Ik vond die van jou er niet raar uitzien op foto's, trouwens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders zou mijn pé-nis er niet van groeien hè.
Thx. Dat zei mijn vriendin ook vannacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond die van jou er niet raar uitzien op foto's, trouwens.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Dat zei mijn vriendin ook vannacht.
Voor het eerst in mijn hele leven dat iemand mij beschuldigd van 'politiek correct' gedrag.quote:
Nee, omdat ik geen wanhopige bevestiging nodig heb van rare aannames. Ik krijg wel gewoon berichten, namelijk. En de dames met wie ik heb gedate, gewoon aantrekkelijke vrouwen, kregen echt geen stapels berichten per dag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
heb je nog nooit een nep account vrouw aangemaakt op een datingsite?
En zelfs van zo'n advertentie ken ik nog wel een succesverhaal:quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Was het deze knul misschien ?
http://www.geenstijl.nl/m(...)tersassistente.html
Wat zet jij in zo'n profieltekst dan? Ik wat ik ongeveer doe. Maar niet echt veel respons ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met mijn nieuwe profiel.
(ik heb een nieuwe profieltekst geschreven en andere foto's geupload).
Ik krijg nu veel meer response dan eerst.
Van de 8 die ik heb aangeschreven hebben nu 3 een positieve reactie terug gestuurd.
Nu maar even verder mailen zeg maar.
Wat zetten jullie meestal in de vervolg mailtjes?
Ga je de ander dan echt uittesten hoe haar waarden zijn? Gewoon een beetje dollen? Of vertel je vooral een verhaal over jezelf?
Ok, lekker luchtig houden dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:44 schreef Silenus het volgende:
Gewoon een beetje dollen, hou het luchtig. Ook vooral omdat er dus veel types opzitten die hele verhalen over zichzelf vertellen (boringgg) of moeilijke/serieuze vragen gaan stellen.
Niemand heeft zin om met dit weer een gigantisch verhaal te typen. Gewoon een paar leuke zinnetjes, en begin na een paar mailtjes over en weer over het bekende terrasje. In het echt is het toch veel leuker dan op de mail.
Je moet alles sowieso niet te serieus nemenquote:
Die modjes hier regelen ook aan stuk op fok hequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.
Als dat al op kan luchten...wowquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoe leuk de afleiding vaak voor me is (geweest)...ik heb vandaag mijn Paiq lijst opgeschoond. Matchknop stond al een tijdje uit, vandaag alle (oude) contacten eruit. Voelt wel goed en ben wel een soort van raar opgelucht ofzo. Nu maar even de focus op mezelf om over een tijdje weer eens te kijken, als ik wat beter in mijn vel zit.
Voor jullie verandert er natuurlijk niet zoveel, aangezien ik hier toch al nauwelijks (meer) postte. Veel plezier en succes met al jullie date(s) en liefdes (blijf hier en daar nog wel een beetje meelurken verwacht ik, dus hoor het graag als er leuke of grappige dateverhalen langskomen)!
Gek hequote:
Als je dorst hebt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Gek heHeeft verwacht ik te maken met alles dat ik nu aan het 'opruimen' ben (letterlijk en figuurlijk) en blijkbaar is dit toch ook iets dat ik mezelf een soort van heb opgelegd (cq te graag wil en tegelijkertijd vrijheidsdrang blijven hebben). Daarom nu dus maar even ook dit stuk op een laag pitje (lees: geen pitje
) en te pogen alles in mijn leven waar ik toch geen grip op heb los te laten (bwv). Ofzo
![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dorst hebt hoor ik het wel
Gewoon door posten. Ik ben er ook nog maar netquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoe leuk de afleiding vaak voor me is (geweest)...ik heb vandaag mijn Paiq lijst opgeschoond. Matchknop stond al een tijdje uit, vandaag alle (oude) contacten eruit. Voelt wel goed en ben wel een soort van raar opgelucht ofzo. Nu maar even de focus op mezelf om over een tijdje weer eens te kijken, als ik wat beter in mijn vel zit.
Voor jullie verandert er natuurlijk niet zoveel, aangezien ik hier toch al nauwelijks (meer) postte. Veel plezier en succes met al jullie date(s) en liefdes (blijf hier en daar nog wel een beetje meelurken verwacht ik, dus hoor het graag als er leuke of grappige dateverhalen langskomen)!
Doorposten als ik niks te melden heb op dategebied (omdat ik dus even een tijdje niet zal gaan daten) lijkt me niet zo zinvol, wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef Greyson het volgende:
[..]
Gewoon door posten. Ik ben er ook nog maar net. Een clubje gezelligheid lijkt mij ook van toepassing mits niet teveel SC denk ik zo.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Doorposten als ik niks te melden heb op dategebied (omdat ik dus even een tijdje niet zal gaan daten) lijkt me niet zo zinvol, wel?
Als jullie nou gewoon lekker blijven posten, dan lurk ik wel af en toe voor de lol op de achtergrond mee, ok?quote:
doe ik ook regelmatig. Als het allemaal te lang gaat duren of ik blijft op een punt zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |