En zelfs van zo'n advertentie ken ik nog wel een succesverhaal:quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Was het deze knul misschien ?
http://www.geenstijl.nl/m(...)tersassistente.html
Wat zet jij in zo'n profieltekst dan? Ik wat ik ongeveer doe. Maar niet echt veel respons ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met mijn nieuwe profiel.
(ik heb een nieuwe profieltekst geschreven en andere foto's geupload).
Ik krijg nu veel meer response dan eerst.
Van de 8 die ik heb aangeschreven hebben nu 3 een positieve reactie terug gestuurd.
Nu maar even verder mailen zeg maar.
Wat zetten jullie meestal in de vervolg mailtjes?
Ga je de ander dan echt uittesten hoe haar waarden zijn? Gewoon een beetje dollen? Of vertel je vooral een verhaal over jezelf?
Ok, lekker luchtig houden dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:44 schreef Silenus het volgende:
Gewoon een beetje dollen, hou het luchtig. Ook vooral omdat er dus veel types opzitten die hele verhalen over zichzelf vertellen (boringgg) of moeilijke/serieuze vragen gaan stellen.
Niemand heeft zin om met dit weer een gigantisch verhaal te typen. Gewoon een paar leuke zinnetjes, en begin na een paar mailtjes over en weer over het bekende terrasje. In het echt is het toch veel leuker dan op de mail.
Je moet alles sowieso niet te serieus nemenquote:
Die modjes hier regelen ook aan stuk op fok hequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.
Als dat al op kan luchten...wowquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoe leuk de afleiding vaak voor me is (geweest)...ik heb vandaag mijn Paiq lijst opgeschoond. Matchknop stond al een tijdje uit, vandaag alle (oude) contacten eruit. Voelt wel goed en ben wel een soort van raar opgelucht ofzo. Nu maar even de focus op mezelf om over een tijdje weer eens te kijken, als ik wat beter in mijn vel zit.
Voor jullie verandert er natuurlijk niet zoveel, aangezien ik hier toch al nauwelijks (meer) postte. Veel plezier en succes met al jullie date(s) en liefdes (blijf hier en daar nog wel een beetje meelurken verwacht ik, dus hoor het graag als er leuke of grappige dateverhalen langskomen)!
Gek hequote:
Als je dorst hebt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Gek heHeeft verwacht ik te maken met alles dat ik nu aan het 'opruimen' ben (letterlijk en figuurlijk) en blijkbaar is dit toch ook iets dat ik mezelf een soort van heb opgelegd (cq te graag wil en tegelijkertijd vrijheidsdrang blijven hebben). Daarom nu dus maar even ook dit stuk op een laag pitje (lees: geen pitje
) en te pogen alles in mijn leven waar ik toch geen grip op heb los te laten (bwv). Ofzo
![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dorst hebt hoor ik het wel
Gewoon door posten. Ik ben er ook nog maar netquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoe leuk de afleiding vaak voor me is (geweest)...ik heb vandaag mijn Paiq lijst opgeschoond. Matchknop stond al een tijdje uit, vandaag alle (oude) contacten eruit. Voelt wel goed en ben wel een soort van raar opgelucht ofzo. Nu maar even de focus op mezelf om over een tijdje weer eens te kijken, als ik wat beter in mijn vel zit.
Voor jullie verandert er natuurlijk niet zoveel, aangezien ik hier toch al nauwelijks (meer) postte. Veel plezier en succes met al jullie date(s) en liefdes (blijf hier en daar nog wel een beetje meelurken verwacht ik, dus hoor het graag als er leuke of grappige dateverhalen langskomen)!
Doorposten als ik niks te melden heb op dategebied (omdat ik dus even een tijdje niet zal gaan daten) lijkt me niet zo zinvol, wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef Greyson het volgende:
[..]
Gewoon door posten. Ik ben er ook nog maar net. Een clubje gezelligheid lijkt mij ook van toepassing mits niet teveel SC denk ik zo.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Doorposten als ik niks te melden heb op dategebied (omdat ik dus even een tijdje niet zal gaan daten) lijkt me niet zo zinvol, wel?
Als jullie nou gewoon lekker blijven posten, dan lurk ik wel af en toe voor de lol op de achtergrond mee, ok?quote:
doe ik ook regelmatig. Als het allemaal te lang gaat duren of ik blijft op een punt zitten.quote:
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Yuki het volgende:
Lijst opschonen is 1. Ik begrijp van myxo dat ze tijdelijk helemaal stopt met daten.
Ik snap ook heel goed dat mensen een tijd kappen met datenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.
Jij bent wel lekker direct met je manier van opschonenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.
Heerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Yuki het volgende:
Lijst opschonen is 1. Ik begrijp van myxo dat ze tijdelijk helemaal stopt met daten.
Als je die tijd neemt om aan jezelf te werken? Vraag het me af.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijkdan kom je vaak de leukste mensen tegen
Nee als je niet date maar gewoon alleen leuke dingen doet met vrienden enzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je die tijd neemt om aan jezelf te werken? Vraag het me af.
je moet er nooit omheen draaien, schiet je niks mee op toch. Gewoon duidelijk en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker direct met je manier van opschonen
Ik ben ook wel klaar met paiq. Het werkt niet voor me.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijkdan kom je vaak de leukste mensen tegen
Als C. nou ook zo'n leuke ervaring hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met paiq. Het werkt niet voor me.
Speeddaten is veel leuker
Hoeveel namen heb je al geprobeerd in facebookquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:13 schreef VeX- het volgende:
Meisje ontmoet op een huisfeest bij mij op de gang afgelopen zaterdag. Heb gezegd dat ik dr nog zou bellen. Maar ik was bezopen (moest meerdere keren dr naam vragen) en nu weet ik niet meer of ze echt zo leuk was of ik weer eens bierglazen op had.
Nou ja we gaan het zien.
Artsen zijn het ergste soort mensenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Nog geen datingsite-ervaring maar inmiddels op een leeftijd dat ik het maar is ga uitproberen.
Eerst maar met Paiq beginnen. Even kijken of ik nog pluspunten scoor met het feit dat ik over een paar maanden arts ben
Geloof er niets van, een arts maakt niet zo'n achterlijke taalfout.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Nog geen datingsite-ervaring maar inmiddels op een leeftijd dat ik het maar is ga uitproberen.
Eerst maar met Paiq beginnen. Even kijken of ik nog pluspunten scoor met het feit dat ik over een paar maanden arts ben
Waar haal jij vandaan dat ik nog geen date heb?quote:
Wow. Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb zojuist een nieuw persoonlijk record gevestigd op Paiq: van het accepteren van een oneliner naar date in 21 minuten. Ik ben er nog even van aan het bijkomen
Gewoon laten zitten dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Xummon het volgende:
leuke dame nu op de chat, maar ze is niet erg spraakzaam
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Yuki het volgende:
De Dokter is, verrassend, geneeskundestudent. Inderdaad ambitieus en leergierigen zo dyslectisch als de pest
Zo zie je maar weer dat je alle afknappers overboord zet als je je date écht leuk vindt: deze taalnazi schiet hem niet af op zijn taalfouten.
Dyslexie is ook een gavequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Yuki het volgende:
De Dokter is, verrassend, geneeskundestudent. Inderdaad ambitieus en leergierigen zo dyslectisch als de pest
Zo zie je maar weer dat je alle afknappers overboord zet als je je date écht leuk vindt: deze taalnazi schiet hem niet af op zijn taalfouten.
Wat van zeggen of mee kappen. Zonde van je tijd naar mijn mening.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Xummon het volgende:
leuke dame nu op de chat, maar ze is niet erg spraakzaam
Van haar naar mij en zij nam ook het initiatief tot de date. Dus het is eigenlijk best een passief persoonlijk record, maar alsnog best spectaculair al zeg ik het zelf. Gelukkig lijkt het wel een leuke dame, als ik mag afgaan op de chat die daarna nog volgde. Haar foto beviel me uiteraard ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow. Hoe doe je dat dan?
Was de oneliner van jou naar haar of andersom?
Ik word erg blij van hem jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
NiceVolgens mij ben je wel goed blij of niet
Wat is de titel van dat boek? Ben wel benieuwd hoe dat werkt bij iemand met dyslexie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dyslexie is ook een gave
Is ook trouwens een boek over geschreven, leuk boek om te lezen. Daar staat namelijk aan de hand van leuke voorbeelden in hoe een dyslect leest, kijkt, denkt en leert.
Klinkt leuk! Enthousiaste dame iigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Van haar naar mij en zij nam ook het initiatief tot de date. Dus het is eigenlijk best een passief persoonlijk record, maar alsnog best spectaculair al zeg ik het zelf. Gelukkig lijkt het wel een leuke dame, als ik mag afgaan op de chat die daarna nog volgde. Haar foto beviel me uiteraard ook.
De Gave Van Dyslexie geschreven door R.D. Davis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Wat is de titel van dat boek? Ben wel benieuwd hoe dat werkt bij iemand met dyslexie.
Zelf heb ik zelden tot nooit moeite gehad met taal, waardoor leren meestal ook heel goed ging. Ik hoor echter van de Dokter dat hij absoluut trager is met studeren en schrijven door zijn dyslexie.
[..]
quote:Albert Einstein, Winston Churchill, Whoopi Goldberg, Walt Disney, Henry Ford - veel van 's werelds succesvolste mensen danken hun succes aan dezelfde gave die hen verhindert op `normale' wijze een boek te kunnen lezen. Dat is de stelling van Ron Davis, zelf dyslectisch, die in zijn jeugd gezien werd als een dommerdje maar uiteindelijk een geslaagd ingenieur, zakenman en beeldhouwer werd.
Ik stel hem voor de eerste keer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik nog geen date heb?
Tevens heb je deze vraag enkele keren eerder gesteld.
Waarom blijft de vraag terug komen?
Ik denk dat hij weer eens in de war was met iemand anders, heeft 'ie wel vaker. Allemaal onderdeel van zijn gave.quote:
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kom tóch nog even inhoudelijk posten. Krijg op mijn verhaal van gisteren een rematch oneliner, van een man die niet begrijpt waarom ik dan mijn account niet ophef en hem persoonlijk blokkeer (op teentjes getrapt/ik vat alles persoonlijk op-reactie?
). Daarnaast had ik geschreven dat we ws. toch niet op date waren gegaan (chatten nl. al sinds een paar maanden met vlagen en nooit wat van gekomen). Eigenlijk vind ik deze actie ook wel weer erg typerend voor hem tov eerdere chats (en had ik hem net zo goed eerder kunnen verwijderen denk ik nu), maar kan het dan toch weer niet laten om het verder uit te leggen
Maar goed, dat iemand zijn coins hiervoor inzet
![]()
Haha, ik had ook ooit een meisje die TOT TWEE KEER TOE een rematch-oneliner stuurde. Dat heeft haar dus 100 credits gekost!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kom tóch nog even inhoudelijk posten. Krijg op mijn verhaal van gisteren een rematch oneliner, van een man die niet begrijpt waarom ik dan mijn account niet ophef en hem persoonlijk blokkeer (op teentjes getrapt/ik vat alles persoonlijk op-reactie?
). Daarnaast had ik geschreven dat we ws. toch niet op date waren gegaan (chatten nl. al sinds een paar maanden met vlagen en nooit wat van gekomen). Eigenlijk vind ik deze actie ook wel weer erg typerend voor hem tov eerdere chats (en had ik hem net zo goed eerder kunnen verwijderen denk ik nu), maar kan het dan toch weer niet laten om het verder uit te leggen
Maar goed, dat iemand zijn coins hiervoor inzet
![]()
Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?
Omdat -ik spreek niet voor mycxomtaemkonijn, dat terzijde-, het irritant is als je later weer zin krijgt om te daten en je opnieuw inschrijft...en je dan al diezelfde types weer tegenkomt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom hef je je account eigenlijk niet gewoon op?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik had ook ooit een meisje die TOT TWEE KEER TOE een rematch-oneliner stuurde. Dat heeft haar dus 100 credits gekost!![]()
Eerste keer iets met 'huh het was toch gezellig? :S'
...toen dacht ik al...waar is je waardigheid. Ik maar geaccepteerd, uitgelegd dat ze het niet persoonlijk moet opvatten etc. Toen begon ze weer te zaniken waardoor ik haar midden in het gesprek alsnog heb verwijderd (muhahaha) en toen kreeg ik er verdomme gewoon NOG een.
Echt, vind mij gewoon een klootzak enzo. Geen probleem. Maar om 50 credits weg te gooien/geld te betalen 'om maar het laatste woord te hebben'...
quote:
Onzekerheid kan rare dingen doen met een mensquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt, vind mij gewoon een klootzak enzo. Geen probleem. Maar om 50 credits weg te gooien/geld te betalen 'om maar het laatste woord te hebben'...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Als ik over een tijdje dan weer terugkom, krijg je weer opnieuw de matches die je al een keer gehad hebt (tenminste, de mannen die er dan nog steeds rondhangen)...niet zoveel (lees: geen) behoefte aan
Ah, zo ja. Dat kan ik me wel voorstellen. Vond het Paiq matching systeem sowieso enorm falen. Hoge score match en dan krijg je een houthakker, te jong, klein, vegetariër en aan de andere kant van het land.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat -ik spreek niet voor mycxomtaemkonijn, dat terzijde-, het irritant is als je later weer zin krijgt om te daten en je opnieuw inschrijft...en je dan al diezelfde types weer tegenkomt.
edit: te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |