuw inschrijft...en je dan al diezelfde types weer tegenkomt. :+
Ah, zo ja. Dat kan ik me wel voorstellen. Vond het Paiq matching systeem sowieso enorm falen. Hoge score match en dan krijg je een houthakker, te jong, klein, vegetariër en aan de andere kant van het land.

Ik heb het zelf op een bepaald punt juist lekker gevonden op mijn accounts te verwijderen en later weer een nieuw profiel te maken wat beter bij mij paste na wat persoonlijke ontwikkelingen.

Aan de andere kant een keer al mijn accounts op "pauze" gezet toen ik een relatie kreeg met mijn ex. Toen had ik al kunnen weten dat die relatie geen succes zou worden. :')
pi_129321870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Juist! één keer zo gedaan, geen aanrader (en dan was ik in de tussentijd nog verhuisd, dus je zou misschien nog iets andere matches verwachten), dan ben je de eerste tijd vooral bezig met matches uit je lijst verwijderen :).

Oneliners... Iemand die ik na 5 min speeddate niet verlengd had stuurde een oneliner met de mededeling hoe ik zo oppervlakkig kon zijn want hij was heel knap, rijk en succesvol :')
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129321896
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef MissGump het volgende:

Oneliners... Iemand die ik na 5 min speeddate niet verlengd had stuurde een oneliner met de mededeling hoe ik zo oppervlakkig kon zijn want hij was heel knap, rijk en succesvol :')
_O- :D
pi_129321921
quote:

[..]

Juist! één keer zo gedaan, geen aanrader (en dan was ik in de tussentijd nog verhuisd, dus je zou misschien nog iets andere matches verwachten), dan ben je de eerste tijd vooral bezig met matches uit je lijst verwijderen :).

Inderdaad oppervlakkig als je niet voor zijn uiterlijk, geld of succes gaat. Bah, walgelijk persoon ben jij.
pi_129321973
quote:

Goed inschattingsvermogen heb je dus. :)
pi_129322014
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Inderdaad oppervlakkig als je niet voor zijn uiterlijk, geld of succes gaat. Bah, walgelijk persoon ben jij.
:Y

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Deckard het volgende:

[..]

Goed inschattingsvermogen heb je dus. :)
of dus juist totaal niet, het is maar hoe je het bekijkt ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129322021
Ik heb ooit eentje meegemaakt die direct begon te zeuren over dat alle mannen klootzakken zijn en dat ze van de vrouwenliefde was geworden. Waarom ze op een datingsite zat was me dan ook een raadsel. Enfin, na 5 minuten oogkanker en terreur haar weggeklikt, begon ze me ook van die kneiterdure one-liners te sturen dat ik hetzelfde was als al die andere mannen :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:20:28 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129323529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:51 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ah ik verwissel je met iemand anders dus.

Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date. Als een vrouw mij leuk lijkt spreek ik gewoon zo snel mogelijk af en zie wel hoe het loopt. Als het relatie materiaal is ga ik er op door. Is het niks dan houd het op.

Voor de rest zit ik niet veel op een dating site en ga ik vaker weg met een vrouw die ik ontmoet met bv stappen dan via een site.

quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik denk dat hij weer eens in de war was met iemand anders, heeft 'ie wel vaker. Allemaal onderdeel van zijn gave.
Ben eerder bang dat het door ouderdom komt. Het aftakelen is begonnen :{

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:09 schreef Dizorn het volgende:
"kijk, wij dyslecten hebben een gave: we kunnen geen boeken lezen".
*Schrijft een boek*

Juist. Duidelijk is niet alleen hun lezen verhinderd, maar ook het logisch denken :P
Uhm nee hoor nee,
quote:
Ron Davis ontdekte een manier om een boek in slechts een paar uur te kunnen lezen. Dat was de inspiratie voor zijn methode, die inmiddels vele tienduizenden mensen heeft geholpen om 'gewoon' te kunnen lezen, schrijven en studeren. Daarmee veroorzaakte hij een doorbraak in de behandeling van dyslectici.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:56:30 #248
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_129331142
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah ik verwissel je met iemand anders dus.

Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date. Als een vrouw mij leuk lijkt spreek ik gewoon zo snel mogelijk af en zie wel hoe het loopt. Als het relatie materiaal is ga ik er op door. Is het niks dan houd het op.

Voor de rest zit ik niet veel op een dating site en ga ik vaker weg met een vrouw die ik ontmoet met bv stappen dan via een site.
ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.
Overal verstand van.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:33:23 #249
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129334992
ook_gek is alleen te snappen als je dyslectisch bent, denk ik.
WFPB!
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:47:25 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129335557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef macondo het volgende:

[..]

ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.
Ah ok, maar "nooit een date hebben" verzin je er zelf bij voor het gemak? Want ik zeg nergens dat ik nooit een date heb ;)

Ik heb heus wel eens afspraken met een vrouw om eens te kijken of er verder wat in zit. Meestal is dat gewoon van het stappen en soms via een site. Maar om het nou een date te noemen?

Het is vrij simpel, ik leer regelmatig nieuwe mensen kennen en daar zitten ook vrouwen tussen. Als ik denk van, gho leuk is het al snel of ze eens mee gaat wat drinken of eten. En dan zie ik wel verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef Dizorn het volgende:
ook_gek is alleen te snappen als je dyslectisch bent, denk ik.
Weet je wat me opvalt, dat wanneer iemand een kritische noot plaatst bij mij jij er als de kippen bij bent.

Zit je iets dwars knul?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')