dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Yuki het volgende:
Lijst opschonen is 1. Ik begrijp van myxo dat ze tijdelijk helemaal stopt met daten.
Ik snap ook heel goed dat mensen een tijd kappen met datenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.
Jij bent wel lekker direct met je manier van opschonenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan toch, ze wilt kennelijk tijd in zich zelf steken. Ik reageer alleen het op stuk dat ik het goed kan begrijpen dat zo iets al lijst opschonen kan opluchten.
Heerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Yuki het volgende:
Lijst opschonen is 1. Ik begrijp van myxo dat ze tijdelijk helemaal stopt met daten.
Als je die tijd neemt om aan jezelf te werken? Vraag het me af.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijkdan kom je vaak de leukste mensen tegen
Nee als je niet date maar gewoon alleen leuke dingen doet met vrienden enzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je die tijd neemt om aan jezelf te werken? Vraag het me af.
je moet er nooit omheen draaien, schiet je niks mee op toch. Gewoon duidelijk en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker direct met je manier van opschonen
Ik ben ook wel klaar met paiq. Het werkt niet voor me.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijkdan kom je vaak de leukste mensen tegen
Als C. nou ook zo'n leuke ervaring hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met paiq. Het werkt niet voor me.
Speeddaten is veel leuker
Hoeveel namen heb je al geprobeerd in facebookquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:13 schreef VeX- het volgende:
Meisje ontmoet op een huisfeest bij mij op de gang afgelopen zaterdag. Heb gezegd dat ik dr nog zou bellen. Maar ik was bezopen (moest meerdere keren dr naam vragen) en nu weet ik niet meer of ze echt zo leuk was of ik weer eens bierglazen op had.
Nou ja we gaan het zien.
Artsen zijn het ergste soort mensenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Nog geen datingsite-ervaring maar inmiddels op een leeftijd dat ik het maar is ga uitproberen.
Eerst maar met Paiq beginnen. Even kijken of ik nog pluspunten scoor met het feit dat ik over een paar maanden arts ben
Geloof er niets van, een arts maakt niet zo'n achterlijke taalfout.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Nog geen datingsite-ervaring maar inmiddels op een leeftijd dat ik het maar is ga uitproberen.
Eerst maar met Paiq beginnen. Even kijken of ik nog pluspunten scoor met het feit dat ik over een paar maanden arts ben
Waar haal jij vandaan dat ik nog geen date heb?quote:
Wow. Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb zojuist een nieuw persoonlijk record gevestigd op Paiq: van het accepteren van een oneliner naar date in 21 minuten. Ik ben er nog even van aan het bijkomen
Gewoon laten zitten dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Xummon het volgende:
leuke dame nu op de chat, maar ze is niet erg spraakzaam
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Yuki het volgende:
De Dokter is, verrassend, geneeskundestudent. Inderdaad ambitieus en leergierigen zo dyslectisch als de pest
Zo zie je maar weer dat je alle afknappers overboord zet als je je date écht leuk vindt: deze taalnazi schiet hem niet af op zijn taalfouten.
Dyslexie is ook een gavequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Yuki het volgende:
De Dokter is, verrassend, geneeskundestudent. Inderdaad ambitieus en leergierigen zo dyslectisch als de pest
Zo zie je maar weer dat je alle afknappers overboord zet als je je date écht leuk vindt: deze taalnazi schiet hem niet af op zijn taalfouten.
Wat van zeggen of mee kappen. Zonde van je tijd naar mijn mening.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Xummon het volgende:
leuke dame nu op de chat, maar ze is niet erg spraakzaam
Van haar naar mij en zij nam ook het initiatief tot de date. Dus het is eigenlijk best een passief persoonlijk record, maar alsnog best spectaculair al zeg ik het zelf. Gelukkig lijkt het wel een leuke dame, als ik mag afgaan op de chat die daarna nog volgde. Haar foto beviel me uiteraard ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow. Hoe doe je dat dan?
Was de oneliner van jou naar haar of andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |