Dat altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, je bent gewoon verzuurd
Ben je sarcastisch of lul je altijd van deze wanstaltige onzin?quote:Op woensdag 24 juli 2013 04:14 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
klopt online daten gaat sowieso alleen om uiterlijk omdat vrouwen echt honderden berichten krijgen in een week. als ze aantrekkelijk zijn, en zelfs lelijke vrouwen krijgen tientallen berichten alleen dikke vrouwen komen niet boven de 10 berichten.
Of hij is gewoon lelijk en gedeprimeerd. Dan ga je die shit gewoon geloven..quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of lul je altijd van deze wanstaltige onzin?
Omdat zij ook een plekje op het internet moeten hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef habitue het volgende:
Ik dacht laat ik eens voor de gein op Badoo kijken wat daar op zit. Mother of god, de Priscilla types vliegen je per bosjes om de oren. En sowieso dat hele kinderachtige gedoe met cadeautjes geven en superkrachten activeren.![]()
En de helft van de vrouwen staat er met een duckface op, waarom echt....
Ik dacht wel een uitnodiging voor de bevalling te krijgen, op zijn minst. Niet dus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil je de geboortekaartjes als het eenmaal zover is?
Nee hoor, ik wilde gewoon even checken of de verhalen die ik hier weleens lees over die site klopten, Nou, ja dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Omdat zij ook een plekje op het internet moeten hebben.
Je maakt je er nogal druk om?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
Humor is een interesse van **
Whoa, jij vindt humor leuk.
Leuk is een interesse van ***
Oh mijn god je vindt leuk leuk
Je verwacht het niet hè.
Blij dat ik dit niet meer hoef te doen zeg
Beetje makkelijk, je zit er zelf nu ook gewoon op he.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef JAOC het volgende:
Dit is de eerste dat ik me ooit op een datingsite aangemeld heb, maar het merendeel van de vrouwen zou ik in het echt wel negeren. Al is dat natuurlijk ook de reden dat ze op een datingsite zitten
En jij zit er natuurlijk omdat je voor de grap even wil kijken en straks weer als de adonis die je bent de mooiste chickies uit de kroeg haalt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef JAOC het volgende:
Ik heb ook sinds kort een account op paiq, maar de meeste matches kloppen echt voor geen meter.
Die speed/battle dates zijn wel leuk, maar verder vind ik de site niet zo heel veel aan.
Dit is de eerste dat ik me ooit op een datingsite aangemeld heb, maar het merendeel van de vrouwen zou ik in het echt wel negeren. Al is dat natuurlijk ook de reden dat ze op een datingsite zitten
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:45 schreef Kreator het volgende:
Leuk is ook relatief. Ik zou mijn vriendin puur en alleen afgaand op de foto niet knap noemen. Maar ze is wel aantrekkelijk. Dat is dan ook meteen het nadeel van online daten.
Hij zal wel fotogeniek zijn. Ik zou mezelf ook niet daten, afgaande op 1 foto. Als ik homo was. Of vrouw. Of beide.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Crutch de mooiste van de wereld.
Ooohh je vindt haar in het echt wel een lekker wijf?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij zal wel fotogeniek zijn. Ik zou mezelf ook niet daten, afgaande op 1 foto. Als ik homo was. Of vrouw. Of beide.
heb je nog nooit een nep account vrouw aangemaakt op een datingsite?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of lul je altijd van deze wanstaltige onzin?
Anders zou mijn pé-nis er niet van groeien hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh je vindt haar in het echt wel een lekker wijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |